Fitness Seller

Pre-workout met DMAA?

Bezoekers in dit topic

Nog nooit zoiets zieks meegemaakt als die monster pwo
vandaag een scoop genomen en vond het maar tegen vallen tbh.. me geld is beter besteed aan eca met een goedkopere pre workout zoals insane mode van xxl (die smaakt ook nog eens beter)

:(
 
vandaag een scoop genomen en vond het maar tegen vallen tbh.. me geld is beter besteed aan eca met een goedkopere pre workout zoals insane mode van xxl (die smaakt ook nog eens beter)

:(
In welk opzicht vond je hem tegenvallen dan? De werking? De crash?
 
In welk opzicht vond je hem tegenvallen dan? De werking? De crash?
de werking, crash heb ik altijd wel met eca of pre workouts dus ben dat wel gewend :)

maar zit ook al weer een paar weekjes aan de eca dus helemaal kan ik het niet zeggen of die goed of niet was.. dinsdag proberen we hem weer na me werk :-)
 
de werking, crash heb ik altijd wel met eca of pre workouts dus ben dat wel gewend :)

maar zit ook al weer een paar weekjes aan de eca dus helemaal kan ik het niet zeggen of die goed of niet was.. dinsdag proberen we hem weer na me werk :-)
Je bent pas de 2e (van de weet ik hoeveel die ik ken) die hem vond tegenvallen
 
Je bent pas de 2e (van de weet ik hoeveel die ik ken) die hem vond tegenvallen
daarom geef hem dinsdag gewoon nog een kans hoor :) morgen rustdagje dus heb het dan niet nodig :o
 
Monster PWO op dit moment maar die knalt lekkah!

Hardcore setje op, tunnelvisie en setjes knallen.
 
Monster PWO op dit moment maar die knalt lekkah!

Hardcore setje op, tunnelvisie en setjes knallen.

Set gewoon wat stevige frenchcore op.. heb je die PWO niet nodig joh :p
 
Whaha mensen moeilijk doen echt waar. Heb nog een pot met 230 gram pure dmaa staan. Als je wilt heb je morgen een kilo in de bus, wat let je?

DMAA, DMHA of amp citraat, waar kan ik dat spul ergens vinden, desnoods online?
 
Jammer boyyysss, de link heeft bijna 2 jaar gewerkt maar de shop verkoopt niet meer...
 
Laatst bewerkt:
Mesomorph nu als pre work out. Maar die gaat lekker :p
 
Ik vind dat dmma maar niets. Wordt daar misselijk van en krijg er geen energie van. heb nog bijna vol potje monster caps staan . Doe mij maar kop koffie.
 
Ik vind dat dmma maar niets. Wordt daar misselijk van en krijg er geen energie van. heb nog bijna vol potje monster caps staan . Doe mij maar kop koffie.
Verkoop je m?
 
Weet iemand nog waar je dmmaa kan verkrijgen :(
 
Back
Naar boven