MuscleMeat

Vragen over winstrol pillen wie kan ze beantwoorden.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naamloos1994

Novice
Lid geworden
17 jan 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
97kg
Vetpercentage
23%
Ik heb hier kuurtje liggen winstrol pillen wil gwn beetje vollere spieren meer kracht

Vraag is wanneer innemen en hoeveel
En moet je ook op rustdagen innemen.

Ik weet dat pillen slecht zijn enzo maarja dat zijn meer dingen.

Ik train 4 jaar fitness en boksen op ook momenten geweest dat ik niet ging nu is moment dat ik weer 4 maanden bezig ben na een stop van een jaar boksen ben ik wel nog mee gestopt misschien pak ik dat ook weer op.
 
gwn beetje vollere spieren elke dag wat winstrol pillen innemen voor paar weekjes
En ook op rustdagen enzo elke dag

Hoeveel ja wat jij wil weetje 50mg elke dag ofzo

Maar ja zijn wel slechte pillen enzo weet je


Maar beter is nog een tijdje serieus trainen en niet kuren. Goed inlezen en als je er klaar voor bent eventueel een fatsoenlijke kuur doen en niet winstrol only.
Geloof me, maar goed je doet het toch dus succes, hopelijk heb je niet te veel sides en geniet je van je wat vollere spieren en 3kg meer voor een paar weken.
 
Oke oke thx en waarrom zou ik er niet klaar voor zijn?
 
Omdat je er niks vanaf weet, winstrol only is geen goede kuur, je niet serieus overkomt en je pas weer 4 maanden bezig bent dus nog genoeg te gainen hebt naturel.
 
Luister ik weet wel hoe ik moet trainen en weet ook wel wat van winnys maar wil gewoon wat ik ervan weet dat dat bevistigd wordt wat ik in me hoofd heb. Aangezien je veel verschillende dingen leest. Als ik mijn theorie er neer ga zetten krijgen we daar discussies over of dat wel of niet goed is.
 
Je kunt je doel al halen door slechts wat op je voeding te letten,
 
Als je er ook maar een beetje van af wist dan stelde je deze vraag al niet. " ook op rustdagen"

Ik wil wel eens weten waar je gelezen hebt dat je ze op rustdagen niet zou moeten nemen.
 
Als je blijf googlen kom je van alles tegen
 
Ik heb hier kuurtje liggen winstrol pillen wil gwn beetje vollere spieren meer kracht

Vraag is wanneer innemen en hoeveel
En moet je ook op rustdagen innemen.

Ik weet dat pillen slecht zijn enzo maarja dat zijn meer dingen.

Ik train 4 jaar fitness en boksen op ook momenten geweest dat ik niet ging nu is moment dat ik weer 4 maanden bezig ben na een stop van een jaar boksen ben ik wel nog mee gestopt misschien pak ik dat ook weer op.
omdat je ze toch wel gaat slikken..

1-6 40/50mg per dag, dus max 6 weken.

daarna nakuren als je weet wat dat is.. of moet ik dat ook voor kauwen
 
beetje pillen pakken lekker strak staan
 
Man man man.. sommige hebben zich geloof ik voorgenomen om er alles aan te doen om van het zomer er "strak" bij te staan. Wat een gezwam steeds.

Al gaan kuren voor een beetje kracht een "vollere" spieren.. wat een waardeloze reden.
 
Flikker toch op man. Krijg echt een hekel aan dit soort mensen zeg. Sanca Saxon zouden dit soort topics niet gewoon direct gesloten kunnen worden?
Agreed laatste tijd is het elke dag een hoop bullshit topics in de aas sectie van mensen die er helemaal niet klaar voor zijn .
 
Haha, en dan denkt ie ons te kunnen overtuigen dat ie er wel het 1 en ander vanaf weet...
Gozer je praat gigantisch onkundig over wat je gaat nemen.
Het is voor ons zo duidelijk als een man die bij de mediamarkt wasmiddel komt kopen omdat er ook wasmachines te koop zijn.
Je kan ons niet voor de gek houden over dingen waar wij duidelijk veel meer verstand van hebben.
Maar goed.. je gaat ze toch wel nemen, of het je nou word afgeraden of niet.
Grote kans dat je voeding gewoon ruk is, want je komt niet al te snugger over...
 
Zoals hierboven al wordt gezegd... je gaat ze toch wel nemen.
Ik raad je aan om glucosamine te gaan slikken en taurine bij de hand te hebben. Je hebt waarschijnlijk geen idee waarvoor. Google maar "back pump winstrol" en "last gewrichten winstrol"
En ik hoop dat je naast je winstrol kuurtje je ook een potje nolvadex hebt liggen voor een nakuur.
 
bewaar ze lekker tot mei-juni.
heb je een paar maanden om je onderzoek te doen over wat het nou precies is en hoe je het moet gebruiken.
en dan sta je er in de zomer misschien nog een beetje leuk bij, win win.
 
Omdat je er niks vanaf weet, winstrol only is geen goede kuur, je niet serieus overkomt en je pas weer 4 maanden bezig bent dus nog genoeg te gainen hebt naturel.
Luister ik weet wel hoe ik moet trainen en weet ook wel wat van winnys maar wil gewoon wat ik ervan weet dat dat bevistigd wordt wat ik in me hoofd heb. Aangezien je veel verschillende dingen leest. Als ik mijn theorie er neer ga zetten krijgen we daar discussies over of dat wel of niet goed is.
Ja Jasenko , je moet LUISTEREN verdomme!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven