XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

30 x 100 kg!!! very impressive!
denk niet dat er dat hier veel kunnen!
 
30 x 100 bench is naturel zeker wel te halen
 
30 x 100 bench is naturel zeker wel te halen

weet wel zeker,zo iemand als G-men heeft miss ff 3 weken van andere training op zn bench nodig en hij smoked et ook.
 
Zelfs nog veel meer is naturel te halen ;) .
Dat het fysiek van Levrone nog veel beter kan als naturel valt echt te betwijfelen. Er zullen miss enkele gevallen zijn die een iets beter fysiek hebben, maar veel kan het nooit schelen.
 
Dat het fysiek van Levrone nog veel beter kan als naturel valt echt te betwijfelen. Er zullen miss enkele gevallen zijn die een iets beter fysiek hebben, maar veel kan het nooit schelen.


Ik denk dat ze het over het bankdrukken hadden:p
maar i agree with you
 
30x100 kg natural = dream on...
 
wrom is dat zo moeilijk te geloven,heb meer moeite te geloven dat zen 3x180 @zijn BW clean is gedaan dan die 30x100

gewicht kan wel clean,beter shape is moeilijk idd!


Gewicht kan makkelijk, ik zelf pak nu incline 4 x 150. Dan moet een ex prof 1 van de beste ter wereld wel zwaarder kunnen. Respect!
 
wrom is dat zo moeilijk te geloven,heb meer moeite te geloven dat zen 3x180 @zijn BW clean is gedaan dan die 30x100

30 x 100 is natuurlijk onmogelijk? waarom? je lichaam kan die verzuring never nooit natural bijhouden, als je as gebruikt stelt dat je verzuring uit zodat je zwaarder en meer reps kan maken daarom dus

3x 180 natural is makkelijk haalbaar omdat je kracht geeft binnen de verzuring marge

as stelt verzuring uit = meer reps = meer kracht
 
30 x 100 is natuurlijk onmogelijk? waarom? je lichaam kan die verzuring never nooit natural bijhouden, als je as gebruikt stelt dat je verzuring uit zodat je zwaarder en meer reps kan maken daarom dus

3x 180 natural is makkelijk haalbaar omdat je kracht geeft binnen de verzuring marge

as stelt verzuring uit = meer reps = meer kracht

zit wel wat in je verhaal uiteraard,alleen oneensch met dat 30reps onmogelijk is.
Als 30x80kg clean mogelijk is,dan is 30x100kg ook mogelijk gewoon sterker worden en trainen op high reps
 
ja kan wel doelgericht op hoge reps trainen en de verzuring tegen gaan, als je maanden doelgericht traint op 30 reps halen kan dit naturel, maar als je dat zonder voorbereiding kan no way, doe maar eens drop sets of strip sets, dan voel je hoe extreem de verzuring met een redelijk gewicht is al na 12 of 15 reps, op aas kan je indd meer reps maar de pomp is ook veel groter
 
zit wel wat in je verhaal uiteraard,alleen oneensch met dat 30reps onmogelijk is.
Als 30x80kg clean mogelijk is,dan is 30x100kg ook mogelijk gewoon sterker worden en trainen op high reps

Zelf zat ik ooit wel dicht tegen de 30x90 clean.. wel al een jaar geleden, met minder blessures.. maar de 30x100 lijkt me totaal niet zo'n enorme uitdaging, zeker niet voor Kevin.
Die 3x180 lijkt me veel moeilijker naturel te halen.. verzuring of niet.
 
Beetje vreemd alsof je met verzuring niet de 30 reps zou kunnen maken ik train al jaren niet meer serieus en haal decline nog steeds 12 reps met 100 kg en gok dat ik toch ook wel de 20 of meer zou kunnen halen met 90kg.

Dan zou zo iemand die toch sereius traint ook wel 30 x 100kg kunnen doen. Verzuring vind ik een beetje een onzin verhaal je kunt ook trainen om meer reps te maken.
 
100 Kg bankdruk heb ik laatst na incline nog 23 reps gehaald dus als eerste oefening moet het er wel inzitten :).

Hoe kevin er nu uitziet (naturel) is erg netjes heb altijd gehoopt op een comeback van hem dus van mij mag ie weer vol in wat hij deed. :)
 
100 Kg bankdruk heb ik laatst na incline nog 23 reps gehaald dus als eerste oefening moet het er wel inzitten :).

Hoe kevin er nu uitziet (naturel) is erg netjes heb altijd gehoopt op een comeback van hem dus van mij mag ie weer vol in wat hij deed. :)



Jasperko, het ging over NATURALS... Gebruikers kunnen altijd een stuk meer :D;):eek::rolleyes::mad:???:(:cool:

Update Gyno/Aromasin/Test E
Bekeken: 1.208
Gepost Door jasperko
Bij mij begon gyno 4 jaar na gebruik op te komen....

Bij mij begon gyno 4 jaar na gebruik op te komen. Heb laatst nolva erin gegooid en nergens last mee van knobbeltje is weg.
 
Jasperko, het ging over NATURALS... Gebruikers kunnen altijd een stuk meer :D;):eek::rolleyes::mad:???:(:cool:

Update Gyno/Aromasin/Test E
Bekeken: 1.208
Gepost Door jasperko
Bij mij begon gyno 4 jaar na gebruik op te komen....

Bij mij begon gyno 4 jaar na gebruik op te komen. Heb laatst nolva erin gegooid en nergens last mee van knobbeltje is weg.


Denk niet dat ik 4 jaar na gebruik er nog profijt van heb :)
 
Back
Naar boven