MuscleMeat

Natural :) Olympia 2014

Bezoekers in dit topic

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.617
Waardering
457
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Legendary physique only places 4th at 2014 INBA Natural Olympia in San Diego


en het is nog echt ook:

[Link niet meer beschikbaar]

Bodybuilding voor junkies en natural bodybuilding voor idioten.
Een sport om trots op te zijn. :(
 
kleiner dan ronnie coleman dus duidelijk natty
 
Ananas en olijfolie zijn tegenwoordig ook anabool, dus zo 'natural' zijn ze vast niet.
 
Is hij een 1, 2 of 3?
 
Mister10, mag jij eens uit gaan leggen waarom je denkt dat dit natural is.....

Je weet net als ik dat zoiets alleen chemisch bereikt kan worden.
 
als deze gasten natty zijn, zouden ze volgens de 1,2,3 regel nog 2x zoveel spiermassa kunnen aanzetten bovenop wat ze al hebben.


:yes:
 
Legendary physique only places 4th at 2014 INBA Natural Olympia in San Diego


en het is nog echt ook dat hij 4de eindigde:

[Link niet meer beschikbaar]

Bodybuilding voor junkies en natural bodybuilding voor idioten.
Een sport om trots op te zijn. :(
 
als deze gasten natty zijn, zouden ze volgens de 1,2,3 regel nog 2x zoveel spiermassa kunnen aanzetten bovenop wat ze al hebben.

:yes:

"1, 2, 3, doe jij maar eens pipi ... 8, 9, 10, laat u hier nooit meer zien" zou ik gezegd hebben als ik daar jurylid was geweest.

De wielerwereld staat al op zen kop als ze een reservefiets vinden met een motortje in van 100 watt.
Als je in het BB het publiek met een factor 2 of 3 voor de gek houdt, wordt je legendarisch genoemd. :rolleyes:
 

Jij bent precies de enige die door heeft waarom ik dit topic geplaatst heb:
"Enkel idioten zijn geïnspireerd door dit natural bodybuilding van leugens en chemicaliën".

Leve TNBB!
 
Is dat niet bij de meeste van die natty federaties? Als je bv van je 18-20 stevig doorkuurt en dan op je 22 een natty comp gaat meedoen is het toch onmogelijk te achterhalen of deze persoon al dan niet natty is?
 
Is dat niet bij de meeste van die natty federaties? Als je bv van je 18-20 stevig doorkuurt en dan op je 22 een natty comp gaat meedoen is het toch onmogelijk te achterhalen of deze persoon al dan niet natty is?

Is inderdaad een inherent probleem van natural BB.
Daarom dat ik ook niet geloof in TNBB wedstrijden. Valsspelen is te gemakkelijk en de verleiding te groot...zeker aan de top.
Gelukkig zijn wedstrijden niet nodig om erg veel voldoening uit TNBB te halen. :)
 
Is inderdaad een inherent probleem van natural BB.
Daarom dat ik ook niet geloof in TNBB wedstrijden. Valsspelen is te gemakkelijk en de verleiding te groot...zeker aan de top.
Gelukkig zijn wedstrijden niet nodig om erg veel voldoening uit TNBB te halen. :)
Nene dat van die voldoening spreek ik niet tegen, wel dat er figuren zijn die gaan roepen dat ze enkel natty wedstrijden meedoen bij bonden die testen etc, terwijl je goed genoeg weet dat dat niet per se wilt zeggen dat ze niet kuren..

Rico Van Huizen is zo iemand waar ik nog altijd niet zeker van ben of hij nu al aas heeft gezet of niet, hij roept heel hard van niet...maar weet het niet..
 
Rico van Huizen is in geen enkel opzicht natty. De striea op z'n pecs zeggen mij namelijk al genoeg.
 
Back
Naar boven