Fitness Seller
KEUN
Foto Contests

KEUN

Goede foto's, mooie proporties, knetterdroog en flinke benen.
Winnaar wat mij betreft!
 
vond de keuze ook het moeilijks tussen Ezra en jou, maar we gaan voor Keun, echt super, als is het jammer dat je je foto op pagina 24 ofzo, in je log niet hebt geplaatst. dan win je ook op aesthetics van Markrot mijns inziens. petje af voor je prestatie.
 
impressive! je shape, de shoot en je poses zijn allemaal top. volume op je benen zou je lichaam nog meer sieren, en wat meer vollume op je schouders. dit zijn naar mijn mening je 'verbeter-punten'. Wat mij betreft ben je samen met markrot de winnaar van deze contest. 10!
 
In mijn ogen de winnaar! En niet alleen omdat ik je persoonlijk ken, maar omdat je bij deze contest het beste fysiek hebt neergezet. Je hebt de beste shape, verhoudingen, symmetrie en je staat het hardste.

Maar toch, er zijn altijd verbeter punten. Ik vind je hamstrings wat achterlopen tov je quadriceps en je algehele rug, dus niet alleen wijdte maar ook wat dikte. Maar goed zoals je zelf al zegt komt t mede door je blessure want je hebt een tijd niet kunnen deadliften en niet kunnen squatten, en in mijn ogen zijn dat juist de oefeningen die die spiergroepen kunnen optrekken.

Ohja en binnenkort nog eens samen trainen bro, maar dat zijn we sowieso al een paar maanden aant zeggen:D
 

Media informatie

Categorie
Contest 2012
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.991
Aantal reacties
46
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
KEUN1.jpg
Bestandsgrootte
150,7 KB
Datum gemaakt
ma, 30 juli 2012 11:08 PM
Dimensies
1600px x 730px

Deel deze media

Back
Naar boven