XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Ongemengde HCG kan toch wel gewoon op kamertemperatuur bewaard worden..?
 
Ongemengde HCG kan toch wel gewoon op kamertemperatuur bewaard worden..?

In de meeste gevallen niet nee. Check maar eens bijsluiter pregnyl bv., andere merken ook uitgezonderd een paar.
 
In de meeste gevallen niet nee. Check maar eens bijsluiter pregnyl bv., andere merken ook uitgezonderd een paar.
Hmm dus als er enkel -2 tm 7 gr. C oid vermeld staat op de verpakking/bijsluiter, moet ik ze nu zo gauw mogelijk van de voorraadkast naar de koelkast transporteren :P
 
Hmm dus als er enkel -2 tm 7 gr. C oid vermeld staat op de verpakking/bijsluiter, moet ik ze nu zo gauw mogelijk van de voorraadkast naar de koelkast transporteren :P

Dat valt wel mee, geen weken of maanden eruit maar een paar dagen kan het wel hebben (gemengd ook, ongemengd wss langer maar zou het niet riskeren). Tussen 2 en 8 graden is meestal goed.
 
In de meeste gevallen niet nee. Check maar eens bijsluiter pregnyl bv., andere merken ook uitgezonderd een paar.

Deze hcg bewaren onder de 20 graden. 28wc5sm.jpg

28wc5sm.jpg
 
Cools ben sinds woensdag bezig met 500 iu hcg dus kan nog niks zeggen of het werkt wel wou ik graag erbij zeggen dat ik merk dat mijn ballen op sommige dagen wel een soort van normale grote hebben..
 
Ik heb aardig vaak een zwangerschaptest gebruikt om hcg op te druppelen en Ovigil gaf geen reactie.
Vraag me af of dat komt omdat pregnyl uit urine gewonnen wordt en Ovigil kunstmatig geproduceerd is of dat het een nep merk is...

Zou toch een reactie moeten geven, maar dat is afhankelijk van concentratie. Paar druppels kan te weinig zijn als je bv. paar ml mengt met 5000iu. Je kan er ook gewoon op plassen, bij 500iu 2x/week zou het resultaat moeten geven.

rHCG (recombinant, dus gemaakt in labo) is zelfde als uit urine.
 
Cools ben sinds woensdag bezig met 500 iu hcg dus kan nog niks zeggen of het werkt wel wou ik graag erbij zeggen dat ik merk dat mijn ballen op sommige dagen wel een soort van normale grote hebben..

Het formaat van je teelballen (uiterlijk en gevoel) is ook afhankelijk van andere dingen. Bv. koude en warmte om een simpel voorbeeld te geven. Bij een constante dosis van 500iu 2x/week gaat er weinig variatie zijn alhoewel dag 2 en 3 de concentratie het hoogste is.
 
Ik heb aardig vaak een zwangerschaptest gebruikt om hcg op te druppelen en Ovigil gaf geen reactie.
Vraag me af of dat komt omdat pregnyl uit urine gewonnen wordt en Ovigil kunstmatig geproduceerd is of dat het een nep merk is...

Zwangerschap testen zijn gevoelig ,het moet een juiste mengsel hcg zijn 0 mlU/mL en 10 mlU/mL. Tussen deze waarden wordt gemeten. Gemengde hcg is niet zomaar te druppelen op een zwangerschap test
 
Zwangerschap testen zijn gevoelig ,het moet een juiste mengsel hcg zijn 0 mlU/mL en 10 mlU/mL. Tussen deze waarden wordt gemeten. Gemengde hcg is niet zomaar te druppelen op een zwangerschap test

Dat is feitelijk niet waar.
Een normale zwangerschapstest reageert juist pas vanaf 10 mIU/ml en na 12-14 weken zwangerschap wanneer hcg het hoogst is ( > 200.000 mIU/L) zal de test nog steeds positief zijn.
 
Zou toch een reactie moeten geven, maar dat is afhankelijk van concentratie. Paar druppels kan te weinig zijn als je bv. paar ml mengt met 5000iu. Je kan er ook gewoon op plassen, bij 500iu 2x/week zou het resultaat moeten geven.

rHCG (recombinant, dus gemaakt in labo) is zelfde als uit urine.

Ik weet niet meer precies hoeveel ml ik ermee heb gemengd, maar zal niet meer dan 1ml zijn.
 
Ik weet niet meer precies hoeveel ml ik ermee heb gemengd, maar zal niet meer dan 1ml zijn.

Zou toch moeten reageren dan. Ik zou er eens op plassen om te proberen en anders vergelijken met andere hcg.
 
Zou toch moeten reageren dan. Ik zou er eens op plassen om te proberen en anders vergelijken met andere hcg.
Alle mannen op dbb zijn dus eigenlijk zwanger als ze positief plasje doen :p
 
Alle mannen op dbb zijn dus eigenlijk zwanger als ze positief plasje doen :p

Als ze hcg gebruiken en de concentratie hoog genoeg is ja :p
 
Cools zouden de ballen na 1 week 500iu 2x al op oude formaat moeten zijn? Kan het kwaad om 1500 iu te spuiten 2x?
En ik lees HCG moet in de vriezer na aan making met steriel water?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven