AndroidHealthClinic

Kuur sustanon deca

Bezoekers in dit topic

Testojoe

Novice
Lid geworden
3 mrt 2022
Berichten
4
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
113kg
Vetpercentage
18%
Ik had een vraag wat raden jullie mij aan voor hoeveelheid sustanon/ deca nu net paar weken gestopt met m'n kuur test tren en er mag wel weer wat in van mij
 
Ik zat met de test op 600 mg tren 500 mg gedurende 12 weken mijn aanstaande kuur wil ik ook 12/16 weken doen heb alleen geen ervaring met de deca
 
Vetpercentage klopt zeker niet bedankt voor jou antwoord ik ga zeker m'n bloedwaarden laten testen voor dat ik hier mee door ga dit topic wordt vervolgd
 
Dit is wel een goede bloedtest om alles te hebben wat je wilt weten:

Kortingscode: beoordeling7
Kun je nog 7% korting meepakken :)

Screenshot_20220303-163549.jpg
 
Vetpercentage klopt zeker niet bedankt voor jou antwoord ik ga zeker m'n bloedwaarden laten testen voor dat ik hier mee door ga dit topic wordt vervolgd
Doe dit dan ook echt.

Meet maar meteen paar keer je bloeddruk die is gegarandeerd momenteel te hoog.

Relax paar weken/maanden, geef je lichaam even wat rust en tijd om te herstellen.
Vooral met zulke hoge doseringen is het echt dom als je geen bloedwaarde test laat doen en je bloeddruk wekelijks keer meet.
 
Btw heb je toevallig wat voor/na fotos van je fysiek, maak ze anoniem ben alleen benieuwd wat voor gains je hebt gemaakt aangezien 600mg test / 500mg tren geen beginners kuur is en je serieus indrukwekkende resultaten hiermee kan bereiken.
 
Beste Testo-Joe.
Ga een week of 12-16 na je nakuur je bloed laten testen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar met Deca zou ik niet zo gaan kuren als je boven de 40-45 bent.(ivm herstelvermogen)
Ik weet niet hoeveelste kuur deze was, maar Test op 600EW en 500TrenE is best veel/zwaar.
(Standaard) Is wel Test E en Deca(nandrolon decanoaat) 500-400, waar je Test E E4D zet(1ML-250) en Deca EW.
 
Back
Naar boven