MuscleMeat

Vraagje ivm vetverlies

Bezoekers in dit topic

RP13

Novice
Lid geworden
7 jul 2016
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
71kg
Ik heb sinds kort thuis een step-machine staan, en probeer hier tegenwoordig elke avond een uur op te lopen. Ideale cardio voor mij, laptop ervoor met een serie en ik begin het zelf leuk te vinden.

Maar nu vroeg ik mij af, als wil steppen voor vetverlies, is het dan eigenlijk beter om 6x 1uur te lopen of 3x 2 uur?

Wat gaat het meeste effect hebben? Of gaat het verschil miniem zijn? Is een uur eigenlijk al genoeg om echt vet te gaan verbranden?
 
Ik heb sinds kort thuis een step-machine staan, en probeer hier tegenwoordig elke avond een uur op te lopen. Ideale cardio voor mij, laptop ervoor met een serie en ik begin het zelf leuk te vinden.

Maar nu vroeg ik mij af, als wil steppen voor vetverlies, is het dan eigenlijk beter om 6x 1uur te lopen of 3x 2 uur?

Wat gaat het meeste effect hebben? Of gaat het verschil miniem zijn? Is een uur eigenlijk al genoeg om echt vet te gaan verbranden?

Veel zal afhangen van hoeveel kcals je eet.
 
Veel zal afhangen van hoeveel kcals je eet.
Ja, of alles zeg maar, enzo. Maar dat beantwoord zijn vraag niet.

OT:

Hoe je het indeelt is niet doorslaggevend. Kijk naar hoeveel je denkt nodig te hebben in totaal en doe wat je het makkelijkst vindt. Je hoeeft ook geen minimale periode te doen "voor je ver begint te verbranden".
 
Doen wat je zelf het leukste/fijnste vindt en op je voeding letten
 
Maakt idd geen hol uit.
Maar een sessie van 2 uur steppen lijkt me persoonlijk vreselijk.
 
Of je nou in 5x 500cal aantikt of in 1x500cal, maakt niets uit. Wel op dezelfde dag graag anders moet je veel gaan rekenen :roflol:
 
Back
Naar boven