Fitness Seller

Mag geen whey protein van mijn ouders

Bezoekers in dit topic

Lol "ben je 18 en mag je het zelf bepalen", dus als je kinderen met hun 18de nog thuis wonen mogen ze doen en laten wat ze willen? I don't think so Tim. Mijn kinderen in ieder geval niet. :D
Maar goed ik zou mijn kinderen ook niet iets verbieden op basis van een gevoel ipv me in iets te verdiepen waar ik zelf geen verstand van heb.

Wettelijk gezien mogen ze vanaf hun 18e zelf bepalen wat ze wel/niet doen, maar uiteraard heb je nog een bepaalde "macht" over ze als ze nog thuis wonen.
Ik denk ook dat ik eerst in gesprek zou gaan in plaats van meteen iets verbieden, want het is belangrijker dat je kind begrijpt waarom iets niet verstandig is om te doen.
De TS is in ieder geval op een leeftijd dat hij keuzes moet gaan leren maken.
Je kan ze beter het gevoel geven dat ze zelf ook ergens zeggenschap over hebben en ondertussen sturing geven, dan dat ze helemaal los gaan zodra ze op zichzelf wonen.
 
Ik vind dat raar in een tijdperk waarin je met een druk op de knop allemaal informatie kan vinden.

Vraag eens aan random mensen in de straat van die vragen :) ik denkdat jij dan raar gaat opkijken. Ik kijk daar niet raar van op.

En de ouders gaan dat niet opzoeken ze zijn toch overtuigd van hun gelijk. Dan mag je nog bewijzen op tafel leggen dan gaan ze nog zeggen "geen whey for you"
 
Het moet niet gekker worden. Whey verbieden wat een onzin.
No offence maar beetje kortzichtig van je ouders. Het zijn geen anabolen he :P

Zoals al gezegd heb je geen whey nodig aangezien je alles uit voeding kan halen dus die strijd die je al maanden voert met je ouders is de moeite niet.
Over 2 jaar ben je 18 en mag je het voor jezelf bepalen (tenzij je ouders van die niet in mijn huis"-types zijn lol)
whey is een gateway drug!!! iedereen die kuurt gebruikt ook shakes!!!!
 
Laatst bewerkt:
Als er dan geen whey mag komen, en ouders betalen toch, laat ze maar elke dag genoeg vlees aanleveren.
Dat eet ik liever dan een shake hoor, maar die shake is stukken goedkoper.
 
Ach…
Je moet zolang je thuis woont de keuzes van je ouders respecteren, al dan niet terecht.
Alle reacties hier 'probeer ze te overtuigen'blabla, hebben totaal geen nut aangezien ts aangeeft hier al maanden discussie over te hebben.
Ook al zou je ze duidelijk kunnen maken dat het absoluut niet schadelijk is, veel ouders vinden 50 euro voor wat eiwitten overdreven voor een 16-jarige.
Paar jaartjes wachten, komt vanzelf goed.

Deal with it en wees blij dat ze je niet verbieden te bodybuilden omdat je daar breed en dom van wordt. ;)
 
sommige ouders zien hun kids liever een biertje drinken als een whey shake heb ik vaak de indruk..

Maar kom op je bent 16jaar je hoort tegen je ouders in te gaan wees een rebel en haal toch whey.
 
Als er dan geen whey mag komen, en ouders betalen toch, laat ze maar elke dag genoeg vlees aanleveren.
Dat eet ik liever dan een shake hoor, maar die shake is stukken goedkoper.

Ik drink hem liever.
 
Ach…
Je moet zolang je thuis woont de keuzes van je ouders respecteren, al dan niet terecht.
Alle reacties hier 'probeer ze te overtuigen'blabla, hebben totaal geen nut aangezien ts aangeeft hier al maanden discussie over te hebben.
Ook al zou je ze duidelijk kunnen maken dat het absoluut niet schadelijk is, veel ouders vinden 50 euro voor wat eiwitten overdreven voor een 16-jarige.
Paar jaartjes wachten, komt vanzelf goed.

Deal with it en wees blij dat ze je niet verbieden te bodybuilden omdat je daar breed en dom van wordt. ;)

Dit.

Ouders zijn niet te overtuigen als ze denken dat ze gelijk hebben of één andere reden hebben om iets te verbieden.
 
sommige ouders zien hun kids liever een biertje drinken als een whey shake heb ik vaak de indruk..

Maar kom op je bent 16jaar je hoort tegen je ouders in te gaan wees een rebel en haal toch whey.

Ja wees een rebel en ga wat moeilijk doen tov je ouders voor wat whey.

Ouders zijn nu eenmaal vaak onredelijk :) deal with it of ga alleen wonen omdat je dan whey kan drinken.
 
Zoals bro science, bestaat er ook parents science. Ik zou als ik jou was wat feitelijke informatie bij elkaar rapen en je ouders laten inzien dat het geen schadelijke gevolgen kan hebben als het op een verantwoorde manier wordt toegediend. Je moet ze zien te overtuigen dat je goed je research hebt gedaan. Wanneer ze inzien dat je je huiswerk hebt gedaan, zullen ze waarschijnlijk/hopelijk wel instemmen.
hoi, Ik maak ook altijd netjes me huiswerk, daten?
 
Zoals bro science, bestaat er ook parents science. Ik zou als ik jou was wat feitelijke informatie bij elkaar rapen en je ouders laten inzien dat het geen schadelijke gevolgen kan hebben als het op een verantwoorde manier wordt toegediend. Je moet ze zien te overtuigen dat je goed je research hebt gedaan. Wanneer ze inzien dat je je huiswerk hebt gedaan, zullen ze waarschijnlijk/hopelijk wel instemmen.


Aan al de mensen hier die zeggen je moet je ouders overtuigen met informatie en feiten en blablabla..... Weten jullie wel nog hoe het was toen jullie nog thuis woonden?

Ouder (velen) luisteren niet naar logica en dan mag je 1000 blz aan onderzoek tonen.

Bij één zn ouders is het whey bij iemand anders games of andere zaken waarop de ouders neen tegen zeggen zonder dat daar logica of waarheid in zit.
 
Aan al de mensen hier die zeggen je moet je ouders overtuigen met informatie en feiten en blablabla..... Weten jullie wel nog hoe het was toen jullie nog thuis woonden?

Ouder (velen) luisteren niet naar logica en dan mag je 1000 blz aan onderzoek tonen.

Bij één zn ouders is het whey bij iemand anders games of andere zaken waarop de ouders neen tegen zeggen zonder dat daar logica of waarheid in zit.

Nou maar uit zijn post kunnen wij niet opmaken hoe hij in discussie gaat met zijn ouders. Doet hij dit op een rustige toon? Schreeuwt 'ie?
Ik heb in de tijden toen ik thuis woonde vaak genoeg mijn ouders weten om te praten door op een volwassen manier in gesprek te gaan en niet door betweterig oid te doen. Nu zeg ik niet dat het zo is in zijn geval, maar wij weten ook niet beter dan de informatie die we hier krijgen. Het blijven aannames...

Maar goed, mocht hij het op een volwassen manier geprobeerd hebben en het niet voor elkaar heeft gekregen om ze te overtuigen, dan is dat ook niet zo'n ramp. Het is makkelijk om het ook uit voeding te halen. Dan hoop ik dat ze bereid zijn om iig extra kwark, kipfilet, tonijn, koolvis of whatever voor hem in te slaan.
 
Wettelijk gezien mogen ze vanaf hun 18e zelf bepalen wat ze wel/niet doen, maar uiteraard heb je nog een bepaalde "macht" over ze als ze nog thuis wonen.
Ik denk ook dat ik eerst in gesprek zou gaan in plaats van meteen iets verbieden, want het is belangrijker dat je kind begrijpt waarom iets niet verstandig is om te doen.
De TS is in ieder geval op een leeftijd dat hij keuzes moet gaan leren maken.
Je kan ze beter het gevoel geven dat ze zelf ook ergens zeggenschap over hebben en ondertussen sturing geven, dan dat ze helemaal los gaan zodra ze op zichzelf wonen.
Eens. :thumbup:
 
Je kunt "whey" best vervangen met blikjes tonijn of kwark bijvoorbeeld. Eiwit voldoet. SniperX die gebruikte gewoon stroopwafels.
 
Wettelijk gezien mogen ze vanaf hun 18e zelf bepalen wat ze wel/niet doen, maar uiteraard heb je nog een bepaalde "macht" over ze als ze nog thuis wonen.
Ik denk ook dat ik eerst in gesprek zou gaan in plaats van meteen iets verbieden, want het is belangrijker dat je kind begrijpt waarom iets niet verstandig is om te doen.
De TS is in ieder geval op een leeftijd dat hij keuzes moet gaan leren maken.
Je kan ze beter het gevoel geven dat ze zelf ook ergens zeggenschap over hebben en ondertussen sturing geven, dan dat ze helemaal los gaan zodra ze op zichzelf wonen.

Maar soms moeten ze ook leren van niet te discussieren en gewoon te aanvaarden.

Kan nog van pas komen als ze later gaan werken enzo.
 
Je kunt "whey" best vervangen met blikjes tonijn of kwark bijvoorbeeld. Eiwit voldoet. SniperX die gebruikte gewoon stroopwafels.

Ja maar die gast was haardkoor in zn voeding en trainingen.
 
Ouders zijn net als Jacques d'Ancona vroeger in de miniplaybackshow, altijd wat te zeiken. Bij mij vroeger ging het om gewelddadige spelletjes, roken en metal muziek.
 
Ouders zijn net als Jacques d'Ancona vroeger in de miniplaybackshow, altijd wat te zeiken. Bij mij vroeger ging het om gewelddadige spelletjes, roken en metal muziek.

daar kan ik inkomen. Metal achterste voren afspelen is des duivels!!!!!
 
Back
Naar boven