XXL Nutrition

Sticky Het Serotonine-Dopamine-GABA evenwicht

  • Topic starter Cools
  • Startdatum
  • Reacties 388
  • Weergaven 76K
  • Volgers 55

Bezoekers in dit topic

Je eerste statement is wat ik altijd zaltijd zelf tegen iedereen zeg is en van cruciaal belang is.

Haha kwaliteit voor welke stoornissen dan? remissie van de standaard behandelingen zijn belachelijk man

Ik heb het dan ook niet over standaard behandelingen van vroeger. Er zijn verschillende nieuwe therapieën in verdere ontwikkeling en gebruik die van pas zouden kunnen komen.
 
Hoezo gebruik is dat voor compensatie van mn verleden, ik heb nooit iets willen compenseren in het verleden, aangezien dat is dat mij maakte wat ik nu ben., Ik heb geen groot ego om iets te compenseren dat is gewoon wie ik ben, maar jij kent me natuurlijk niet.

Jij begrijpt me niet volledig man, maar dat snap ik wel
 
Ik val je niet aan en probeer je ook niet te helpen. Gewoon uit puur interesse en de enige die je kan helpen is uiteindelijk jezelf.
 
Ik heb het dan ook niet over standaard behandelingen van vroeger. Er zijn verschillende nieuwe therapieën in verdere ontwikkeling en gebruik die van pas zouden kunnen komen.
Lasertherapy? Waar je bepaalde hersendelen mee kan stimuleren? i know all about them man
 
Hoezo gebruik is dat voor compensatie van mn verleden, ik heb nooit iets willen compenseren in het verleden, aangezien dat is dat mij maakte wat ik nu ben., Ik heb geen groot ego om iets te compenseren dat is gewoon wie ik ben, maar jij kent me natuurlijk niet.

Jij begrijpt me niet volledig man, maar dat snap ik wel

Ik begrijp het ;) En jij begrijpt ook wel wat je nu aan het doen bent. En je snapt wat ik bedoel ook.
 
Ik val je niet aan en probeer je ook niet te helpen. Gewoon uit puur interesse en de enige die je kan helpen is uiteindelijk jezelf.
Ik weet dat je me niet aanvalt, maar ik weet voor een fact dat ik geen groot ego heb of bepaalde dingen doe om iets te compenseren, mss omdat mn emoties te disconnect zijn dat is mogenlijk
 
Lasertherapy? Waar je bepaalde hersendelen mee kan stimuleren? i know all about them man

Lol, dat is idd een optie. Ik bedoel eerder cognitieve gedragstherapie bv. en specifieke traumaverwerking.
 
Ik heb hier een appointment met een cbt pdoc binnekort, die dingen zijn oud niews voor mij man haha
 
Ik weet dat je me niet aanvalt, maar ik weet voor een fact dat ik geen groot ego heb of bepaalde dingen doe om iets te compenseren, mss omdat mn emoties te disconnect zijn dat is mogenlijk

Ik zeg ook nergens dat jij een groot ego hebt. Iedereen heeft een ego, maar jij schuilt er net iets meer achter om bepaalde dingen niet aan te gaan. Kan het natuurlijk mis hebben.
 
Ik heb hier een appointment met een cbt pdoc binnekort, die dingen zijn oud niews voor mij man haha

Snap ik, maar wat voor soort specifieke behandeling staat er dan gepland? En is je arts ook goed?
 
Je hebt het mis, maar ik zeg niet dat er niets is dat ik wil ontwijken, mss voel ik de emotie niet of heb ik de herinneringen niet? dunno man, but thats a fact

die arts gaat een disaster zijn, uk healthcare is world worst maar in belgie maak ik wel nieuwe appointments, de healthcare is zo slecht het is shocking, jeezes wat je van dokters hoord
 
Je hebt het mis, maar ik zeg niet dat er niets is dat ik wil ontwijken, mss voel ik de emotie niet of heb ik de herinneringen niet? dunno man, but thats a fact

die arts gaat een disaster zijn, uk healthcare is world worst maar in belgie maak ik wel nieuwe appointments, de healthcare is zo slecht het is shocking, jeezes wat je van dokters hoord

Kan het altijd mis hebben :p Uiteindelijk ken jij jezelf beter.

Ik zou ook eens in Nederland zien, weet niet hoe dat gedekt wordt maar is mss beter dan België/
 
Ik had altijd de indruk dat het daar idd is, maar kan ik naar nederland verhuizen en daar onmiddelijk een uitkering krijgen en huur voor een huis indien ik daar wil wonen? heb hier nu een uitkering in de uk, ben niet van plan er een tent neer te zetten.
 
Ik had altijd de indruk dat het daar idd is, maar kan ik naar nederland verhuizen en daar onmiddelijk een uitkering krijgen en huur voor een huis indien ik daar wil wonen? heb hier nu een uitkering in de uk, ben niet van plan er een tent neer te zetten.

Dat is een goede vraag :p Dankzij de EU is er meer mogelijk, maar je zou ook eerst even naar België kunnen gaan en dan Nederland.

Dacht dat je uitkering uk mag behouden ook. Maar moet je daar navragen.
 
Natuurlijk, ik was niet echt serieus, ga daar niet speciaal naartoe gaan voor de healthcare haha
 
Natuurlijk, ik was niet echt serieus, ga daar niet speciaal naartoe gaan voor de healthcare haha

:p Kan toch. Zorgsysteem in België is beter natuurlijk kwa kosten, maar in bepaalde vakgebieden is Nederland beter en omgekeerd.
 
Cools, lees mijn oudste eerste posts hier op het forum en concudeer daar iets uit, toen had ik nog geen anhedonia en kon ik een goede dag hebben zonder drugs. Dat was lang voor ik drugs gebruikte.
 
The Brain That Changes Itself : Stories of Personal Triumph from the Frontiers of Brain Science
By (author) Norman Doidge
  • Share
Meet the ninety year old doctor, who, with the aid of a few simple exercises, is still practising medicine. His is just one of the incredible stories brain expert Norman Doidge tells as he reveals our brain's remarkable ability to repair itself through the power of positive thought. In "The Brain That Changes Itself", Doidge introduces us to the fascinating stories at the cutting edge of the brain science and the emerging discipline of 'neuroplasticity'. We meet the stroke victim who unable to feed or dress himself learned to move and talk again, the woman with a rare brain condition that left her feeling as though she was perpetually falling but who through a series of exercises rewired her brain to overcome this and the maverick scientists over turning centuries of assumptions about the brain and it's capacity for renewal.Doidge shows how their incredible work is helping the blind to see, the deaf to hear and causing Nobel laureates to rethink our model of the brain. This remarkable book will leave you with a sense of wonder at the capabilities of the human brain and the power to change which lies within all of us.

That is me, no matter how horrible of a situation i was nothing, nothing could put me down, less optimistic nothing as allways ive known ill get where i want to be, dus je zal wel moeten begrijpen dat op sommige situaties anders reageer dan anderen
 
Kan met l-tyrosine het prolactine gehalte ook gedaald worden?

Wat zijn neveneffecten van l-tyrosine? Heb nog een potje staan.
 
Kan met l-tyrosine het prolactine gehalte ook gedaald worden?

Wat zijn neveneffecten van l-tyrosine? Heb nog een potje staan.

Verhoogt dopamine en verlaagt dan idd prolactine.

Er zijn neveneffecten, maar dat is vooral mogelijk bij te hoge doseringen of gelijktijdig gebruik van een antidepressiva of antipsychotica.
 
Back
Naar boven