MuscleMeat

Zeikende schoffelende gemeente figuren

Bezoekers in dit topic

Guido20

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2004
Berichten
2.280
Waardering
5
Even een vraagje aan jullie.

Ik ging dus na een enerverende schooldag vol me gezeik van alle mogelijke semi-demente leraren en aan vreetzucht lijdende projectgenoten richting mijn alom gewaarde thuisbasis. (lees: ik liep naar huis). Na een minuutje of 5 gelopen te hebben vanaf het station waar de 'gele mij meer dan eens vertraging opleverende rups' (lees: trein) mij bracht, was ik bijna thuis.

Ik zag in de bosjes naast mijn huis alle maal van die constant zware shag rokende schoffelaars staan. Van die gemeente figuren die naar mijn idee niet echt 'veel' uitvoeren zeg maar. 3 mensen staan te kijken hoe er 1 een beetje in de grond zit te porren. Dus ik loop door, langs de parkleerplek naast mijn huis, zie ik daar ineens 2 van die vriendelijke schoffelaars naast elkaar staan richting mijn garage. Staan ze rustig met een shaggie in hun handen tegen mijn garagedeur aan de te zeiken, ik weet dat ik die weer een keer moet tracteren op een likkie verf, maar om er nu gelijk maar tegenaan te gaan zeiken....en geel is ook niet echt mijn kleur.

Dus ik vraag aan zo'n vent 'moet dat nou?'. Zegt die vent heel bijdehand 'moet ook gebeuren'. Natuurlijk moet dat gebeuren dacht ik, maar doe het dan in een bosje of weet ik het. Niet tegen mijn garagedeur. Begint die andere gozer nog een beetje grapjes te maken, en dat ik me niet zo druk moest maken erover. Ik ben toen maar doorgelopen, heb wel geleerd van mijn 'zwembad-avonturen'.

Maar nu is mijn vraag dus, kan ik dit niet gewoon ff aankaarten bij de gemeente dat die gasten ff goed op hun flikker krijgen?
 
Zou dat zeker doen.

Schoffelende schoften zijn het !!
 
Gewoon aangeven die associale honden, ik ben niet zo'n raddraaier maar ik geloof niet dat ik zo rustig kan blijven als 'r iemand potverdomme tegen mijn eigendommen staat te zeiken.
 
Eerst Marokkanen, nu weer gemeente ambtenaren.
2 bevolkingsgroepen waar niemand problemen mee heeft behalve jij….
:D

maargoed,

Wat je doet is het volgende:
Schrijf een brief waarin je klaagt over het gebeurde.
De brief richt je aan het college van B & W van de gemeente waar je woont.
In de brief geef je puur de feiten weer, probeer emotionele brieven te vermijden want die gaan standaard het gemeentehuis rond tijdens de koffiepauze, dan hebben wij ambtenaren ook eens wat te lachen.
Nadat je de feiten hebt weergegeven, geef je aan wat dit voor een problemen oplevert.
Namelijk stank en eventueel een nieuwe lik verf, als je denkt dat je het geloofwaardig kan brengen en je wilt proberen de gemeente maximaal te naaien dan kan je natuurlijk nog van alles en nog wat er bij verzinnen (dat je je beledigt voelt ofzo, of dat je nu een post traumatische stresssyndroom hebt).
Daarna stel je je eisen. Dat je schriftelijke excuses wil (kan je mooi inlijsten voor op de plee), of mondelinge excuses (kan je mooi nog effe de arrogante lul uithangen, als extra wraak), of een bosje bloemen (leuk voor je moeder), etc etc.
Let op extreme taalfouten, foutief gebruik van spreekwoorden etc, opborrelende emoties, etc, want dat soort brieven worden wel serieus behandeld, maar ze hebben als nevenfunctie dat ze het hele gemeentehuis doorgaan ter vermaak.:D
Succes!
 
Nou niet meteen alles gaan pikken door je "zwembad avontuur" he. Dat is niet echt een goed excuus ... Jij gaat toch ook niet tegen zijn garage aan staan pissen of wel? Ik had toch wel een steviger woordje gesproken met die persoon. Je moet er op zijn minst wel wat meer werk van maken nu.
 
wat een ontzettend sneu volk is dat toch. ambtenaren. Te debiel voor woorden.

Maar goed; inderdaad aangeven die gasten. Lijkt me niet zo moeilijk om ze te pakken. Ik had meteen de politie gebeld, maar afhankelijk van waar je woont natuurlijk, die komen niet snel voor zulke dingen.
 
Schijt een keer bij de gemeente in de brievenbus. Daar heb je ze mee.
 
benchMarc zei:
Schijt een keer bij de gemeente in de brievenbus. Daar heb je ze mee.

Beter nog: Maak een willekeurige riool put open in de buurt van hun koffie paradijs. Pak een dompel pomp met een lang en vooral dik stuk slang. Hang hem door het raampje van de groene koffie sleurhut (aangezien ze hier bij ons 7 uur per dag koffie zuipen in dat ding en met mazzel 1 uur werken) en stop daarna de stekker van de pomp in je stopcontact.

Wat ben jij in godsnaam aan t doen ??? Mn riool aan het ontstoppen, moet ook gebeuren he :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je had die eikels wat bokken moet geven! Daar train je toch voor?

:D
 
Lauw zei:
Eerst Marokkanen, nu weer gemeente ambtenaren.
2 bevolkingsgroepen waar niemand problemen mee heeft behalve jij….
:D

maargoed,

Wat je doet is het volgende:
Schrijf een brief waarin je klaagt over het gebeurde.
De brief richt je aan het college van B & W van de gemeente waar je woont.
In de brief geef je puur de feiten weer, probeer emotionele brieven te vermijden want die gaan standaard het gemeentehuis rond tijdens de koffiepauze, dan hebben wij ambtenaren ook eens wat te lachen.
Nadat je de feiten hebt weergegeven, geef je aan wat dit voor een problemen oplevert.
Namelijk stank en eventueel een nieuwe lik verf, als je denkt dat je het geloofwaardig kan brengen en je wilt proberen de gemeente maximaal te naaien dan kan je natuurlijk nog van alles en nog wat er bij verzinnen (dat je je beledigt voelt ofzo, of dat je nu een post traumatische stresssyndroom hebt).Daarna stel je je eisen. Dat je schriftelijke excuses wil (kan je mooi inlijsten voor op de plee), of mondelinge excuses (kan je mooi nog effe de arrogante lul uithangen, als extra wraak), of een bosje bloemen (leuk voor je moeder), etc etc.
Let op extreme taalfouten, foutief gebruik van spreekwoorden etc, opborrelende emoties, etc, want dat soort brieven worden wel serieus behandeld, maar ze hebben als nevenfunctie dat ze het hele gemeentehuis doorgaan ter vermaak.:D
Succes!

Met andere woorden dat de aanblik van hun 'materiaal onder de gordel' mij blijft achtervolgen in mijn slaap ofzo? haha

Maar ik zal wel een leuk briefje in elkaar draaien, ben wel benieuwd wat ze ermee zullen doen....

En wat betreft die bevolkingsgroepen, ik ben ook niet de makkelijkste :D
 
-jeffrey- zei:
Beter nog: Maak een willekeurige riool put open in de buurt van hun koffie paradijs. Pak een dompel pomp met een lang en vooral dik stuk slang. Hang hem door het raampje van de groene koffie sleurhut (aangezien ze hier bij ons 7 uur per dag koffie zuipen in dat ding en met mazzel 1 uur werken) en stop daarna de stekker van de pomp in je stopcontact.

Wat ben jij in godsnaam aan t doen ??? Mn riool aan het ontstoppen, moet ook gebeuren he :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook altijd nog een optie :roflol:
 
Guido20 zei:
Maar ik zal wel een leuk briefje in elkaar draaien, ben wel benieuwd wat ze ermee zullen doen....
Onthoud dat een overheidsinstantie jouw brieven, faxen, e-mailtjes, telefoontjes etc, ATIJD serieus moet overwegen. Dus zelfs de meeste debiele brief moet nog serieus gekeken worden of deze brief al dan niet in behandeling moet worden genomen (deze afweging vindt vrijwel altijd plaats op basis van wetgeving).

Je moet er trouwens ook vanuit gaan dat je gemeente je gaat proberen af te schepen met een lullig excuus briefje. De grootste kans dat die onbeholpen boeren persoonlijk van hun chef op de lazer krijgen is als je een gesprek met de wethouder aanvraagt. In bijna alle gemeentes houden wethouders spreekuren om met ‘het volk’ van alles en nog wat te bespreken. Als je een gesprek hebt met een wethouder, probeer dan in ieder geval van te voren duidelijk te krijgen waar het om gaat. Een goede wethouder zal dan de verantwoordelijke chef bij het gesprek betrekken (want die chef is dan de adviserende ambtenaar die de wethouder nodig heeft om goed geïnformeerd met jou een gesprek aan te kunnen gaan). Je kan er donder op zeggen dat die chef wat tevoren krijgt van de wethouder (want de chef is ambtelijk verantwoordelijk voorde lamzakken die tegen jouw garage aan pissen), en vervolgens kan je er donder op zeggen dat die 2 lamstralen op hun kloten krijgen.

Je kan ook overwegen om de verantwoordelijke chef er van te voren al bij te vragen. En je kan zelfs overwegen dat je eist dat die 2 zeikerds er ook bij zijn (hoewel de kans klein is dat de gemeente daar mee akkoord gaat). En in plaats van te hopen op een goed functionerende organisatie waar de kritiek terecht komt waar die thuishoort, kan je ook gewoon eisen dat die 2 zeikerds een schriftelijke waarschuwing krijgen (hoewel de kans dat dit gebeurd ook niet al te groot is).

De kans op genoegdoening is vrij klein, maar de kans dat je die zeikerds alsnog een slechte dag bezorgd is vrij groot. :D

ik vind dit echt leuk om te doen, de 'kleine man' helpen in zijn strijd tegen machtige overheidsorganen. okay, die hulp stelt niet veel voor, maar toch....
 
In ieder geval bedankt man, ik ga in ieder geval proberen die figuren een slechte dag te bezorgen ja, haha.

Ik zal je wel op de hoogte houden in ieder geval!
En nogmaals bedankt voor de info!

Ik ken iemand die in gemeenteraad hier, ik zal eerst eens vragen wat er normaliter met dit soort dingen gebeurt.
 
Guido20 zei:
ik zal eerst eens vragen wat er normaliter met dit soort dingen gebeurt.
dus het gebeurt wel vaker dat gemeente-ambtenaren tegen andermans bezittingen aanpissen in jouw gemeente?
laat me raden, je komt uit brabant?


;)
 
Nee man, uit het grote Voorschoten :D

Maar met het zooitje figuren dat hij de bermen bij elkaar schoffeld moet het wel vaker gebeuren.
 
Lauw zei:
dus het gebeurt wel vaker dat gemeente-ambtenaren tegen andermans bezittingen aanpissen in jouw gemeente?
laat me raden, je komt uit brabant?


;)

HEEJ
nie fokken met brabant
 
Was het SWB-scum?
 
Back
Naar boven