AndroidHealthClinic

lenigheids sectie

Bezoekers in dit topic

maxime064

Novice
Lid geworden
31 jul 2013
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
8%
Hallo .

Ik dacht misschien om bij oeffeningen een lenigheids sectie te maken

gr maxime
 
Liever niet.

Warme groenten Peanut.
 
In theorie geen verkeerd idee, heel goed zelfs maar bijna niemand traint hier zo serieus dat er veel aan mobiliteit gewerkt wordt.
 
Goed idee.
"Lenigheid" klinkt wat gay, maar mobility werk wordt zoals Eddine zegt zwaar ondergewaardeerd en daar zou best wat meer aandacht aan gegeven mogen worden.
 
Same here, ik doe nu hele truttige yoga-en balletoefeningen voor mijn mobiliteit omdat dat het enige is wat ik ken. Ben benieuwd hoe krachtsporters zichzelf flexibel houden, valt vast een hoop van elkaar te leren.

In!
 
Sectie is wat overdreven. Een sticky(met eventueel doorverwijzingen naar specifiekere topics)is meer dan genoeg.
 
Ronnie-Coleman-massage.jpg


Beetje hulp bij stretchen is soms wel handig. :D
 
Enerzijds vind ik dat er al te veel secties zijn. Anderzijds is lenigheid/mobiliteit belangrijk genoeg om een eigen sectie te verdienen.
 
Ik bedoel een mobiliteit sticky
 
lol geen coïtus
 
ik zoek een manier om mijn beenlenigheid te trainen dat je je voet op bil(Vlaamse bil, voordij in Nederlands zeker?) als je zit.

Ik kan dit dus niet en moet om te rusten mijn benen kruisen zoals een vrouw.

yes srs... Ligt volgens mij aan te korte hamstring/adductoren?
 
ik zoek een manier om mijn beenlenigheid te trainen dat je je voet op bil(Vlaamse bil, voordij in Nederlands zeker?) als je zit.

Ik kan dit dus niet en moet om te rusten mijn benen kruisen zoals een vrouw.

yes srs... Ligt volgens mij aan te korte hamstring/adductoren?

:roflol:
 
ik zoek een manier om mijn beenlenigheid te trainen dat je je voet op bil(Vlaamse bil, voordij in Nederlands zeker?) als je zit.

Ik kan dit dus niet en moet om te rusten mijn benen kruisen zoals een vrouw.

yes srs... Ligt volgens mij aan te korte hamstring/adductoren?

Ik zou eerder denken aan hip flexors.

Moet je pigeon pose dagelijks doen ( yoga )
 
Abductors 100%

Kan dat zelf ook niet lang volhouden.
En quads foam rollen denk ik ook.
 
Back
Naar boven