AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
En hoe is je eerste nachtdienst gegaan?
De eerste 2 nachtdiensten zitten erop. Het viel me op zich alles mee. Had de eerste nacht ook echt mazzel *not* storingen niet te kort dus geen tijd duf te zijn. :roflol: 7:15 thuis en met een slaappil geslapen tot een uurtje of 2... :o had ik niet verwacht.
De tweede nachtdienst viel me zwaarder omdat alles vloeiend liep... dan wordt je dus wel duf.. hahahaha. Ik vond het wel frapant dat niemand echt iets at in de nachtdiensten.. kom ik aan met 3 maaltijden. :D werd wel weer aangekeken... waar laat je het? :rolleyes: Na thuiskomen weer geslapen (wel met een slaappil) en de rest van de dag wat gehangen. Gisteren om 22:15 lag ik al op bed en na 1 x wakker worden vannacht heb ik tot 7:15 geslapen :eek: zonder slaappil oid.. Ik had echt zoiets van WTF?? Ik en zo lang slapen? Nu zien hoe het vanavond gaat. Morgen en dinsdag nog vrij en woensdag de ochtend weer in.
Dus al met al viel het me erg mee. :)

Ik ga van start met een nieuw schema. Basic back to compounds. 3x per week. Als de ploegendienst voorbij is zal dat maandag/woensdag/zaterdag worden.
Omdat het nu nog wat onregelmatig is ben ik vanmorgen gestart en pak ik de tweede dag dinsdag. Vandaag enkel Squat, Pull ups, BP, hyperextensions. Ondanks dat ik nog "over had" braaf naar huis gegaan en geen isolatie meuk erachteraan. Merkte overigens wel in kracht dat die nachtdienst/vreemd slaap/eet patroon er wel inhakte. :o
Nu op naar dinsdag! Nu al zin in!
 
goed hoor een compoundschema gaan draaien, meer heb je eigenlijk niet nodig
less is more
 
Goed om te horen Marina, das n meevaller.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je tover-slaappil (PM)
 
Als er geen storingen zijn, maar je moet alleen wakker blijven, lijkt het me dodelijk saai :) Maar dan maak je dat ook eens mee.
Gelukkig valt de ritme verstoring je nog mee...
 
Lijkt me nog steeds vreselijk, nachtdiensten.. Je ploetert jezelf er gelukkig maar weer mooi doorheen.
Je nieuwe schema klinkt me als muziek in de oren, compounds als stevige basis en hopelijk nog meer van dat soort goede slaap (zonder pil), dat gaat vruchten afwerpen! :kiss:
 
goed hoor een compoundschema gaan draaien, meer heb je eigenlijk niet nodig
less is more
We zullen zien wat het me gaat brengen!

Goed om te horen Marina, das n meevaller.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je tover-slaappil (PM)
Ja dat was een meevaller inderdaad.. Maar afgelopen nacht... pfff.. praat me er niet van :sad:

Als er geen storingen zijn, maar je moet alleen wakker blijven, lijkt het me dodelijk saai :) Maar dan maak je dat ook eens mee.
Gelukkig valt de ritme verstoring je nog mee...
op zich niet saai hoor.. net als je duf wordt zal je zien komt er een storing. :o
Het viel me alles mee.. nog 1 cyclus.

Lijkt me nog steeds vreselijk, nachtdiensten.. Je ploetert jezelf er gelukkig maar weer mooi doorheen.
Je nieuwe schema klinkt me als muziek in de oren, compounds als stevige basis en hopelijk nog meer van dat soort goede slaap (zonder pil), dat gaat vruchten afwerpen! :kiss:
Ach het is tijdelijk he! Dus te overzien!
Ik ben heel benieuwd wat mijn schema me zal brengen. meer rust in ieder geval! en hopelijk meer spieren!
De goede slaap was snel over.. vannachht weer een drama nacht met 1 a 2 uurtjes... Pff.... één goede nacht en vervolgens is het weer bagger....
maar hé... ik heb die ene nacht in ieder geval gehad! Positief blijven he! ;)
 
Oke... ik heb nu nog even wat meer tijd. Vrije dag voor ik mijn tweede ploegendienst cyclus in ga. Ik ga proberen weer wat te loggen ook.
Zal mogelijk niet altijd zijn gezien de tijd. Maar gewoon ook voor mezelf om mijn progressie goed te zien.
Training is dus omgegooid... Back to basic en vooral compounds. Ook voeding is wat omgegooid en ga ik rond de 4400-4500 proberen te houden. Ben er al mee begonnen en heb soms nog wat moeite met het avondeten weg te krijgen. :o Maar goed. Kijken wat dit me gaat brengen. Volgende week donderdag uitslagen van de onderzoeken en zien wat daar nog uitkomt. Ik denk zelf weinig.. als er echt stront aan de knikker was zouden ze wel gebeld hebben is mijn insteek.
Dusssss.... Here goes.....

Ik had gek genoeg vandaag spierpijn in mijn buikspieren.. Das niet fijn met walking lunges en benchen :roflol:

Ik twijfel nog wanneer ik dag 3 pak. Morgenmiddag ivm ochtend dienst...dan zit er een ruime dag tussen de training van vanmorgen en morgenmiddag of donderdag middag....

schema-1.JPG
 
Een mooi en concreet plan, ben benieuwd naar de progressie die het gaat brengen!
Zo op het eerste oog zien de trainingen er wat mij betreft heerlijk uit, kom maar op met die compounds ^^.
Goed bezig meid! :kiss:
 
Een mooi en concreet plan, ben benieuwd naar de progressie die het gaat brengen!
Zo op het eerste oog zien de trainingen er wat mij betreft heerlijk uit, kom maar op met die compounds ^^.
Goed bezig meid! :kiss:
Ik ga voor progressie! Het gaat gewoon lukken! Ik ga er voor de volle 100% voor.... neee... 200% :D
Dank je. :)

****
In verband met ploegendienst vanmiddag getraind. Morgen gaat het niet lukken en vrijdag middag dienst dus ook niet.. dus dan vanmiddag maar en dan 2 dagen rust voor ik naar de volgende training ga. Het ging echt zo lekker... geen idee hoe het kwam. Misschien omdat ik al meer maaltijden op heb in de middag. Misschien word ik echt wat sterker. Waar ik vorige training net aan 6x32,5 kon squatten kon ik nu paused (2 sec) 4x32,5 kg squatten en lukte het me ook mijn rechterknie goed te houden.
Alles ging lekker ondanks 4:30 opstaan.... . Het was nog wat aftasten met de startgewichten... En de BB die ik gebruik bij incline BP bleek geen 10 kg te zijn maar 12,5kg.. dus een leuke meevaller. Al met al een voldaan gevoel en had het gevoel nog door te kunnen maar ben braaf gestopt. :rolleyes:
Heb alleen iemand even uitgelegd en laten zien hoe te frontsquatten. Was wel even leuk.

training.JPG
 
Heerlijke training zeg. Die paused squats zullen er voor zorgen dat je meer controle krijgt over de beweging. De knie zal op termijn minder de neiging hebben naar binnen te vallen ;).
Die bench presses zijn netjes zeg ;o! Dat beloof wat voor de komende tijd :wl:

Lachen morgen? Dat ga je wel voelen hoor! :D
 
Ook al moet je 5k weg stouwen, op naar de progressie!!!

Ik zou me als ik jou was totaal niet druk maken om dingen suiker (doe je misschien ook niet hoor:)), al het daarmee lukt om aan te komen dan gewoon doen! Makkelijker nog in vloeibare variant:p

Ik had totaal geen eetlust tijdens mijn bulk (logisch:p). Begon te walgen van "normaal" voedsel zoals brood, aardappelen etc. Eierkoeken waren daarentegen geen enkel probleem (vult niet dus ideaal).
 
Hanging legg raises met gestrekte benen? Die is ook loeizwaar
Strakke buiken vinden wij leuk haha...hij gaat lekker
 
Oja training ziet er goed uit!
 
Heerlijke training zeg. Die paused squats zullen er voor zorgen dat je meer controle krijgt over de beweging. De knie zal op termijn minder de neiging hebben naar binnen te vallen ;).
Die bench presses zijn netjes zeg ;o! Dat beloof wat voor de komende tijd :wl:

Lachen morgen? Dat ga je wel voelen hoor! :D
Het voelde ook gewoon zo goed! Ik kijk al uit naar de volgende training... na braaf wachten tot ik weer mag :rolleyes:
Ik hoop dat het doorzet met mijn knie. Was echt fijn om gewoon goed te squatten zonder dat ie naar binnen ging!

BP kan ik zwaarder pakken denk ik wel zeker. Dat zal de volgende keer zijn. Ik ga ervoor!

Dat bedoelde ik ook sarcastisch. ;) als ik lach doet mijn buik zeer. :o
Ook al moet je 5k weg stouwen, op naar de progressie!!!

Ik zou me als ik jou was totaal niet druk maken om dingen suiker (doe je misschien ook niet hoor:)), al het daarmee lukt om aan te komen dan gewoon doen! Makkelijker nog in vloeibare variant:p

Ik had totaal geen eetlust tijdens mijn bulk (logisch:p). Begon te walgen van "normaal" voedsel zoals brood, aardappelen etc. Eierkoeken waren daarentegen geen enkel probleem (vult niet dus ideaal).
Eerst dit maar eens een tijdje volhouden! Op naar progressie! Hell yeah!!
Ik hou me aan mijn schema en zal zien wat het me brengt!
Avondeten is soms wat moeizaam.. ook omdat ik pas laat eet rond 19:15 en om 22:00 mij bed inga ivm ochtend dienst en ik daartussen nog wat moet eten. Maar ik stouw wel door. Als dit werkt maakt het me niets uit hoe ik het doe.. als ik het maar doe. :)
Hanging legg raises met gestrekte benen? Die is ook loeizwaar
Strakke buiken vinden wij leuk haha...hij gaat lekker
Staat erbij.. met gebogen knieen. gestrekt lukte me niet ... had al spierpijn in mijn buikspieren. :D
Blokjes heb ik al.. al heb ik liever meer massa.. :sad:
Oja training ziet er goed uit!
Thanks. :lifter:
 
Ah ja gelezen staat bij notes
Doe je nu over bv 2dgn weer het programma van zondag 15-1?
3 daags cycle of 4 daags cycle?
 
Ah ja gelezen staat bij notes
Doe je nu over bv 2dgn weer het programma van zondag 15-1?
3 daags cycle of 4 daags cycle?
In principe is het een 3 daagse cyclus. maar omdat ik zaterdag middag dienst heb en zondag en maandag weer nachtdiensten heb zal ik wat moeten schuiven.
Maar als ik weer in mijn normale ritme zit hou ik het op een ingedeelde 3 dagen. Dus mijn volgende training wordt weer het programma van 15-1 maar dan met hogener gewichten.
 
Vroega ook 2 ploegendienst gedaan
's morgens sporten 's middags werken en 's avonds doodop in m'n mandje pff Maar goed genoeg mensen die niet anders kunnen
Ff 2 dgn rust pakken voor je in de nacht gaat?
 
Vroega ook 2 ploegendienst gedaan
's morgens sporten 's middags werken en 's avonds doodop in m'n mandje pff Maar goed genoeg mensen die niet anders kunnen
Ff 2 dgn rust pakken voor je in de nacht gaat?
hier 5 ploegendienst
2 ochtend, 2 middag 2 nacht en dan 1 slaapdag en 2 dagen vrij en dan ga ik weer over op dagdienst.
heb er nu 1 ochtend opzitten.
 
Ah zo na het werk sporten is wel minder tijdsdruk
Ff doorbijten nog...
 
Ah zo na het werk sporten is wel minder tijdsdruk
Ff doorbijten nog...
ik train meestal voor werk... ;) ivm reistijd en buiten de file rijden... dus van 7:00-8:00. Dan werk ik door tot ca. 18:00 en rij na de file terug.
Als het werk het toelaat (vergaderingen/problemen in de fabriek etc gaan voor) kan ik 6:45 beginnen en 15:30 weg en thuis trainen zonder druk om naar het werk te moeten. Maar dat kan lang niet altijd. Maar op zaterdag is mijn vaste trainingsdag zonder druk bij mijn eigen oude sportschool.
Dus het is een beetje passen en meten. :) Maar ik kom er wel uit!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven