XXL Nutrition

Mijn eerste UB/LB schema

Bezoekers in dit topic

Heel volwassen joh...
Ik geef mijn mening, mijn abs groeien prima mee zonder ze specifiek te trainen. TS vraagt of het nodig is, ik geef antwoord vanuit mijn ervaring. Dat IK richting powerlifting train betekent niet dat mijn ervaring wat betreft spiergroei ineens niet meer relevant is. Of ben jij zo'n type die denkt dat je van powerliften geen massa krijgt? Laat mij je daar even uit de droom helpen :)

Mer mijn mening kun je het eens of oneens mee zijn en alle respect daarvoor. Jij bent het blijkbaar oneens, helaas moet je dat blijkbaar op een erg kinderachtige manier laten blijken.
200w.gif


Aan je posthistorie te zien voeg je in erg weinig discussies een daadwerkelijk beargumenteerd standpunt toe. Ik hoop dat dat hier anders gaat zijn want tot nu zit je alleen op de inbreng van anderen af te geven en zeg je verder weinig.

Mijn posthistorie toont juist aan dat ik een zeer objectieve, vriendelijke doch strenge gesprekspartner ben.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Zo ver heb ik niet terug gekeken, maar objectief is altijd een pré. Dat vriendelijk doch streng is misschien meer iets voor je vriendin, want ik vind het niet zó :p

Laat ik mijn punt dan zo stellen:
Ik heb gemerkt dat mijn abs zich goed ontwikkelen door mijn squat en deadlift te verhogen. Daarom zou ik zeggen dat ze appart trainen niet nodig is. Maar ik zal niet beweren dat ze appart trainen geen nut kan hebben, bijvoorbeeld om je core extra te versterken of omdat je vindt dat ze achterlopen tov de rest van je lichaam.
 
Zo ver heb ik niet terug gekeken, maar objectief is altijd een pré. Dat vriendelijk doch streng is misschien meer iets voor je vriendin, want ik vind het niet zó :p

Laat ik mijn punt dan zo stellen:
Ik heb gemerkt dat mijn abs zich goed ontwikkelen door mijn squat en deadlift te verhogen. Daarom zou ik zeggen dat ze appart trainen niet nodig is. Maar ik zal niet beweren dat ze appart trainen geen nut kan hebben, bijvoorbeeld om je core extra te versterken of omdat je vindt dat ze achterlopen tov de rest van je lichaam.

Kijk eens aan, wist wel dat je kon nuanceren ;)
Verder schrijf je apart met 1 p, kon het niet laten sry:p
 
  • Like
Waarderingen: cnh
:roflol: godver
 
Back
Naar boven