MuscleMeat

Bodybuilding.nl Forum

ThaWasteland
ThaWasteland
Moet werken :(
Sanca Saxon
Sanca Saxon
De Plopmelk is op, is Fristi ook goed?
Sanca Saxon
Sanca Saxon
Dreamy kan wel inspringen op je werk, dat is een werkpaard
IRONic Pumper
IRONic Pumper
@Sanca Magni niet teveel meebrengen aub. Laatste keer dat @Camelus aan de Fristi ging was het tamelijk ruig feestje... Maar @ThuggishRuggish we hebben het speciaal voor jou naar de namiddag verzet.
MrDroeftoeter
MrDroeftoeter
"Moet werken" party pooper much?
Arminius
Arminius
Geen soja melk voor mij? Sterf kapot!
IRONic Pumper
IRONic Pumper
@Arminius je woont in de fabriek van Alpro we veronderstelden dat je het zelf meebracht. Ticketje niet vergeten voor de boekhouding aub. @lienlien jij kan ons hier mee helpen? Betaling in Fristi of Cecemel.
L
lienlien
Als ik het goed begrijp, word ik dus enkel uitgenodigd omdat Ik moet helpen met de financiën? Nou nou nou, van een ontnuchtering gesproken... :(
Arminius
Arminius
Jij mag ook andere dingen doen... hihihihi
ThaWasteland
ThaWasteland
Ga is weg
Arminius
Arminius
Ga zelf weg, gek.
L
lienlien
@Arminius ben jij dat kneusje dat sojamelk drinkt? Nou, dikke pech zeg want dat zal zaterdag niet voorradig zijn. Jouw aanwezigheid is dus eigenlijk overbodig. Wait... je bent sowieso overbodig, met of zonder sojamelk... Doei!
Arminius
Arminius
Reported
MrDroeftoeter
MrDroeftoeter
Kunnen jullie even ophouden met reageren? Bij voorbaat dank.
Sanca Saxon
Arminius
Arminius
2x Neen
ThaWasteland
Sanca Saxon
Sanca Saxon
Nein, nein, nein
IRONic Pumper
IRONic Pumper
@lienlien Zeker niet lieve dame! We zien je als een gelijke. En aangezien we allemaal ons steentje bijdragen voor deze knettergekke mega fuif. Gezien de situatie nu al wat verhit geraakt zouden we misschien beter de security wat omhoog trekken. @Alfadhir heitir en @RockOfAges zouden jullie dit voor jullie rekening willen nemen?
IRONic Pumper
IRONic Pumper
Wat een vette samenkomst was dat! Goor hoe @MrDroeftoeter schaamteloos een emmer Cecemel Ad fundum meester maakte. @lienlien die de realiteit buigde met een toxische dosis kidibull en Fristi achterover te slaan. @Sanca Magni de waarborg is wel een verloren zaak. Blijkbaar mag je met de heftruck geen donuts maken op de parking, noch in de zaal.
Back
Naar boven