MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Bezoekers in dit topic

Daar in Amerika zijn ook gewoon van die restaurants met allerlei bodybuilding food etc :) Toch wel een stukkie groter en meer mainstream dan hier hoor!
 
Dam !

****ing nice body :P

Zeker een voorbeeld! :)
 
foto's van gisteren

IMG_0904.jpg


Kopie van IMG_2364.jpg


Kopie van IMG_2355.jpg
 
Mooie fotos. Zo zie je maar dat Roelly wel degelijk een goede rug heeft, wanneer hij de pose goed onder de knie heeft.

@Sibil, ik vroeg me af of het nog mogelijk is om met de massa van roelly een vaccuum pose te maken? Iets wat je hellaas niet echt meer ziet.
Lijkt me een mooi gezicht als een bodybuilder met zo'n massa deze pose kan doen.
Volgens mij gaf je eerder ook aan dat je meer classic posing routines wilde doen met Roelly.
 
Mooie fotos. Zo zie je maar dat Roelly wel degelijk een goede rug heeft, wanneer hij de pose goed onder de knie heeft.

@Sibil, ik vroeg me af of het nog mogelijk is om met de massa van roelly een vaccuum pose te maken? Iets wat je hellaas niet echt meer ziet.
Lijkt me een mooi gezicht als een bodybuilder met zo'n massa deze pose kan doen.
Volgens mij gaf je eerder ook aan dat je meer classic posing routines wilde doen met Roelly.

Volledig akkoord. Ik kijk er naar uit nog eens een vacuum pose te zien on stage..
 
Het lijkt wel of hij met de dag groter wordt :)
 

is toch ook de bedoeling :D!
Gedurende dat je in wedstrijdshape zit ga je echt niet groeien normaal gezien. Dan is het vooral je shape behouden en droog houden. Je mag al blij zijn als je dan niets verliest. Ik vermoed dat hij op bepaalde foto's gewoon een betere pomp in de spieren heeft :)
 
Vette foto's. :D
 
Te gek dat we hier foto's uit eerste hand te zien krijgen.
Zo blijven we goed up to date van de progressie want die is niet gering.
 
Mooie fotos. Zo zie je maar dat Roelly wel degelijk een goede rug heeft, wanneer hij de pose goed onder de knie heeft.

@Sibil, ik vroeg me af of het nog mogelijk is om met de massa van roelly een vaccuum pose te maken? Iets wat je hellaas niet echt meer ziet.
Lijkt me een mooi gezicht als een bodybuilder met zo'n massa deze pose kan doen.
Volgens mij gaf je eerder ook aan dat je meer classic posing routines wilde doen met Roelly.

Volledig akkoord. Ik kijk er naar uit nog eens een vacuum pose te zien on stage..

Dat je de fysieken oude jaren 70 en 80 erg mooi vind kan ik me nog iets bij voorstellen, maar die achterlijke vacuumpose, hoe knap het misschien is, ziet er gewoonweg niet uit.
Alsof er iets niet klopt in een fysiek. Een stuk weg.
 
Dat je de fysieken oude jaren 70 en 80 erg mooi vind kan ik me nog iets bij voorstellen, maar die achterlijke vacuumpose, hoe knap het misschien is, ziet er gewoonweg niet uit.
Alsof er iets niet klopt in een fysiek. Een stuk weg.

De vacuumpose heeft wel de eigenschap om de rest van het lichaam in 1 ogenblik een pak groter te doen lijken.
Vind dit ook om die reden bij de minder massieve bb-ers als b.v. Frank Zane de meest imposante pose die ze kunnen uitvoeren:

Zane%20group.jpg
 
Dat je de fysieken oude jaren 70 en 80 erg mooi vind kan ik me nog iets bij voorstellen, maar die achterlijke vacuumpose, hoe knap het misschien is, ziet er gewoonweg niet uit.
Alsof er iets niet klopt in een fysiek. Een stuk weg.

Het gaat mij meer om dat je de buikcontrole die je nodig hebt voor een vacuüm pose ook kunt toepassen bij andere poses. Waardoor je poses er nog beter uit gaan zien en je de illusie wekt nog meer massa te hebben.

arnold-schwarzenegger1.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De vacuumpose heeft wel de eigenschap om de rest van het lichaam in 1 ogenblik een pak groter te doen lijken.
Vind dit ook om die reden bij de minder massieve bb-ers als b.v. Frank Zane de meest imposante pose die ze kunnen uitvoeren:

Zane%20group.jpg

2e en 3e foto zien er mooi uit. 1e is belachelijk.
Ben sowieso geen fan van Zane, maar die vacuumpose is imo een trucje/kunstje. Niks met BB te maken:D
 
2e en 3e foto zien er mooi uit. 1e is belachelijk.
Ben sowieso geen fan van Zane, maar die vacuumpose is imo een trucje/kunstje. Niks met BB te maken:D

Om een vacuümpose te doen heb je een complete buikspiercontrole nodig.
Wanneer je dit onder de knie hebt zal je taille in ontspannen toestand een stuk compacter zijn. Deze dieper gelegen buikspieren trainen je niet (optimaal) met de standaard buikspiertraining.
Veel mensen verliezen een paar cm van hun taille door deze spierencontrole te trainen, zonder vet te verliezen. Dat mag het toch op zijn minst interessant maken voor velen.
Hoe compacter je taille hoe imposanter de rest van je fysiek.
 
Back
Naar boven