MuscleMeat

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Gvd heb ik weer niets gewonnen...maar jij wel :)
Gefeliciteerd het is je gegund
 
Oh het is een eenmalig iets, ik dacht voorgoed...ja dat overleef je wel :p
I will survive! :D as always! :roflol:

Normaliter krijg ik altijd jeuk van het idee compounds only te trainen..

Maar heb het ook tegen jou zelf weleens gezegd. Als je een razendsnel metabolisme hebt geldt echt 'less = more' in de gym.

Goed advies dit dus Marina! Skip the fancy shit..focus op compounds!:thumb:
Ik weet het... als je aan wil komen is het soms echt een probleem... Maar je wil ook gewoon lekker trainen.
Maar voor nu zou het gewoon even pas op de plaats en compounds knallen moeten worden en hopelijk aankomen. :o
Daar gaan we voor!

Ik heb net een Musclemeat pakket gewonnen en ik zie dat jij een 100 euro bon van XXL wint, doen we goed :D

Gefeliciteerd!
Ik zag het gisteren van jou ja! Ik had het pas door van mezelf toen ik tig FB notifiers kreeg :roflol: Maar das leuk thuiskomen zo!

Gefeliciteerd met de mooie prijs Marina! Zo kun je zelf mooi wat producten kiezen:thumb:
Dank je! Ik weet wel 1 ding wat er in ieder geval weer bijkomt... :D Jouw schuld :mad:
Grats...lekkere suppies...nou kun je al die lekkere dingen gaan testen...nice :brew:drool::zuip::toothpick:
Yep. Inderdaad! even een lijstje maken!
Nice, congrats!! :D
Thanks meid. :)
Gvd heb ik weer niets gewonnen...maar jij wel :)
Gefeliciteerd het is je gegund
Dank je. :)
Ik had ook nooit gedacht te winnen.. zag dat er 1500 reacties ofzo waren :eek:
Maar echt tof!!
 
Vanmorgen even een back to basic training. Kort maar krachtig. Helaas geen spotter...

BP incline
8x stang (15 kg, opwarmen)
8x20 kg
8x25 kg
8x27,5 kg
8x30 kg
4x32,5 kg Zwaar... Twijfelde om een 5 de rep te doen maar wilde geen risico lopen op een fail..

BP flat
8x20 kg
8x25 kg
8x30 kg
4x32,5 kg
3x35 kg (laatste rep echt net aan...) (wel voor het eerst alleen... beetje pr)
8x25 kg paused

DB Incline fly (even een beetje rek en strek) 3x8x7 kg

OHP (staand)
8x15 kg
2x5x20 kg wel erg zwaar en laatste rep erg langzaam

Pull ups 3x5 en had nog over maar ik moest weg..

Dit voelde op zich wel lekker als korte training.
Nu ga ik snel naar mijn werk.
 
Ow nice zeg die xxl bon. Ik heb ook al wat gewonnen haha. 50 e bij myprotein:D

Ga je met een vast schema aan de slag of nog een beetje freewheelen?
 
Mooi training Marina! Wel in verhouding een hoop borst werk..maar de oefening keuze is meer dan prima!:D
 
Lekker je bench! Geen sluiters gebruiken joh, als je failt bb opzij en schuif je ze er zo af.
Dank je.
Is wel een idee. Heb dat eerder gedaan toen ik nog zwaarder kon benchen.. zal ik weer oppakken.

Ow nice zeg die xxl bon. Ik heb ook al wat gewonnen haha. 50 e bij myprotein:D

Ga je met een vast schema aan de slag of nog een beetje freewheelen?
Nice! Congratz! :D
Ik ga binnenkort weer met een schema aan de slag. Voor nu was het even kijken wat ik kon om tot een schema te komen.

Mooi training Marina! Wel in verhouding een hoop borst werk..maar de oefening keuze is meer dan prima!:D
Dank je. :)
Was even aan het experimenteren waar mijn maxes lagen. Daarom ook even deze oefeningen. ;)
 
Vannacht gek genoeg erg goed geslapen voor mijn doen. Eerste keer 4:00 wakker en daarna 6:00 van mijn man zijn wekker en om 7:00 er pas uit. :D
Omdat ik niet weet hoe ik morgen uit de nachtdienst kom en hoe dan ook dus zaterdag niet kan trainen (7:30 thuis uit de nachtdienst en gym gaat om 13:00 dicht... ) heb ik vandaag toch even kort wat gedaan. Mogelijk dat ik na vandaag dus 3 dagen niet train. Dus moet een keer kunnen 2 dagen achtereen. Dus kort even focus op wat beentjes... gewichten waren pussy maar goed.. ben in ieder geval geweest.

Squat (ATG)
5x20 kg
5x30 kg
5x35 kg
5x35 kg

DL (toch een keer proberen.. lukt me gewoon niet om de techniek goed te krijgen.. :( best stom.. SLDL lukt wel met 45-50 kg... )
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg

Staand leg curl (in leg extension) (per been)
8x12,5 kg
8x12,5 kg
8x12,5 kg

Kuiten staand
12x60 kg
12x60 kg
12x60kg

Kuiten zittend (langzaam uitgevoerd)
10x25 kg
10x25 kg
10x25 kg

Hip trust (rug op verhoging) eerste keer in heeeeel lange tijd weer... Voelde ik wel goed :o
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg

wat mobiliteits oefeningen schouders front raises (5 kg schijf) en side raises (3 kg DB)

Nu zo even eten en proberen of ik nog wat kan slapen voor ik de nachtdienst inga.

Nog even goed :mad: ... gisteren in de middag dienst heeft iemand op mijn werk zijn deur in mijn deur geknald.. forse schade midden op het deurpaneel... bedrijf en de bewaking doen niets met de melding.. kan ik dus ook weer zelf voor opdraaien.. :sad: van je collega's moet je het hebben... ^&^$^&#$%&^
Nu staan er wel zo een 150 auto's op dat parkeerterrein.. maar toch.. wees dan een vent en meldt het even..
 
Mijn auto werd van de week aangereden tegen de spiegel, terwijl mijn vriendin geparkeerd stond met de auto, ze claxonneerde nog en wilde er achteraan gaan maar die klootzak ging gewoon een versnelling harder :mad:
 
Mijn auto werd van de week aangereden tegen de spiegel, terwijl mijn vriendin geparkeerd stond met de auto, ze claxonneerde nog en wilde er achteraan gaan maar die klootzak ging gewoon een versnelling harder :mad:
Das echt zo klote... En je kan er gewoon niets mee... :mad:
Ik was de laatste auto die van het parkeerterrein vertrok na de avonddienst... Nadeel van een deuk in een deur is dat de hele plaat vervangen zou moeten worden omdat de deuk precies op een rand van 2 vlakke delen zit zeg maar... zal wel weer >1000 euro schade zijn... :sad: kan dat gewoon echt niet gebruiken nu..
 
Pfff :( Is er geen camerabewaking dan ?
 
mogen ze niet op kijken zeiden ze... :(
Meen je dit? Echt ronduit belachelijk!:mad: Zowieso belachelijk dat die gene zich niet heeft gemeld!

Desalniettemin wel een mooie training Marina! Zoals je nu al twee trainingen doet bevalt me wel om te lezen..wederom goede oefening keuzes ook:D
 
Lekker dat je een bon van 100 euro hebt gewonnen bij XXL! Vervolgens wel weer enorm balen dat schade hebt bij je auto :(
Geluk en ongeluk zitten samen in een klein hoekje blijkt weer!
 
Balen van je auto joh!
Je training ziet er ook idd superfijn uit. Ik vind de hoeveelheid van je gewichten zeker niet pussy! Net wat je zelf ook zegt: je bent geweest! En met die gekke werktijden vind ik een kleine chapeau wel op z'n plaats.:flexbiceps:
 
Schade op n parkeerplaats doet de verzekering vaak ook moeilijk over
Als je de dader achterhaald wordt het sam/sam
WA verzekerd? oei...

Wellicht kan "beun" je helpen met een matsprijsje...Balen...:mad:
 
Wat is dat voor onzin dan ? Er is een vluchtmisdrijf met schade gebeurd, toch ?! Aangeven bij de politie én melding maken van de camerabewaking :dunno:
Tja... ivm privacy mogen ze het niet.
Maar het is nu intern aangekaart.
Materiele schade oke... het kan gebeuren.. maar wees dan vet genoeg om het even te melden. Dat vind ik het irritantste ervan.

Meen je dit? Echt ronduit belachelijk!:mad: Zowieso belachelijk dat die gene zich niet heeft gemeld!

Desalniettemin wel een mooie training Marina! Zoals je nu al twee trainingen doet bevalt me wel om te lezen..wederom goede oefening keuzes ook:D
Dat vind ik dus ook...
Dank je. :) Het doet me goed om zo te trainen.
Ik ga anders trainen en zien wat het me brengt.

Lekker dat je een bon van 100 euro hebt gewonnen bij XXL! Vervolgens wel weer enorm balen dat schade hebt bij je auto :(
Geluk en ongeluk zitten samen in een klein hoekje blijkt weer!
Tja.. soms zit het tegen en soms zit het mee. Wel jammer dat de tegenslag er dan bovenop komt.. schade is geraamd op 750 euro... Pfff.... :(

Balen van je auto joh!
Je training ziet er ook idd superfijn uit. Ik vind de hoeveelheid van je gewichten zeker niet pussy! Net wat je zelf ook zegt: je bent geweest! En met die gekke werktijden vind ik een kleine chapeau wel op z'n plaats.:flexbiceps:
Ja ik baal er flink van...
Dank je. :) Ondansk alles ga ik wel ja! Zie alleen wel tegen de nachtdiest op straks.. :o

Schade op n parkeerplaats doet de verzekering vaak ook moeilijk over
Als je de dader achterhaald wordt het sam/sam
WA verzekerd? oei...

Wellicht kan "beun" je helpen met een matsprijsje...Balen...:mad:
Ja das waar.. we zullen zien. het is intern aangekaart... Maar ja.. zoals ik al zei.. het gaat mij er vooral om waarom zo iemand dit niet even meld. :mad:
WA ja en er zit wel een all risk op...
Beun doe ik liever niet. Zit met zo een 7 jaar garantie gebeuren. ;) weet niet of dat nog uitmaakt. Misschien maar eens uitzoeken.

****
dacht dus vanmiddag even te slapen om me voor te bereiden op de eerste nachtdienst.. 15:00 erin en 16:00 nog wakker.. geen succes dus... wat gegeten en 17:00 er weer in maar 18:00 nog wakker.. Ach ja.. ben al een slechte slaper in de nacht dus laat staan op de dag :o
Nou ja we zullen zien. Avondmaal zit er weer in. Zo douchen en tas met vreetvoer inpakken en op naar de eerste nachtdienst en kijken of ik wakker kan blijven. :o
dan morgen 7:30 ongeveer thuis en naar bed.. en zien of we dan kunnen slapen. :rolleyes:
 
En hoe is je eerste nachtdienst gegaan?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven