Fitness Seller

Sticky Wie traint waar?

Bezoekers in dit topic

Sport & Fitness Almere
 
Basic fit emmen
 
F4f zuidplein en blaak
 
Gouda represent :cool:

Zelf zit ik bij Sportcity Gouda. We hebben plannen om te verhuizen, dan wordt het Flexx Gym Waddinxveen :)
Sportcity in het park vond ik echt hopeloos.
 
Homegym @ Oude-Tonge, dumbbells tot 60kg, 1000kg plates, 2 squatracks en nog veel meer :P
 
FitZ Nijkerk
 
BodyFit Den Helder
Big Gym Den Helder
Marine sportschool Den Helder
 
FitZ Nijkerk
 
Heafland Sport Brunssum de gekste!
 
Al een paar jaar bij Sport Arena Eindhoven samen met mijn vriendin. Kun je tenminste fatsoenlijk zwaar trainen en niet zo'n blije fitnessfeer zoals bij veel sportscholen. In het powerlifthok alleen al 3 squat/bench rekken (ER-equipment replica) en 4 eleiko stangen met meer dan genoeg eleiko plates en hammer strength bumperplates. Bodybuildhok nog meer stangen en veel plates (niet eleiko) en DB's t/m 70kg.
 
Al een paar jaar bij Sport Arena Eindhoven samen met mijn vriendin. Kun je tenminste fatsoenlijk zwaar trainen en niet zo'n blije fitnessfeer zoals bij veel sportscholen. In het powerlifthok alleen al 3 squat/bench rekken (ER-equipment replica) en 4 eleiko stangen met meer dan genoeg eleiko plates en hammer strength bumperplates. Bodybuildhok nog meer stangen en veel plates (niet eleiko) en DB's t/m 70kg.

toch heel druk daar?
 
toch heel druk daar?
Ik kan alleen maar zeggen rond de tijd dat ik daar ben (vanaf half 9-10 ivm werk) dat het dan niet heel erg druk is. Hoef nooit ergens op te wachten. Hoe het is rond een uur of 7-8 weet ik niet want zo vroeg ben ik er nooit.
 
Ik kan alleen maar zeggen rond de tijd dat ik daar ben (vanaf half 9-10 ivm werk) dat het dan niet heel erg druk is. Hoef nooit ergens op te wachten. Hoe het is rond een uur of 7-8 weet ik niet want zo vroeg ben ik er nooit.

Ja meeste mensen gaan meteen na werk, is bij ons(muscletotaal) ook, na uur of 8 is het lekker rustig.
 
Back
Naar boven