Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Youryiie

Rug, na 2 maanden

Nog even een fototje ; ) 14j 1,77 71 kilo vet% 15 Nu aan het cutten, om er een beetje goed uit te zien in de zomer : ) Daarna een hele tijd clean bulken om flink wat massa te pakken.

Rug, na 2 maanden
Youryiie, 16 mei 2009
    • Soltari
      Denk dat je beter kunt gaan bulken dan cutten. Dit stelt weinig voor qua massa. Maar je bent pas 14 dus er is nog niets aan de hand.

En btw je staat behoorlijk scheef op deze foto..
    • Animallegs
      Waarom wil jij na 2 maanden trainen gaan cutten, je hebt nog niet eens massa om voor droog te staan jongen...
    • Heywood Jablomi
      Haha, beetje scheef idd! Toch vind ik dit voor een 14 jarige met pas 2 maanden training niet slecht. Verder met Animal eens, cutten is op dit moment totaal nog niet aan de orde. NIET doen dus.
    • Youryiie
      Ja, jullie hebben idd gelijk, ik ga overigens wel iets cleaner bulken, zodat m'n vet% niet al te veel meer stijgt : )

Ik sta ook scheef ja, ik zal wel wat oefenen op de pose ; ).
    • Bello
      Respect voor je vooruitgang!
      En, wat ben je nu aan het doen, cutten of minder zwaar bulken?
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Youryiie
    Datum:
    16 mei 2009
    Bekeken:
    1.120
    Reacties:
    5
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie