AndroidHealthClinic

Volg jij een keto dieet in je huidige cut?

Volg jij een keto dieet in je huidige cut?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, want te veel schrik voor krachtverlies.

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

Ik zou me er niet meer aan moeten wagen maar met een volharde uitgebalanceerde ketose kom ik er wel verdomd goed bij te staan met een zeer schone huid. De definitie die ik ervan krijg en de stijging van de zin in coïtus maken het soms te aantrekkelijk.

Ketose verleiding knaagt altijd, gewoon omdat je er 100 procent beach proof van wordt, dan opeens wat dagen carbs laden en je staat erbij als een droige mother****er met aders en al je glycogeen cellen vol. De bodybuilder waarvan iedereen denkt dat die kuurt en dat op alleen voeding.

Wat houd je tegen dan? Zoals jij het beschrijft klinkt het zalig.
 
Ben benieuwd wat het met je kracht doet. Hou ons op de hoogte :D

vorig jaar gedaan beviel me uitermate goed na een week heb je geen honger meer en energie genoeg tijdens de trainingen, echter de refeeds zijn een killer voor me het is heeeeeeeeel erg moeilijk om de dag erna weer aan de keto te gaan.

kracht ging wel erg achteruit en had nouwelijks een pomp
 
erg extreem denk ik, maar ik ben sinds half november aan een lowcarb/keto dieet...
en gaat niet altijd even gemakkelijk maar gaat wel...
 
  • Like
Waarderingen: UnK
Waarom zou je laag in koolhydraten gaan, terwijl je op een high-carb dieet net zo snel vet verliest?
Oke, als dit makkelijker voor je vol te houden is en zo...Toch vind ik het jammer dat ik geestelijk echt hard achteruit ga op een dieet met weinig KH's, en kan het me niet voorstellen dat mensen ook zoiets ervaren op een low-carb/keto dieet.
 
Waarom zou je laag in koolhydraten gaan, terwijl je op een high-carb dieet net zo snel vet verliest?
Oke, als dit makkelijker voor je vol te houden is en zo...Toch vind ik het jammer dat ik geestelijk echt hard achteruit ga op een dieet met weinig KH's, en kan het me niet voorstellen dat mensen ook zoiets ervaren op een low-carb/keto dieet.
met een low carb dieet verbrand je veel meer vet
bij high carb dieet word eerst de vooraad energie opgebruikt
edit: correct me if im wrong
 
met een low carb dieet verbrand je veel meer vet
bij high carb dieet word eerst de vooraad energie opgebruikt
edit: correct me if im wrong

waarom verbrand je meer vet met een low carb als met een keto dieet ?

is ieder lichaam weer anders hoor
 
Ben benieuwd wat het met je kracht doet. Hou ons op de hoogte :D

Presses zijn nu iets achteruit gegaan door het vochtverlies. Zal over een maand wel weer updaten.

Waarom zou je laag in koolhydraten gaan, terwijl je op een high-carb dieet net zo snel vet verliest?
Oke, als dit makkelijker voor je vol te houden is en zo...Toch vind ik het jammer dat ik geestelijk echt hard achteruit ga op een dieet met weinig KH's, en kan het me niet voorstellen dat mensen ook zoiets ervaren op een low-carb/keto dieet.

Niet iedereen is blessed met een goede insuline gevoeligheid.
 
In 2008/2009 ketose gedaan, viel snel af qua vet, maar ik merkte ook een aanzienlijke afname in kracht en ik was gewoon wat platter. Momenteel doe ik nog steeds low carb, maar dan neem ik wat meer khs in op strategische momenten, wat goed werkt voor me en mn kracht. Daarnaast kan ik gemakkelijk meer of minder cardio erin gooien om de boel onder controle te houden.
 
Nee, teveel na als voordelen.
 
Ik doe nu het anabolic diet, maar voel me vrij slecht naar het weekend toe.
Ik heb wel de indruk dat het werkt, maar voel me niet altijd even gezond.
 
Nope , ga eerst eens een gewone cut proberen. Zou denk ik ook teveel massa verliezen met ketose. Wil gewoon rond de 9-10% geraken en ik denk dat me dat met voldoende cardio wel lukt op een normaal dieet. ( met veel eiwitten d'oh )
 
Nope, zie het voordeel van glycogeen lozen niet zo. Als je al genoeg kcal's kan korten zonder al je kh te schrappen is het handiger. In keto heb je zo weinig kracht, dat het imo niet echt een voordeel is, dit omdat je met een beetje carbs wellicht een stuk sterker zou zijn en meer kan verbranden. Daarnaast voel je je futlozer, al gaat dat over. Nadeel van wel kh in je cut is misschien de drang naar nog meer kh.
 
Ben nu 2 maand bezig en alhoewel ik in het begin achteruitging kwa kracht, is dit nu zo goe als volledig bijgetrokken.
Enkel men deadlifts blijven wat minder, maar die doe ik dan weer veel correcter.

Het grootste "nadeel" vind ik persoonlijk het ontbreken van een pomp tijdens keto.
Maarja dit is eerder een luxeprobleem aangezien een pomp niet bepaald nodig is voor spiergroei/behoud.
Ook dat opgeblazen gevoel tijdens men refeeds kan wat tegenvallen, alhoewel dit een pak minder is nu ik iets minder vezelrijke refeeds doe.

Je spieren zitten wsl steeds iets minder vol, waardoor het mss lijkt dat je spiermassa kwijtgeraakt, maar doe een cleane refeed van een 3-4 dagen en laadt terwijl een hoop creatine, en het zal, net zoals Marky al zei, lijken of je aan het kuren bent.

Moet wel toegeven dat het bij mij steeds minstens een maand duurt voor men lichaam zich 100% heeft aangepast aan ketose.
Daarom ben ik ook wat vroeger begonnen, en doe ik het nu heel rustig aan.
Maarja, die eerste maand kan zwaar zijn...
 
Laatst bewerkt:
Vor mij is keto / extreme low carb diet de enige manier om echt droog te worden. Het gevoel is klote de eerste weken, maar het loont wel.
Krachtverlies? Ja, in de eerste weken, nadien komt je lichaam er wel op en heb ik daar niet zoveel last meer van.

just my 2 cents
Grtn
 
Nee en ik ga ben het ook niet van plan te gaan doen. Imo denken mensen dat keto-dieten effectiever zijn dan dieten met carbs omdat ze ook een hoop vocht erbij verliezen door het beperkt aantal KH in je systeem. Qua vetverlies maakt het niet veel uit imo, het gaat aan het eind van de dag gewoon om Kcals in vs Kcals out.
 
Low-carb bevalt me prima , ik zie geen reden om over te gaan op keto
 
Keto trekt me niet, om je hersens met ketonen te voeden omdat je geen KH binnen krijgt:nowai:.
 
ik begin er mee vanaf maandag.
heb geen idee hoe het gaat uitdraaien.

weet wel dat ik in mijn laatste cut, op BFFM maat, 10+ kilo heb verbrand (stond op 80kilo scherp op t eind) maar daar was veel spiermassa bij ook , als ik de fotos bekijk
vorige cut was 100% naturel, deze zal iets meer gepeperd zijn.
heb geen zin om in jojo systeem te blijven hangen, wil mijn gains niet wéér kwijt spelen

dus, keto + paar ergogenics

gr

s
 
Nope , ik drop gewoon een hoop kh's en stop met bier drinken voor even . Al 4 kg afgevallen (vet+vocht)
 
Ik hou het nog even op low-carb. Misschien de laatste procenten d.m.v keto
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven