Fitness Seller

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

id921762-ed9714d0-3daa-11e8-ae01-3bfb3d316720-original.jpg


hoop dat er geen wereldoorlog van komt met zulke debiele wereldleiders. Europa is op militair vlak maar een zwak beestje tov Rusland en Rusland spendeert meer aan defensie dan de VS.
dialoog is ver zoek en een kat in het nauw kan gekke sprongen maken.

in 2015 Russia increased its defense spending by 7.5 percent and the Defense Ministry’s budget reached $66.4 billion. The world’s biggest military spender, according to SIPRI, is the United States, which spent $596 billion on defense in 2015. It was followed by China, with $215 billion, and Saudi Arabia, with $84.2 billion.

Russian Military Spending
 
UK geeft iets van 20% meer uit dan Rusland, VS staat op 1 en China 2, en VS heeft bekant een 3x zo groot budget ten opzichte van China. En bij de bekende budgetten over VS worden internationale uitgaven die de VS doet meestal niet eens meegerekend, go figure. Rusland wilt echt geen oorlog met VS, dat zou zelfmoord zijn.

 
Was er ook niet iets toen Trump zei dat hij weg wilde uit Syrie. Iets met de internationale gemeenschap.

Voor zover ik me nog kan herinneren wou hij Syrië overlaten aan de Russen, en Irak aan de Amerikanen. (dat was toch één van zijn voorstellen)

Ik vond het een prima plan, tot Assad full retard ging.
 
Hij trekt zijn staart al in ;)
Alsof hij eigenhandig isis verslaan heeft trouwens...
 
Wat is de score nu? Putin aka The Bo$$ 20 - Trump 0?
 
Trump het aandachtsgeile mannetje wil gewoon weer eens in de schijnwerpers staan. Nu puntje bij paaltje komt trekt hij zijn handen (lees: raketten) er weer van af.
Ik ben wel benieuwd wat de UK doet trouwens..
 
Rusland meer dan VS? Misschien in verhouding maar zeker niet absoluut.

Het zou me eigenlijk niet verwonderen. De Russen hadden een antiek leger na de val van de muur. (ze waren toen ook net op hun bek gegaan in Afghanistan)
 
Hebben nog steeds op delen een verouderd leger. Veel materieel stamt nog uit het sovjet tijdperk.
 
Het zou me eigenlijk niet verwonderen. De Russen hadden een antiek leger na de val van de muur.

List of countries by military expenditures - Wikipedia


1.
23px-Flag_of_the_United_States.svg.png
United States 611.2 3.3
2
23px-Flag_of_the_People%27s_Republic_of_China.svg.png
People's Republic of China[a] 215.7 1.9
3
23px-Flag_of_Russia.svg.png
Russia 69.2 5.3

Federal budget of Russia - Wikipedia
2016 budget's revenues estimated to be 13.7 trillion rubles(200 billion US dollars) or 17.5% of GDP, while spending is planned to be 16 trillion rubles(roughly 233 billion dollars)[1] or 20.5% of GDP. Budget deficit thus is 2.35 trillion rubles(33 billion dollars) or 3% of GDP.[2
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Federal_budget_of_Russia#cite_note-2
 
Laatst bewerkt:
Trump het aandachtsgeile mannetje wil gewoon weer eens in de schijnwerpers staan. Nu puntje bij paaltje komt trekt hij zijn handen (lees: raketten) er weer van af.
Ik ben wel benieuwd wat de UK doet trouwens..
Gelukkig maar.

Aandelen koersen schieten steeds op en neer op de seniele tweets van deze clown. Krijg er de zenuwen van...
 
Gelukkig maar.

Aandelen koersen schieten steeds op en neer op de seniele tweets van deze clown. Krijg er de zenuwen van...

Klopt. Het is al met al een zorgwekkende ontwikkeling voor de (Amerikaanse) economie en dit is pas het begin. De dollarcrisis staat voor de deur.
 
Back
Naar boven