XXL Nutrition

AD: Marokkanen in Nederland anti-homo maar in Marokko is het feest voor de gay

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
axestream zei:
Ik denk dat de overheid weinig kan doen. Zal toch grotendeels vanuit de gemeenschap zelf moeten komen en dat gaat echt niet in een paar jaar tijd. Daar gaat nog wel een paar generaties overheen.

dus dan maar toekijken naar het verval van de maatschappij .
en hopen op niet te zware gevolgen !

dat belooft wat voor de toekomst van mijn kinderen :(
 
axestream zei:
Ik denk dat de overheid weinig kan doen. Zal toch grotendeels vanuit de gemeenschap zelf moeten komen en dat gaat echt niet in een paar jaar tijd. Daar gaat nog wel een paar generaties overheen.

Met andere woorden doelloos blijven toekijken en hopen op betere tijden voor mijn nazaten? Zal lekker worden zeg, de boerkes uut de bergen komen deze kant op en wij moeten naar hun ppen gaan dansen. :finger:
 
DBC01 zei:
Met andere woorden doelloos blijven toekijken en hopen op betere tijden voor mijn nazaten? Zal lekker worden zeg, de boerkes uut de bergen komen deze kant op en wij moeten naar hun ppen gaan dansen. :finger:

De denkwijze van mensen kan je niet 1-2-3 veranderen. Je kan hier wel stoer met je vingertje :finger: doen en af en toe zo'n gast een rotschop geven, maar je denkt toch echt niet dat het ook maar enig positief effect zal hebben?

Laten we ook niet doen alsof autochtone Nederlanders wat homocoïtusualiteit betreft zo tolerant zijn want dat valt in de praktijk vies tegen. Vraag er maar eens naar bij je homo vrienden/familie-leden.
 
DBC01 zei:
70% van de plattelands-jongens in de VS hebben hun eerste coïtusuele ervaring met een dier.

weet je zeker dat het alleen om jongens gaat?. want als het namelijk zo is met meisjes, dan begrijp ik Bush een stuk beter:rolleyes:

maar dat is weer een anderen discussie.
 
Ja, maar ze nken die meisjes ook in de reet. Was ik maar een moslim, denk ik soms. Maar niet voor lang hoor, want het is natuurlijk waanzin om zo te denken. Maar fantaseren over anale coïtus met een leuk moslimmeisje is helemaal niet zo raar, vind ik.
 
axestream zei:
Dit is toch niks nieuws? De urbane Marokkaan in Marokko is een stuk "moderner" dan de gemiddelde Marokkaan in NL als ik m'n Mocro vrienden mag geloven.
Netzoals de urbane turk in Turkije.
 
je zal Marokkaans EN homo zijn. Dan heb je mooi een probleem. :(
(althans, in Nederland, in Marokko zefl loop het wel los volgens het artikel :D).
 
Nog een keer, de meesten van Marokaanse afkomst zijn berbers, mensen uit de bergen. Zij hebben helemaal niks te maken met de Arabieren. Toen ik eens in Marrakech was (prachtige stad trouwens) hadden sommige Arabieren medelijden met ons (Nederlanders) ivm de overdosis berbers. Dit vind ik natuurlijk ook een verwerpelijke instelling maar het zegt wel iets over hun onderlinge verstandhouding.
 
Alsof daar verschil tussen zit.
 
D. zei:
Alsof daar verschil tussen zit.
Nee, ze stinken, stelen en krijgen allemaal een uitkering, thank god dat ze dan ook nog hier wonen! LANG LEVE DE BERBERSSSSS!!! wh00t:tomato: :slap:
 
axestream zei:
Ik denk dat de overheid weinig kan doen. Zal toch grotendeels vanuit de gemeenschap zelf moeten komen en dat gaat echt niet in een paar jaar tijd. Daar gaat nog wel een paar generaties overheen.

Mijn ervaring is dat vrouwen/meisjes eerder geneigd zijn de westerse beschaving te accepteren (mede door gelijkheid van coïtusen). Het spreekt deze vrouwen gewoon aan dat ze niet als slaaf behandeld hoeven te worden en dus net zoveel te zeggen hebben als manlief.

Het zijn juist de mannen die er een potje van maken, die haantjesgedrag vertonen en dus absoluut niet willen dat hun vrouwen emanciperen. Dan raken ze namelijk hun huisslaaf kwijt.

Dat is ook de reden dat mannen meestal een ongeschoolde berggeit importeren om mee te trouwen.
 
Ik weet alleen dat ze best een toffe koning hebben daar in Marokko, die ook vrouwen als volwaardig ziet enzo.
 
boerenkool zei:
Ik weet alleen dat ze best een toffe koning hebben daar in Marokko, die ook vrouwen als volwaardig ziet enzo.

Koning Ali B?
 
Peppino zei:
Koning Ali B?
Deze was echt goed...:rolleyes: gaberber kon er nog mee door... maar dit? whutchu been on? Crack? Yous cracker ass cracke??? SMACK HIM JOHNSONN, THAT N*GGA IS ON CWWWWACK!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Corazon zei:
Niets nieuws ... in China is er ook zoiets maar daar komt het doordat er in verhouding veel jongens zijn en weinig meisjes. (in China mag/mocht je maar 1 kind en ouders wilden vaak liever een jongen)

Het moest een jongen zijn, naar mijn weten. Niet dat zij het liefst een jongen wilde. Was het een meisje, werd t gedood, dacht ik. En je moest wachten op toestemming van de overheid totdat je een kind mocht.

Ik meen het me tenminste allemaal zo te herinneren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven