Fitness Seller

Lang en breed op wat testoflesjes

Bezoekers in dit topic

hoe meer volume hoe beter :D

Mwoah.

Niet op compounds. Werk gewicht moet wel hoog genoeg blijven.

Doodpompen is niks voor compounds
 
Mwoah.

Niet op compounds. Werk gewicht moet wel hoog genoeg blijven.

Doodpompen is niks voor compounds
tijdens me cut was dat wel te doen maar merk nu idd nu ik weer wat meer vocht vast hou dat het nu toch wat moeilijker is (pomp,hijgen door vocht retentie etc.) twijfel nog een beetje of ik er weer low reps op ga doen of ergens tussen in
 
tijdens me cut was dat wel te doen maar merk nu idd nu ik weer wat meer vocht vast hou dat het nu toch wat moeilijker is (pomp,hijgen door vocht retentie etc.) twijfel nog een beetje of ik er weer low reps op ga doen of ergens tussen in

Isolatie kan je wel prima veel volume/reps doen om het af te maken.

De basis oef zou ik toch toe werken naar meer Gewixht/minder reps.
 
Ik bedoelde volume in de vorm van meer setjes. Wel zwaar gewicht en low reps (3 a 5).
 
Update:

124 kilo vanmorgen, dus gewicht is iets afgenomen.
Ik had van de insuline wel een wat opgeblazen buik en deze is intussen weer verdwenen dus ik gok een beetje vocht en een beetje visceraal vet wat weer weggegaan is.

Ik heb de dosering van metformin van 2500 naar 1500 per dag terug geschroefd. 500mg driemaal per dag trek ik een stuk beter.
Anders krijg ik best flink maagkrampen en maagzuur.
 
Gaat weer lekker hier zo te zien :) Lekker bezig Big Jay! :)
 
benchpress (±80%)
4×140
4×140
4×140
4×140
4×140
4×140
3×140
3×140

deadlift
1×240 (beltless)
2×280
1×300

Wilde eigenlijk 2×300 pakken maar mijm rug was op.

plate loaded lying leg curl (fpa)
12×20
10×20
8×20
8×20

twisting cable row (fpa)
12×40
10×45
10×45
8×50
 
Ik heb net na het trainen 200 gram havermout en 60 gram whey op en zojuist 500 gram volle kwark en heb nog steeds honger lol
Ben wel benieuwd wat mijn bg in de ochtend is want volgens mij ben ik al weer aardig insuline gevoelig.
Heb een bg metertje met strips besteld dus zal dan eens kijken. En uiteraard ook wanneer ik een paar dagen geen metformine neem want na dat middel werkt nog even door.
 
Vanmorgen 123,5 kilo. Best leuk spul die metformine.
 
eerste dagen vond je het kutspul :D fijn dat het je goed doet
 
Op hoeveel kcal heb je eigenlijk gecut g?
 
metformine verlaagt je IGF, dus wel wat opletten met dat spul ;-)
 
metformine verlaagt je IGF, dus wel wat opletten met dat spul ;-)

Ja klopt en mindere mTOR activiteit. Ik gok dat dit enigszins marginaal en verwaarloosbaar zal zijn (helemeaal tijdens AAS) en dat de voordelen veel groter zijn.
Je cellen worden weer enorm gevoelig voor insline wat in het algemeen al voor mooie droge gains zal zorgen, maar met exogeen insuline gebruik helemaal.
Naast dat het de kans op diabetis door ons belachelijk hoog uit carbs bestaande dieeten verlaagt, verlaagt het ook nog eens de kans op kanker, hart en vaatziekten aanzienlijk.

Maar goed, ik neem het uiteraard zodat mijn cellen efficienter om leren gaan met insuline om het vervolgens exogeen toe te doen en uit elkaar te knallen,
 
Vanmorgen eens mijn bg getest met mijn nieuwe metertje.

4.6 voor de maaltijd
5.5 een half uur na 200 gram havermout + 60 gram whey
5.6 een uur na "

Blijft flink laag dus. Ik ben benieuwd hoe dit is wanneer ik een paar dagen geen metformine genomen heb.
 
Anders kun je nog voor iedere maaltijd een eetlepel appel ciderazijn nemen, helpt ook.
 
benchpress (±85%)
3×147.5
3×147.5
3×145
3×145
3×145
3×145
2×145

high bar squat
5×180
5×180
3×200
3×160
3×160
3×160

rope pushdown (tmg)
12×28
12×32
10×32
10×32

latpulldown (tmg)
12×86
10×93
10×93
10×93

Volgende week maar eens deloaded. Begin pijntjes te krijgen en ik voel me minder scherp tijdens het trainen.
 
Back
Naar boven