1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

    Opt-in   Meer info

    Ontzet Notitie
Webby

2012-12-15 72.5KG

Na jaren in een healthcenter het rondje apparaten gedaan te hebben om af te vallen van 90 naar 75 kilo via DBB geleerd dat er zoiets bestaat als squats en deadlift. Van een 60Kg deadlift en 50Kg squat in 3 maanden naar 125 op beide via stronglifts. Die snelle progressie en slechte uitvoering veroorzaakte een blessure in de rug bij de deadlift. Na verhuizen en een pauze van enkele maanden in een sportschool met squatrack gaan trainen (September 2011). Eerst fullbody met de begin gewichten van stronglifts, vooral op veel herhalingen (12 tot 15 per set) en techniek getraind om de rug aan te sterken. Na een half jaar besloten er weer voor te gaan via MaxOT 3x per week. Aangezien ik geen verandering zag in massa en hier kennis op had gedaan tegelijk begonnen met een bulk. Dit is het resultaat van 4 maanden clean bulk van 72KG naar 78KG (3200kcal) en een cut van 3 maanden (2200kcal) terug naar 72.5KG. Onder de cut gestopt met MaxOT en de reps verhoogd van 6 naar 8. Huidige stats 3x8x125Kg Squat, 3x8x145 Deadlift en 3x8x80 Bench. Alleen die bench moet een keer omhoog.

2012-12-15 72.5KG
Webby, 18 dec 2012
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie