Fitness Seller

muziek rippen van YouTube

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
lieve forum genoten ,omdat ik er vanuit ga dat ik 5 augustus wel op vakantie kan/mag en de vlucht redelijk lang is (9 uur)
wil ik mezelf tijdens deze oersaaie uurtjes lekker verwennen met het beluisteren van nooit uitgebrachte live optredens
(en mocht het vliegtuig neerstorten dan gaan we heen in stijl en onder het genot van mijn favoriete muziek
en aangezien ik niet vooraan heb gestaan toen het IQ werd uitgedeeld vraag ik of iemand een veilige en makkelijke manier
weet om deze te kopiëren en over te zetten ,onder de goede inzenders verloot ik graag een uitgebreide vuistmassage of indien gewenst een nek of knieklem waar George Loyd jaloers op zou zijn
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik ga voor een tantra massage maar accepteer anders ook wel een vial tren
 
Deze werkt perfect. Als hij geïnstalleerd is eerst ff updaten via het menu.
werkt oa ook met soundcloud enz...
 
lieve forum genoten ,omdat ik er vanuit ga dat ik 5 augustus wel op vakantie kan/mag en de vlucht redelijk lang is (9 uur)
wil ik mezelf tijdens deze oersaaie uurtjes lekker verwennen met het beluisteren van nooit uitgebrachte live optredens
(en mocht het vliegtuig neerstorten dan gaan we heen in stijl en onder het genot van mijn favoriete muziek
en aangezien ik niet vooraan heb gestaan toen het IQ werd uitgedeeld vraag ik of iemand een veilige en makkelijke manier
weet om deze te kopiëren en over te zetten ,onder de goede inzenders verloot ik graag een uitgebreide vuistmassage of indien gewenst een nek of knieklem waar George Loyd jaloers op zou zijn
Nee, vind ik echt niet kunnen, deze hard werkende auto-tune ”artiesten” zitten nu al bijna 3 maanden met beperkte inkomsten. Je snapt toch wel dat hun miljoenen bijna op zijn??? #piraterijiseendiefstal
 
google youtube to mp3

vuistmassage = handjob?
 
Vrijwel elke youtube to mp3 converter kan je hiervoor gebruiken. Sommige websites hanteren wel een maximum tijd van 60min ofzo, sommige ook niet. Je hoeft er geen gekke programma's voor te installeren.
 
open the Youtube video that you want to download and change the '. youtube' of the link to 'ssyoutube' after 'www' and press enter.
 
Wat mijn ervaring is met de "online converters" is dat deze
wel serieus snijden in de bitrate en de kwaliteit hier een stuk
mee achteruit gaat,althans degene die ik gebruikt heb.Het
programma waar ik de link van gegeven heb kan je ook een
portable versie van vinden....
 
Gewoon via de download knop?!

Screenshot_20200607-181827.jpg
 
Back
Naar boven