MuscleMeat

Keto tips

Bezoekers in dit topic

keer op een dag tot ongeveer 12 (zeer merkbaar dus snel boterhammetje gegeten)

1:04 (vet high, freaky diat)

Ik hou mij wel weer stil, maar als je hart stopt is het niet mijn probleem.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat je precies bedoelt met jouw posts maar die pieken zijn onder controle en dit is op het begin geweest. Overigens is mijn hart in orde. Gisteren mijn check-up gehad bij de cardioloog, echo + ECG. Wat nu met geroosterd brood? Klappen?
 
Ik zit al op geroosterd brood maar dat maakt niet uit omdat ik hem wil klappen.

Pakte een verkeerd moment om te reageren omdat ik mijzelf tegen een epilepsie aanval probeerde te gooien om iets te testen. Ondertussen reageerde ik op jouw verhaal omdat ik ooit eens dingen aan het opzoeken ben geweest over Ketogeen dieet omdat deze ook bij epilepsie patiënten gebruikt kan worden. Ik probeerde zelf een vorm van IF met het inname van koolhydraten te beperken tot max 50 gram ongeveer. Maar het IF gedeelte werkte niet voor mijn gevoel, verder ben ik niet van plan om de eiwitten er flink uit te slopen omdat dat veel nadelen geeft, maar het aanhouden van ketose weer in de weg staat.

Ik ruik soms voorafgaand vreemde geuren van zeer zoet tot verbrande geuren en zeg dan; ik ga hem zo klappen. Klappen in de vorm van een aanval...... dus ik was al in verminderde staat op dat moment. Mijn bewustzijn en gedrag verandert dan ook sterk op dat moment.
 
Pakte een verkeerd moment om te reageren omdat ik mijzelf tegen een epilepsie aanval probeerde te gooien om iets te testen. Ondertussen reageerde ik op jouw verhaal omdat ik ooit eens dingen aan het opzoeken ben geweest over Ketogeen dieet omdat deze ook bij epilepsie patiënten gebruikt kan worden. Ik probeerde zelf een vorm van IF met het inname van koolhydraten te beperken tot max 50 gram ongeveer. Maar het IF gedeelte werkte niet voor mijn gevoel, verder ben ik niet van plan om de eiwitten er flink uit te slopen omdat dat veel nadelen geeft, maar het aanhouden van ketose weer in de weg staat.

Ik ruik soms voorafgaand vreemde geuren van zeer zoet tot verbrande geuren en zeg dan; ik ga hem zo klappen. Klappen in de vorm van een aanval...... dus ik was al in verminderde staat op dat moment. Mijn bewustzijn en gedrag verandert dan ook sterk op dat moment.
Er was op dat moment inderdaad een vreemde posthistorie bij jou :D (Wel iets bereikt?) Hier nog bij IF lijkt mij niet te doen (misschien zonder sport en 14 uur slaap per dag). Las in een ander artikel hier ook dat eiwitten normaal omlaag zouden moeten om insulinepieken te voorkomen. Echter ging dit over een ketodieet zonder sport. Hier waag ik mij niet aan. Lijkt allemaal prima te gaan nu voorlopig. Even kijken hoe ik kerst en nieuwjaar door kom en dan misschien nog 3 weken maximaal. Hoop dan onder 88Kg te zijn met genoeg vet minder (zie het nu al heel goed bij mijn buik). Dan koolhydraten weer rustig er in en kijken waar ik op uit kom.
 
  • Like
Waarderingen: 4me
Er was op dat moment inderdaad een vreemde posthistorie bij jou :D (Wel iets bereikt?)

Begin langzaam dingen in te schatten en in te zien wat voor effecten alles heeft. Maar jij bent lekker bezig dus rustig doorgaan zo!
 
Back
Naar boven