MuscleMeat

Vervelende mensen in de sportschool..

Bezoekers in dit topic

Hij was er weer; de meest sociale jongen van de gym. Of je nu wel of niet geïnteresseerd bent in zijn trainingsfilosofie en de meisjes in de gym die hij gespot heeft. Hij zorgt er voor dat je zelfs aan de andere kant van de sportschool nog kan horen welke fantastische grap hij nu weer heeft gehoord want waarom zou je normaal praten als je kan blèren?
 
Gister pakte iemand 2 sluiters van me terwijl ik extra gewichten aan het pakken was voor m'n deadlift. Nadat ik hem niet zo vriendelijk vertelde dat hij die sluiters daar kon laten hangen, vroeg hij waarom ik ze nodig had omdat de stang de vloer toch niet raakte (deed deadlifts in het squatrack met bands). Na een kort antwoord pakte hij twee andere sluiters, deed ze om z'n barbell om daarmee te gaan bankdrukken :duh:
 
Als ik die verhalen zo lees lopen er echt en stel nare buffels rond op al die sportscholen :D
 
Zo'n gast die ik rond de 25-30 jaar schat, hij is ****ing ecto en heeft lang ongewassen haar, en telkens komt ie wel iets doms vragen. Vorige keer vroeg hij me waarom ik midden mijn training naar binnen ging en even later terug kwam. (water gewoon even vullen) En nu kwam hij me erop wijzen dat ik de dumbbells niet door elkaar mag leggen, terwijl ik aan het benchen was en had nog geen ene dumbbell aangeraakt.
 
Zo'n gast die ik rond de 25-30 jaar schat, hij is ****ing ecto en heeft lang ongewassen haar, en telkens komt ie wel iets doms vragen. Vorige keer vroeg hij me waarom ik midden mijn training naar binnen ging en even later terug kwam. (water gewoon even vullen) En nu kwam hij me erop wijzen dat ik de dumbbells niet door elkaar mag leggen, terwijl ik aan het benchen was en had nog geen ene dumbbell aangeraakt.

Oftewel een hippie
 
Back
Naar boven