XXL Nutrition

Hoe snel kan ik dit vet wegwerken? [FOTO]

Bezoekers in dit topic

Het is verstandig om als beginner zoiezo wel op apparaten te trainen. De meerwaarde van losse gewichten is volgens mij(!) niet veel als je geen ervaring hebt met KT in het algemeen.
Het is wel goed om alvast te beginnen met simpele oefeningen op losse gewichten maar leg je lat niet gelijk te hoog. Ik zie in dit topic al de meest ingewikkelde voedingschema`s en trainingschema`s neergezet worden maar het belangrijkste is dat je gewoon begint en waarmee je begint gewoon goed doet.

tja, als hij vooruitgang wil zien, moet je ooit eens beginnen leren met losse gewichten werken.

dus aan u de keuze, ofwel ga je nog wat met toestelletjes trainen in je comfort-zone waar je ****-all resultaat mee krijgt, ofwel ga je direct goed aan de slag met losse gewichten, de oefeningen leren uitvoeren. en het maximum uit alle trainingen halen.
 
Gewoon beginnen met lichte gewichten, tot je de techniek goed onder de knie krijgt.
 
tja, als hij vooruitgang wil zien, moet je ooit eens beginnen leren met losse gewichten werken.

dus aan u de keuze, ofwel ga je nog wat met toestelletjes trainen in je comfort-zone waar je ****-all resultaat mee krijgt, ofwel ga je direct goed aan de slag met losse gewichten, de oefeningen leren uitvoeren. en het maximum uit alle trainingen halen.

Die comfort-zone is ideaal voor een beginner. De gewrichten en de pezen te laten wennen de eerste paar weken mbv apparaten, en daarna de vrije oefeningen doen.
 
Waarom zou je niet meteen beginnen met losse gewichten, zodat je lichaam daaraan kan wennen. Mits je niet meteen veel te zwaar begint is dat echt geen probleem.
 
En aan hoeveel kilo moet ik denken als je het hebt over losse gewichten?
 
Ikzelf ben begonnen met setjes van 3x8.
 
Lag eraan wat ik kon. Military press kon ik bv 3x8 (18kg) in het begin. Toen ik merkte dat ik meer reps als 8 kon maken, ging ik verhogen met 2.5 kg. Zo deed ik dat met elke oefening.
 
En aan hoeveel kilo moet ik denken als je het hebt over losse gewichten?
Dat voel jij het beste aan.. Pak bijvoorbeeld 3 setjes, 8 herhalingen, en zorg dat herhaling 7 en 8 met veel moeite gaan. Rust even uit, en pak set 2 enzovoort
 
ik heb heel mijn dag verpest door te gaan trainen en daarna bij de mac te gaan eten + kinder bueno -_-
 
Niet huilen baby. kon je van te voren weten. je gaat toch zelf na de mcd of niet dan?
 
Omdata hij gebashed werd, hoe triest dat ook is. Het zal al niet makkelijk zijn om zo'n foto van jezelf te plaatsen en dan heb je ook nog mensen die wel heel ongenuanceerd roepen dat hij tieten heeft. Dat wist hij al, anders had hij hier ook niet gepost.

Op een BB forum zou je verwachten dat men wel wat gewend is qua foto's...
Geen tieten, tetten!

ik heb heel mijn dag verpest door te gaan trainen en daarna bij de mac te gaan eten + kinder bueno -_-
Ach.. laat hem toch lekker kinderbueno eten en aan je tetten werken.

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

Omdata hij gebashed werd.
[afbeelding niet meer beschikbaar]



Grappig als je met google plaatjes op "gebashed" zoekt is het 1e plaatje die hierboven
 
Laatst bewerkt:
Gast, valt me van je tegen dat je na de macdrek bent gegaan serieus.
Als beginner kan je ook losse gewichten nemen, dan is het ook makkelijker om thuis wat te doen als je eens minder tijd hebt om na de fitnessschool te gaan.
gewoon een paar halters kopen en een matje of bankje en dan kan je al een hoop.
 
ik heb heel mijn dag verpest door te gaan trainen en daarna bij de mac te gaan eten + kinder bueno -_-


Als je nu serieus wilt zijn dan moet je echt jezelf voor de rest van 2010 vanaf vandaag verbieden om bij de mac of welke andere hamburger snackbar kebab tent te gaan vreten.
Owja en hetzelfde geld voor alle chocolade, chips, koek, borrelnootjes, taarten, cakes, frisdranken enz.
 
Back
Naar boven