MuscleMeat

Blubberbuik moet weg. hoe?

Bezoekers in dit topic

Alle compounds ten eerste onder de knie krijgen. Daarna bijvoorbeeld full body!
Even zoeken hier op het forum en je vindt er van alles over!
 
Rustig maar hoor...
Het hoeft niet perse maar werkt wel makkelijker.

Kan je mij even wat inlichten rond die ECA formule?
Ik zit namelijk ook in de cut en een extra hulpje kan natuurlijk geen kwaad.
Een paar links naar overzichtelijk, betrouwbaar en interessant leesvoer zou leuk zijn :)

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Als ik jouw was sjakkie zou ik eens havermoutpannenkoeken maken of die zelfgemaakte eiwitrepen; lijkt me zeer gemakkelijk om mee te nemen :)
 
Ik weet alleen niet welke oefeningen ik het beste kan doen bij KT, iemand tips?
Mijn voedingsschema ben ik nu aan het maken, alleen weet ik bijvoorbeeld niet hoeveel vetten, eiwitten etc. in alle producten zitten die ik in mijn schema ga stoppen. Is hier een handige website voor?

Je hebt blijkbaar het forum niet goed doorgespit. Deze vragen had je niet hoeven stellen als je bepaalde stickies had doorgelezen. Beetje jammer vind ik dit. Weet jij zelf wel wat je wilt? Aan twijfel heb je niets, maak je keuze en ga aan de slag verdomme...

En je voedingsschema een keertje hier posten.....tja....wat moet ik daar op zeggen...Niet uitstellen kerel, aan de slag ermee!
 
Ik heb mijn voedingsschema bij dit bericht gevoegd, misschien dat ik wat fouten heb gemaakt tijdens het invoeren van dit schema maar volgens mij klopt hij zo redelijk.
Alleen met vlees en groente elke dag is iets wat ik niet weet, het is wat de pot schaft..

Ben ik zo op de goede weg met mijn voedingsschema? Ik heb een BMR van 2160 trouwens :)
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xls
    27,5 KB · Weergaven: 106
Laatst bewerkt:
75% carbs???45 lijkt me beter
 
Je zit inderdaad veel te hoog in Kh. Maak daar zo'n 45 % van of lager. Eiwitten omhoog en vetten ook.

houd bijvoorbeel 40% eiwit, 40% kh en 20% vet aan. Even ter indicatie.

's avonds neem je brinta ??!! niet dioen. Een hele hoop Kh (75 gram + melk). 's avonds wil je geen Kh hebben. Juist zo weinig mogelijk.Overdag zijn deze makkelijker te verbranden namelijk!

En waarom neem je maar 4 plakjes Kipfilet op brood. Had er meer van gemaakt als ik jouwwas.
 
Je zit inderdaad veel te hoog in Kh. Maak daar zo'n 45 % van of lager. Eiwitten omhoog en vetten ook.

houd bijvoorbeel 40% eiwit, 40% kh en 20% vet aan. Even ter indicatie.

's avonds neem je brinta ??!! niet dioen. Een hele hoop Kh (75 gram + melk). 's avonds wil je geen Kh hebben. Juist zo weinig mogelijk.Overdag zijn deze makkelijker te verbranden namelijk!

En waarom neem je maar 4 plakjes Kipfilet op brood. Had er meer van gemaakt als ik jouwwas.
Maakt volgens mij helemaal niet uit, tenzij het zwaar op je maag ligt of je verteringsproblemen ervan hebt waardoor je slaap wordt verstoord.
 
Dan zal toch zilvervliesrijst uit mijn schema moeten?? En ook zeker met mijn avondeten ga ik toch ruim over mijn behoeften heen uiteindelijk? (Avondeten is nog niet eens inbegrepen, had daar namelijk geen data ingevoerd omdat dat elke dag verschilt)

Ik weet namelijk nu niet wat ik er het beste uit en in kan stoppen, de een hier zegt dat zilvervliesrijst erin moet en de ander weer wat anders..
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xls
    27 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
De zilvervliesrijst is prima:

's ochtends brinta(40 gram) + melk is goed. Op die 75 na dan. daar kan je ook 40 gram van maken.

10 uur: prima zo, eventueel olijfolie hier weglaten, en gebruiken voor later, of gewoon niet.

1200 uur : 100 gram zilvervliesrijst+ groene groente(sla zit bijvoorbeeld bijna niets in, sperziebonen ook niet, en ga zo maar door)

middag: Houden zo

avond eten: reken zo'n 500 kcal. Toetje natuurlijk overslaan.

2000 uur: Handje cashewnoten of pinda's (ongezouten natuurlijk): 50 gram; 296 of 312 kcal 13 gram eiwit 1,5 gram Kh en nog eens 25 gram vet.
Nu heb je tenminste iets in je maag.

2200 of 2300 uur: gewoon de kwark erin laten.

Olijfolie is er nu uit gelaten. En de brinta is minder geworden net als de rijst. Reken dit nu eens uit? Kijk of het in de buurt komt. Eventueel kan je nog cardio doen+ kt en dan gaat dat laatste beetje er van zelf af! JE moet er natuurlijk wel even voor gaan. Even die laatste pondjes vet eraf.
 
stickiezz mann!!!!!!!!!!:cool:
 
De zilvervliesrijst is prima:

's ochtends brinta(40 gram) + melk is goed. Op die 75 na dan. daar kan je ook 40 gram van maken.

10 uur: prima zo, eventueel olijfolie hier weglaten, en gebruiken voor later, of gewoon niet.

1200 uur : 100 gram zilvervliesrijst+ groene groente(sla zit bijvoorbeeld bijna niets in, sperziebonen ook niet, en ga zo maar door)

middag: Houden zo

avond eten: reken zo'n 500 kcal. Toetje natuurlijk overslaan.

2000 uur: Handje cashewnoten of pinda's (ongezouten natuurlijk): 50 gram; 296 of 312 kcal 13 gram eiwit 1,5 gram Kh en nog eens 25 gram vet.
Nu heb je tenminste iets in je maag.

2200 of 2300 uur: gewoon de kwark erin laten.

Olijfolie is er nu uit gelaten. En de brinta is minder geworden net als de rijst. Reken dit nu eens uit? Kijk of het in de buurt komt. Eventueel kan je nog cardio doen+ kt en dan gaat dat laatste beetje er van zelf af! JE moet er natuurlijk wel even voor gaan. Even die laatste pondjes vet eraf.

Ik kom dankzij jou tips wel dichterbij de verhouding die jullie me aanraden :) Alleen nog nét niet helemaal. Heb voedingsschema met jou tips bijgevoegd, alleen de koolhydraten moeten nog nodig omlaag :P
 

Bijlagen

  • voedingsschema2.xls
    27 KB · Weergaven: 90
Laatst bewerkt:
Ik kom dankzij jou tips wel dichterbij de verhouding die jullie me aanraden :) Alleen nog nét niet helemaal. Heb voedingsschema met jou tips bijgevoegd, alleen de koolhydraten moeten nog nodig omlaag :P

heb je whey ?
Als je dat hebt, maar er dan het volgende ontbijt van;

Brinta+whey+water. Ik denk dat je dan wel onder de 50 % KH komt!
En nu kom je iig ergens ;) Goed bezig zo
 
Ik heb deze hele post gisteren op me werk zitten lezen,ik heb nog nooit zo gelachen om alle posts hier, de tranen liepen over me wangen, geweldig gewoon...hihihihihihihihi

Sjakie, heb je nu een echt goed voedingsschema.

Ook niet teveel kwark en nootjes eten, daar zitten ook weer glucerosenpitjes in die zijn slecht voor je orthodisch gestel !
Voedingsschemas worden wat overtrokken hier,laat je niet van dewijs brengen, gewoon niet te veel junken, gezond eten en drinken en hard trainen,thats it.

Tegen blubberbuiken is om de dag 100 baantjes schoolslag zwemmen ook erg goed, en dan niet in bejaardenclubtempo,nee, lekker tempo
erin,baantjes meetellen in je hoofd, en de laatste 20, 30 banen tempo omhoog !

Dit helpt dus ECHT.Hou dit een maand of 3 vol en je ziet verschil !
 
Laatst bewerkt:
Het laatste zetje ja, je voeding moet dan wel eerst in orde zijn!


Hij eet geen slechte vetten. Beter schrapt ie wat carbs en voegt meer eiwit en goede vetten toe.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------



Ingewikkeld schema.

Hier mijn schema:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/18/1268939877-330.jpg

Even offtopic, met welk programma heb je dat gemaakt Masta ? ziet er mooi basic uit...i like. :)


OnTopic:

Sjakkie kerel, je bent al heel goed onderweg, maar alle suikers moeten eruit, dus ook je liga en zoals eerder genoemd crystalclear is niet zo clear als je denkt beter drink je water. Ook boterhamworst gaat niks toevoegen behalve vettige kcals, beperkt het tot magerrundvlees, kip en vis.
 
1 Broodje kroket per week is op zich niks mis mee, alsmede een saucijzenbroodje.
Maar niet 2 of 3.
 
Ik heb deze hele post gisteren op me werk zitten lezen,ik heb nog nooit zo gelachen om alle posts hier, de tranen liepen over me wangen, geweldig gewoon...hihihihihihihihi

Sjakie, heb je nu een echt goed voedingsschema.

Ook niet teveel kwark en nootjes eten, daar zitten ook weer glucerosenpitjes in die zijn slecht voor je orthodisch gestel !
Voedingsschemas worden wat overtrokken hier,laat je niet van dewijs brengen, gewoon niet te veel junken, gezond eten en drinken en hard trainen,thats it.

Tegen blubberbuiken is om de dag 100 baantjes schoolslag zwemmen ook erg goed, en dan niet in bejaardenclubtempo,nee, lekker tempo
erin,baantjes meetellen in je hoofd, en de laatste 20, 30 banen tempo omhoog !

Dit helpt dus ECHT.Hou dit een maand of 3 vol en je ziet verschil !

Nou, alleen sporten heeft geen zin natuurlijk. Als je teveel eet, kom je misschien wat meer aan in spiermassa, maar ook in vet, en dat wil je niet. Als je dan een goed voedingsschema hebt, werkt t wel. Je wilt er toch niet maanden op wachtne voordat dat buikje weg is, nee, zo snel mogelijk. En als dat in 3 a 4 maanden kan, dan moet je dat doen, mits je natuurlijk een voedingsschema hebt. Misschien heb jij wel een super hoog metabolisme, en verbrand jij superveel op een dag zonder ook maar een hol te doen. Zo werkt t dus niet voor iedereen.

JE kan best een keer junken, maar ik weet van mijzelf, dat als ik alles op papier heb, t toch gemakkelijker gaat.Dus voor sommige mensen is zo'n voedingsschema wel ideaal
 
Laatst bewerkt:
heb je whey ?
Als je dat hebt, maar er dan het volgende ontbijt van;

Brinta+whey+water. Ik denk dat je dan wel onder de 50 % KH komt!
En nu kom je iig ergens ;) Goed bezig zo
Kan ik wel aanschaffen, ik ga vanavond voor het eerst sportschool :)
 
Veel succes! laat je goed begeleiden daar!
 
Trouwens, hoelang KT raden jullie aan? Ik ga beginnen met 15 min cardio, dan KT en dan 30 a 45 min cardio. Hoelang moet ik ongeveer KT doen?
 
Kan ik wel aanschaffen, ik ga vanavond voor het eerst sportschool :)

Hoef je niet appart aan te schaffen hoor ;) Maar was wel makkelijk geweeest. Probeer eerst maar eens met gewone brinta dan! Met melk dus!

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Trouwens, hoelang KT raden jullie aan? Ik ga beginnen met 15 min cardio, dan KT en dan 30 a 45 min cardio. Hoelang moet ik ongeveer KT doen?

Ik zou niet een kwartier cardio ervoor doen. Misschien 5 a 10 minuten om op te warmen. Als je een goed schema hebt inderdaad zo'n 45 minuten ofzo. Maar dat hangt af van je schema. Rippetoe is in 40 minuten wel klaar bij mij, maar een fullbody schema duurt wat langer
 
Back
Naar boven