AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Speciaal aangemeld om dit bericht te plaatsen meteen met een link erin verwerkt.. Waarschijnlijk krijg jij gewoon wat centjes voor iedereen die via die site phenibut koopt bij peak noo...

Aardige lab analyse ook, gedateerd op 2013 dus dat is niet bepaald vers spul.

Ik heb sportpoeders gemaild om te vragen naar een lab analyse van hun product. Zie bijlage

coa phenibut.png
 
Afgelopen weekend @ 3200 mg phenibit gebruikt bij uitgaan na een tijd.niet gebruikt te hebben.

Werkte 1 uurtje en daarna voelde ik me kut... Teveel of te weinig gebruikt?
 
Afgelopen weekend @ 3200 mg phenibit gebruikt bij uitgaan na een tijd.niet gebruikt te hebben.

Werkte 1 uurtje en daarna voelde ik me kut... Teveel of te weinig gebruikt?
wat bedoel je met kut?
Ik neem altijd 3500/3600mg en krijg na een tijdje hoofdpijn, (waarschijnlijk uitdroging oid vanwege vochtafdrijving) Maar als ik dan ff goed drink ben ik er doorheen en voel ik me heerlijk
 
Denk dat de dosis een beetje aan de hoge kant was. Vooral na een tijdje niet gebruikt te hebben..
 
Zaterdag 4 schepjes phenibut gebruikt van sportpoeders.nl, op de site staat aangegeven dat één schepje 450 mg bevat, terwijl op het zakje aangegeven staat dat één schepje 750 mg phenibut bevat, welke berichtgeving klopt?

Enfin, ik had zaterdagavond dus 4 schepjes phenibut gebruikt en een aantal alcoholische drankjes. Ik merkte dat ik er lichamelijk heel loom van werd, ook werd ik er (te) ontspannen van. Fysiek gezien voelde ik de phenibut behoorlijk, mentaal miste ik een beetje de 'arousal' die ik met alcohol normaal gesproken wel heb. Ik voelde me zeer ontspannen maar miste dus de lichte euforie en de ondernemende factor waarover veel mensen het hebben als ze uitgaan op phenibut. Mijn vraag is dus aan de mensen die veel ervaring hebben met phenibut, heb ik eerder te veel of te weinig phenibut gebruikt?
 
Zaterdag 4 schepjes phenibut gebruikt van sportpoeders.nl, op de site staat aangegeven dat één schepje 450 mg bevat, terwijl op het zakje aangegeven staat dat één schepje 750 mg phenibut bevat, welke berichtgeving klopt?

Enfin, ik had zaterdagavond dus 4 schepjes phenibut gebruikt en een aantal alcoholische drankjes. Ik merkte dat ik er lichamelijk heel loom van werd, ook werd ik er (te) ontspannen van. Fysiek gezien voelde ik de phenibut behoorlijk, mentaal miste ik een beetje de 'arousal' die ik met alcohol normaal gesproken wel heb. Ik voelde me zeer ontspannen maar miste dus de lichte euforie en de ondernemende factor waarover veel mensen het hebben als ze uitgaan op phenibut. Mijn vraag is dus aan de mensen die veel ervaring hebben met phenibut, heb ik eerder te veel of te weinig phenibut gebruikt?

Vind t met alcohol geen goede combo, probeer next time is met caffeine.
 
Zaterdag 4 schepjes phenibut gebruikt van sportpoeders.nl, op de site staat aangegeven dat één schepje 450 mg bevat, terwijl op het zakje aangegeven staat dat één schepje 750 mg phenibut bevat, welke berichtgeving klopt?

Enfin, ik had zaterdagavond dus 4 schepjes phenibut gebruikt en een aantal alcoholische drankjes. Ik merkte dat ik er lichamelijk heel loom van werd, ook werd ik er (te) ontspannen van. Fysiek gezien voelde ik de phenibut behoorlijk, mentaal miste ik een beetje de 'arousal' die ik met alcohol normaal gesproken wel heb. Ik voelde me zeer ontspannen maar miste dus de lichte euforie en de ondernemende factor waarover veel mensen het hebben als ze uitgaan op phenibut. Mijn vraag is dus aan de mensen die veel ervaring hebben met phenibut, heb ik eerder te veel of te weinig phenibut gebruikt?

Ik heb vorige week ook weer eens wat pheni besteld en zag dat er een groter maatschepje bij zat. Op het etiket stond inderdaad 750 mg. dus gewoon het etiket aanhouden.

Ik heb best wat ervaring met phenibut en combineer het liever niet met te veel alcohol. Wanneer ik wel wat ga drinken in combi met pheni dan neem ik niet meer dan 1.5 gram. Probeer de dosis dus eens te verlagen. En neem er inderdaad wat caffeine bij!
 
nog meer mensen ervaring met de nieuwe batch van sportpoeders? ze zeggen dat het weer de oude vertrouwde phenibut is en dat de andere te sterk zou zijn volgens klanten...
ik raak er gruwelijk van aan de schijterij en voel me er niet ok op.. ik ben overigens een ervaring P gebruiker, dus weet wat ik kan verwachten en hoe onvoorspelbaar P kan zijn, maar deze vind ik niet OK.
 
Nee ik heb hier nog geen schijterij van gekregen
 
nog meer mensen ervaring met de nieuwe batch van sportpoeders? ze zeggen dat het weer de oude vertrouwde phenibut is en dat de andere te sterk zou zijn volgens klanten...
ik raak er gruwelijk van aan de schijterij en voel me er niet ok op.. ik ben overigens een ervaring P gebruiker, dus weet wat ik kan verwachten en hoe onvoorspelbaar P kan zijn, maar deze vind ik niet OK.
Zojuist 50 gram besteld, het is m'n eerste keer dus kan het niet vergelijken maar ik kan je een update geven hoe 't bevalt.

Is dit iets om te gebruiken om in slaap te komen of iig te kalmeren na recreatief drugs gebruik?
 
Is het denk ik te zwak voor, kalmeren zou wel kunnen. Het is niet zo dat je moe wordt maar als je eenmaal slaapt slaap je wel echt diep (op een lichte dosis, recreatieve dosis slaap ik altijd zwaar klote)
 
Ik gebruik het juist puur als slaapmiddel en niet recreatief.
Aangezien je er nog niet bekend mee bent.. hou er wel rekening mee dat de werking lang aanhoudt. Ik kan alleen meepraten over het slaap effect, want nog nooit op een ander moment genomen. Ik ben een moeilijke slaper en lig nog lang wakker als ik me bed in stap. Wanneer ik echt even goed wil slapen dan neem ik wat phenibut. 2 volle scoops phenibut van sportpoeders is voor mij prima om goed te slapen.

Het is inderdaad ook ideaal als je aan de stimulerende middelen hebt gezeten en graag wilt kalmeren omdat je naar bed moet..

De eerste keer dat ik phenibut nam, ben ik 's morgens door 3 wekkers heen geslapen en daarna nog meerdere telefoontjes gemist van collega's op werk :(
Ik was wel heerlijk uitgerust.. dat dan weer wel!
 
Is dit spul nog te krijgen naast de vegiecaps voor woekerprijzen? Shit is echt nergens meer op voorraad.

Sowieso wordt er marge gemaakt op die shit die door het dak is, maar 30 euro voor 90 caps van 250 mg is te gek.
 
Is dit spul nog te krijgen naast de vegiecaps voor woekerprijzen? Shit is echt nergens meer op voorraad.

Sowieso wordt er marge gemaakt op die shit die door het dak is, maar 30 euro voor 90 caps van 250 mg is te gek.
Ik heb t laatst via Sportpoeders gekocht maar merk op 4gram icm caffeine net een beetje euforie meer niet.
 
Ik heb t laatst via Sportpoeders gekocht maar merk op 4gram icm caffeine net een beetje euforie meer niet.

Dacht dat het aan mij lag,,, voelde de laatste keren helemaal nada noppes niks -_-
 
Ja die prijzen gaat allemaal nergens over, 250 gram voor 50 dollar?!

Ik wil gewoon een kilotje kopen voor schappelijke prijs. Dit gaat nergens over. Hoe kunnen al die shops ook hele tijd 'uitverkocht' zijn. Wil je nou verkopen of niet?
 
Back
Naar boven