XXL Nutrition

Gyno Test e kuur

Bezoekers in dit topic

RogierH

Novice
Lid geworden
29 mrt 2019
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hoi mensen

Dit zal wel het zoveelste gyno topic zijn maar ik post hem toch

Ik ben aantal maanden geleden nov-jan een test e 500 beginners kuur gedaan, veder erg tevreden over de gewonnen en behouden resultaten.
Nou ben ik 2 weken na m'n laatste injectie begonnen met nolvadex 20mg 5 weken.
Uiteindelijk na m'n na kuur denk 5-6 dagen toch heel snel gyno komen opzetten bij m'n linker tepel alleen ben wel meteen begonnen met nolvadex maar uiteindelijk toch een schijfje gevormd van denk 1-2cm.

Ik merk dat de nolva toch het schijfje aardig gereduceerd in 2 weken heeft het is nu meer een soort van langwerpig bolletje alleen nolva hielp nix meer en ik wou dit toch wel heel graag gewoon weg hebben.
Ik ben nu sins 8 dagen begonnen op letro 1,25mg ed wel opgebouwd natuurlijk maar merk toch weinig vershil..

Ik weet dat letro meestal een aantal weken nodig heeft om goed te werken maar wat zouden jullie aanraden op 1.25mg ed blijven of toch verhogen naar 2,5mg?

Alvast bedankt.
 
volg, heb nu ook beginnende gyno tijdens kuur.
Gelukkig eerder geen ervaring ermee gehad, maar wat ik zo hoor en lees moet nolva voldoende zijn en zou het met maximaal een maandje weg zijn.
Anders toch even na de dokter?

Edit: heb je wel goede nolva mischien ander merk?
 
Misschien moet je de tamoxifen wat langer de tijd geven. Mijn knobbeltje is slechts in een week tijd op 20mg aardig kleiner geworden en zal met de tijd waarschijnlijk nog meer verkleinen / uiteindelijk verdwijnen.

Letrozole is een nogal heftig medicament als je je er een beetje over inleest... niet bepaald iets wat je graag zou willen nemen. En Tamoxifen schijnt toch effectiever te zijn tegen bestaande gyno... Zoek maar eens rond op het forum hier, zijn genoeg topics en meningen van gerespecteerde leden te vinden.
 
Misschien moet je de tamoxifen wat langer de tijd geven. Mijn knobbeltje is slechts in een week tijd op 20mg aardig kleiner geworden en zal met de tijd waarschijnlijk nog meer verkleinen / uiteindelijk verdwijnen.

Letrozole is een nogal heftig medicament als je je er een beetje over inleest... niet bepaald iets wat je graag zou willen nemen. En Tamoxifen schijnt toch effectiever te zijn tegen bestaande gyno... Zoek maar eens rond op het forum hier, zijn genoeg topics en meningen van gerespecteerde leden te vinden.


gyno is toen inderdaad bij nolva wel gereduceerd maar na 2 weken echt totaal geen verandering meer vandaar.
over een week letro over een week 3 weken genomen op 1,25mg de sides zijn inderdaad wel aanwezig met letro van apotheek libido is zo goed als weg gewrichten toen nu ook af en toe pijn maargoed om gyno weg te krijgen neem ik dat voor lief alleen merk wel dat de gyno ook hiervan bijna niet meer slinkt misschien 5-10% dus amper

Ik wou zoizo letro afbouwen en dan tegen rebound nog op nolva door maar jullie zouden dus toch langer nog nolva doorpakken?
 
Back
Naar boven