MuscleMeat

Sixpack

Bezoekers in dit topic

Making all kiiiinds of gaaaiiins
 
Verre van, maar TS maakte mijn dag wel weer goed
 
goed bijhouden bro
 
Het zorgde er bij mij ook voor dat mijn kuiten beter uitkomen.
Als je toch al met deze kuur start kan je beter alles in 1 keer doen.
Zo hoef je maar 1 keer te herstellen ipv elke keer opnieuw.
Armen, buik en kuiten
 
uykMgVW.png
 
Ik verwacht wekelijkse updates. Moet snel gaan nu.

Overigens over de gehele calvé discussie: bij enkel die extra smeuïg versie merkte ik wat. Betaal je wat meer voor maar het resultaat mag er ook zijn.
 
Goed bezig man! Zal snel moeten gaan nu, binnen een maandje ben je waarschijnlijk strand- en zomerklaar. Heb wel eens van mensen gehoord dat het bij hen extra snel ging als ze het omhielden tijdens cardio, maar weet niet of dat echt zo is. Valt te proberen in ieder geval!
 
Wow man voor anderhalf jaar zeker goed resultaat (y) Vergeet je armen niet met pindakaas want anders is alleen je six pack duidelijk. ben je trouwens echt nog maar 15? Zo ja, Echt goed voor je leeftijd!!
 
Zou ik volgende week al verandering zien, als ik een sixpaxk heb mag ik dab eig choco drinken of cola?
 
Choco wel, cola niet.. te veel suiker
 
hmmm, je hebt de bovenste stuk niet goed gecoverd. iig voor eerste keer ziet t er goed uit. mnu goed eten en hard blijven trainen!
 
Goud, verder niets over te zeggen.

TS, keep us posted.
 
Hey Timph. Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
 
hahhaha
dit is dus een echte belg! :D
 
Zou ik volgende week al verandering zien, als ik een sixpaxk heb mag ik dab eig choco drinken of cola?

Ja choco drinken is wel goed cola mag ook wel maar moet je alleen in het weekend doen. Niet teveel cola. De volgende x dat jij je zelf insmeerd moet je ook boven lichaam en armen doen dan word je echt een monster
 
Back
Naar boven