Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Bezoekers in dit topic

Hoe gebruik je btw je tweede aanval bij een gevecht, ik klink enkel op de tegenstander steeds.

Scherm ingedrukt houden, dan zie je bij dat balkje wat vollopen en doe je je special! :)

Hier op level 24, 94 Pokemon en 142km.
 
Welke app gebruiken jullie om te kijken naar hoeveel je pokemon evolueert?

Kreeg net een app aangeraden genaamt go tools maar kreeg niet dezelfde gevonden als die die speler zelf had.
 
Nog mensen die het spelen?
Wat doen jullie met buddysystem
 
Nog mensen die het spelen?
Wat doen jullie met buddysystem

Pokémon waar ik nog maar weinig candy voor moet zodat ik kan evolven.
Bijvoorbeeld Cubone kom ik zo goed als nooit tegen, moet nog 3 candy.. effe 10km met dat beest lopen en Marowak is binnen! :p
 
Pokémon waar ik nog maar weinig candy voor moet zodat ik kan evolven.
Bijvoorbeeld Cubone kom ik zo goed als nooit tegen, moet nog 3 candy.. effe 10km met dat beest lopen en Marowak is binnen! :p
Ik heb in Lillo in België zomaar een Marowak gevangen :'D..
 
spelen mensen nog een beetje?

ik zit inmiddels op lvl 28 met 129 in pokedex, 347km gelopen en totaal 4180 pokemon gevangen.
 
spelen mensen nog een beetje?

ik zit inmiddels op lvl 28 met 129 in pokedex, 347km gelopen en totaal 4180 pokemon gevangen.
Zijn er nog interessante updates in de planning?
 
Al een tijdje geen toegang omdat ik op een rooted toestel speel lelelel, root al 6 jaar lang elke android toestel bij aanschaf en dit is de eerste keer dat ik voor zoiets retarded gediscrimineerd word. Zero respect voor ze, al zouden ze met epic updates komen en rooted devices weer toestaan zal ik er nog niet zijn.
 
Wat is dat rooten precies? Digibeet hiereau.
 
Wat is dat rooten precies? Digibeet hiereau.
Geeft je toegang tot alles in je telefoon, ik kan er nooit tegen als ik beperkt ben met iets en wil altijd alles kunnen tweaken op mijn smaak:o. Epic custom roms, veel opties om zelf aan te passen, epic thema's, combineren van thema's, zelf kun je nog dieper in gaan en afbeeldingen van je telefoon ook nog bewerken.

En waardoor rooted devices niet zijn toegestaan, gps spoofing, al gebruik ik dat niet echt vaak. Hooguit wanneer een app alleen beschikbaar is in een bepaald land. Even gps spoofen, m'n play store aanpassen en hoppa. Verder kun je met wat leuke apps(lucky patcher) gratis in app purchases hosselen. Verder nog veel kleine extra mogelijkheden, handige backups maken, waarbij je vervolgens kunt kiezen of je alles wilt restoren, of b.v. alleen systeem of apps etc.

Het is wel klote werk in het begin tho, maar ik begon er mee toen ik 14 was dus zou ook daar aan hebben kunnen liggen. Vaak wel eens wat fout gedaan, alleen het rooten is simpel, maar bestanden in je telefoon aanpassen of roms installeren(met name beta's) dat wilt nog wel eens fout gaan:o. Was vroeger echt tientallen uren bezig met een nieuw toestel voordat alles naar mijn smaak was en probleemloos liep. Als je ooit van plan bent te rooten, cyanogenmod is een epic custom rom. Zelf van alles geprobeerd, maar uiteindelijk altijd weer terug naar CM gegaan en gebleven. Imo beste rom voor customization.
 
Sinds de bans van scan accounts niet meer gespeeld, ook niet van plan zolang er geen leuke updates komen. Misschien met kerst?
 
Ik heb vandaag gehoord van een map dev dat waarschijnlijk komend weekend of volgende week er een succesvolle hack op de nieuwe api is.
 
Ondertussen opnieuw geinstalleerd voor de halloween update, lvl 10 ondertussen. Ik ga het enkel casual doen om tegen gen 2 rond lvl 20 te zitten en zoveel mogelijk in de dex te vullen, vooral met eggs.
 
Laatst bewerkt:
met event zijn eggs wel echt nice.
helaas nog steeds 0 lapras dratini of snorlax gehad :(
one day.

paar dagen terug naar kijkduin geweest voor event.
best wel nice spawns en aardige mensen.
ook een snorlax gevangen eindelijk :D:D helaas 400 cp maar wel weer stap verder in pokedex, 139/142 nu bijna 141/142, nog paar KM lopen met bulbasaur.

nu lvl 30
bijna 500km gelopen
bijna 5.600 pokemon gevangen
 
Mijn vriendin speelt nog steeds. Nu ongeveer een miljoen Cubone's en Gastly gevangen met Halloween.
 
pidgey nummer 1000 gevangen vandaag :D
 
Voor wie het nog af en toe speelt:

"
Trainers,

As part of our ongoing celebration of Pokémon GO’s one-year anniversary, we’re excited to reveal that Legendary Pokémon are nearly here! Soon, millions of Trainers around the world will be able to discover, battle, and catch these extremely rare and very powerful Pokémon."

Er zijn in Europa 7 locaties waar deze pokemon gevangen kunnen worden. 1 van die locaties is het stadshart van Amstelveen.

Op 12 augustus zullen hier legendaries te vangen zijn. Hiervoor zal je je wel 'gratis' moeten inschrijven. 2000 mensen worden toegelaten, de inschrijving begint binnenkort.
Ook zullen er pokemon te vangen zijn die normaal niet in Europa te vangen zijn.


"Stadshart Amstelveen wordt een van de bestemmingen voor de Pokemon GO Safari Zone in Europa. Noteer 12 augustus in je agenda! We houden je hier op de hoogte van het event.

Er zijn 2000 gratis tickets beschikbaar. Het registratieplatform komt spoedig online via dit evenement en op onze website. Met dit ticket en je ID kun je je op locatie aanmelden.

Wij werken zeer nauw samen met Niantic om jou de beste live ervaring te kunnen geven. Meer informatie over het programma volgt spoedig.

Algemene informatie:

Trainers in Europa krijgen de unieke kans om deze zomer in zeven steden samen te werken tijdens de Pokémon GO Safari Zone evenementen, waar ze zeldzame Pokémon kunnen vangen, speciale beloningen krijgen en krachtige Raid Bosses aan te pakken.

Pokémon GO Safari Zone-evenementen geven Trainers de kans om een verscheidenheid aan Pokémon te vangen die oorspronkelijk werden aangetroffen in de regio's Kanto en Johto, waaronder sommige Pokémon die nog nooit eerder in Europa werden gezien! "

Deze pagina zal je in de gaten moeten houden. De inschrijving begint waarschijnlijk ergens aankomende dagen.

Pokémon GO Safari Zone at Unibail-Rodamco - Pokémon GO
 
Back
Naar boven