1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
istimewa

BLS 20 -5-2010

Wat vinden jullie van de pose? Daarnaast is alle kritiek welkom.. 1.88M +- 79KG +- 15%

BLS 20 -5-2010
istimewa, 20 mei 2010
    • skinnie
      prachtig!
    • yvo1983
      Geweldig!
    • KEUN
      wat een billenlikker die yvo, 3 berichten, waarschijnlijk geen foto's jij hebt niet eens het recht om mensen af te kraken!

imo kan de posing nog wel beter, ik weet niet hoe eerdere latspreads uit zagen dus.
    • o eilering
      Hhahah, Keun check Yvo's foto's, ik denk dat ie weet wat ie doet.

@foto werk aan de V vorm!
    • istimewa
      Bedankt voor de kritiek. Wat betreft de posing, wat denk je dat beter kan Keun?
      Voorheen waren mijn lat spreads echt belachelijk, ik bekeek ze zonet nog even op m'n pc :P.
    • KEUN
      dan zie ik alsnog geen reden om de ''nieuwe generatie'' af te kraken met zulke sarcastische opmerkingen, wel dan?

skinnie mag dat overigens van mij! ik zou vereerd zijn als die een reactie bij mij foto plaatst.
      en ik wil geen db tegen me hoofd aan
    • o eilering
      Keun, je hebt inderdaat een goed punt, De nieuwe generatie moet gestimuleerd worden!

Hahaha, klopt skinnie mag alles:P
    • IronWarfare
      Dikte is ok, wijdte nog niet.

Poseren is moeilijk, vooral een lat spread. Blijven oefenen en het komt vanzelf :)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    istimewa
    Datum:
    20 mei 2010
    Bekeken:
    2.008
    Reacties:
    9
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie