XXL Nutrition

Wat is volgens jullie het beste nootropic om op te studeren?

  • Topic starter z1000
  • Startdatum
  • Reacties 82
  • Weergaven 45K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik Piracetam nu een week ongeveer, en ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben, minimale side effects en toch enige toename in scherpte en focus.

Voor lange studeer sessies zou ik Modafinil willen proberen, is er iemand die hier aan kan komen? Graag even een privé bericht sturen.
Wie weet bevalt me dat niet maar ik wil het zeker proberen.
 
Ik heb van de week adrafinil(precursor van modafinil) binnen gekregen. Merk er niet bijzonder veel van moet ik zeggen bij een dosis van 600mg. Dit spul kun je bestellen op www.denkbeter.nl
Het heeft wel wat nadelen tov modafinil waaronder het feit dat het lastig af te breken is voor de lever waardoor het niet aan te raden is om het dagelijks in grote hoeveelheden te gebruiken of als je last hebt van leverproblemen. Daarnaast werkt het helaas minder sterk.

Heb tot nu toe nog niks ontdekt waar ik echt goed op kan studeren. Een hoge dosis(500mg) noopept is het enige waar ik een betere concentratie van krijg wat nootropics betreft.
 
Heb tot nu toe nog niks ontdekt waar ik echt goed op kan studeren. Een hoge dosis(500mg) noopept is het enige waar ik een betere concentratie van krijg wat nootropics betreft.

Dat is wel erg hoog. :D Blijkbaar reageer je niet (goed) op nootropics.
 
Oxiracetam noopept en caffeine doet ze ding voor het studeren. Aniracetam voor een toets om lekker relax er naar toe te gaan. 2 toetsen gemaakt afgelopen week, nu kijken of de resultaten er naar zijn!
 
Ik heb van de week adrafinil(precursor van modafinil) binnen gekregen. Merk er niet bijzonder veel van moet ik zeggen bij een dosis van 600mg. Dit spul kun je bestellen op www.denkbeter.nl
Het heeft wel wat nadelen tov modafinil waaronder het feit dat het lastig af te breken is voor de lever waardoor het niet aan te raden is om het dagelijks in grote hoeveelheden te gebruiken of als je last hebt van leverproblemen. Daarnaast werkt het helaas minder sterk.

Heb tot nu toe nog niks ontdekt waar ik echt goed op kan studeren. Een hoge dosis(500mg) noopept is het enige waar ik een betere concentratie van krijg wat nootropics betreft.

500mg noopept? Not sherrif srs, dat is ongeveer 10x de normale dosis. Zal je niet 50mg bedoelen?

Oxiracetam noopept en caffeine doet ze ding voor het studeren. Aniracetam voor een toets om lekker relax er naar toe te gaan. 2 toetsen gemaakt afgelopen week, nu kijken of de resultaten er naar zijn!

Oxi icm caffeine is idd fijne combi. Noopept nog niet geprobeerd te stacken
 
Welke hoeveelheden oxi neem jij aan?
 
Welke hoeveelheden oxi neem jij aan?

Is al ff geleden dat ik gepakt had, maar volgens mij gewoon wat op het zakje staat aanbevolen, en dan wss meer richting de hogere dosering
 
Ja precies had ik ook;) van nefiracetam merkte ik zelf niks btw, dus binnenkort groot zakje oxi inslaan plus noopept en dat word voorlopig ff me vaste hulpmiddeltje! Nog andere aanraders iemand?
 
Ja precies had ik ook;) van nefiracetam merkte ik zelf niks btw, dus binnenkort groot zakje oxi inslaan plus noopept en dat word voorlopig ff me vaste hulpmiddeltje! Nog andere aanraders iemand?

Kijk even in het topic 'nootropics stacks', daar staan nog wel wat suggesties
 
Ik bedoel toch echt een 1ml schepje(500mg) noopept:D

Als aniracetam, oxiracetam en noopept nagenoeg niet werken, is er dan misschien een andere nootropic met een andere soort werking die dan misschien wel werkt?

Geen zin om nog meer geld weg te gooien;)
 
Ik bedoel toch echt een 1ml schepje(500mg) noopept:D

Als aniracetam, oxiracetam en noopept nagenoeg niet werken, is er dan misschien een andere nootropic met een andere soort werking die dan misschien wel werkt?

Geen zin om nog meer geld weg te gooien;)

Samples kosten toch niet zo veel;) houd het voorlopig wel ff op oxi caffeine noopept. Toetsen zijn voorlopig toch weer voorbij:)
 
Ik bedoel toch echt een 1ml schepje(500mg) noopept:D

Als aniracetam, oxiracetam en noopept nagenoeg niet werken, is er dan misschien een andere nootropic met een andere soort werking die dan misschien wel werkt?

Geen zin om nog meer geld weg te gooien;)

pramiracetam al geprobeerd? Of die nieuwe, phenylpiracetam volgens mij. Suniferam ofzo zou ook wel interessant zijn
 
pramiracetam heb ik maar 1 lepeltje van genomen omdat het zo ontzettend smerig smaakt haha.
zal het nog wel is een keertje testen.

phenylpiracetam en suniferam zal ik wel eens wat sampletjes van bestellen, tnx voor de tip.
 
Noopept moet je niet met doseringen van 500mg nemen -,-, beter doe je 20-30mg..
 
heeft iemand een idee mbt Aniracetam
hoeveel mg erin een schepje van 1 ml gaan?
 
+- 300 mg, ervan uitgaande dat de label klopt.

bedankt.

Zou het kunnen dat hetzelfde voor Phenibut 450 mg is?



Trouwens nog een vraag:
Iemand die weet waar ik deze Sulbutiamine (liefst in NL) voordelig kopen kan?
 
bedankt.

Zou het kunnen dat hetzelfde voor Phenibut 450 mg is?



Trouwens nog een vraag:
Iemand die weet waar ik deze Sulbutiamine (liefst in NL) voordelig kopen kan?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven