MuscleMeat

Vraagje over Creatine

Bezoekers in dit topic

nee klopt, jouw probleem is veel groter. eigenwijs stuk stront
"Stront" schik ik trouwens echt wel van man! Mag je dat woord wel gebruiken van je moeder?
 
"Stront" schik ik trouwens echt wel van man! Mag je dat woord wel gebruiken van je moeder?


bijdehandje , laat verwijzingen naar moeders achterwege ;)

irl had je al een paar stompen te pakken
 
bijdehandje , laat verwijzingen naar moeders achterwege ;)

irl had je al een paar stompen te pakken
Haha je wilt niet weten wat hij me zojuist heb lopen vertellen
 
dat kan wel zijn maar laat iemand zijn ouders met rust
 
Ga nou niet door. Je hebt je antwoord, klaar toch?
 
Je beginpost verwijderen is ook een beetje jammer.

Wel mooi relletje :)
 
Je beginpost verwijderen is ook een beetje jammer.

Wel mooi relletje :)
Haha. Heb er geen zin meer in. Ik merk dat ik hier niet thuis hoor als groentje lol. Sorry voor het relletje, van mij ga je niet meer horen ;)
 
Haha. Heb er geen zin meer in. Ik merk dat ik hier niet thuis hoor als groentje lol. Sorry voor het relletje, van mij ga je niet meer horen ;)


groentjes zijn altijd welkom , zijn wij tenslotte ook geweest,

probeer alleen wel iets aan te nemen van de meer ervaren mensen op dit forum

dan krijg je ook een ander soort reacties
 
groentjes zijn altijd welkom , zijn wij tenslotte ook geweest,

probeer alleen wel iets aan te nemen van de meer ervaren mensen op dit forum

dan krijg je ook een ander soort reacties
Ja oké. Maar toch moet Brison dan snappen dat ik nieuw ben, "nee klopt, jouw probleem is veel groter. eigenwijs stuk stront" met deze zin kom ik ook niet echt verder. Ik bedoel, had gewoon een dood normale reactie op zijn post geplaatst, misschien heeft ie het verkeerd opgevat
 
Laatst bewerkt:
IN! Of is het al te laat
 
Wil de verpakking uitleg in dit geval niet aanpassen. Lijkt me niet verstandig of wel..? Elke crea is natuurlijk anders

Welke heb jij? Meest voorkomende is monohydrate Maar er zijn idd wel andere maar die zijn in mijn ogen marketing. Waarbij je geen vocht zou vasthouden enzo. Maar bij creatine mono merk ik niks van dat vocht dus is er ook geen problem dat moet opgelost worden door een andere creatine soort te nemen die dan duurder is.

Ik doe graag creatine en beta alanine samen.

Ik neem een 3 gr crea voor de training en 3gr erna. Is dat nodig wrs niet. Maar zo doe ik het. Als je er stront bij wil that's up to you :D

Neem dat dan een 2tal maand en dan stop ik effe. Het kan geen kwaad om langer te nemen maar ik stop af en toe eens paar weken.
 
Laatst bewerkt:
Welke heb jij? Meest voorkomende is monohydrate Maar er zijn idd wel andere maar die zijn in mijn ogen marketing. Waarbij je geen vocht zou vasthouden enzo. Maar bij creatine mono merk ik niks van dat vocht dus is er ook geen problem dat moet opgelost worden door een andere creatine soort te nemen die dan duurder is.

Ik doe graag creatine en beta alanine samen.

Ik neem een 3 gr crea voor de training en 3gr erna. Is dat nodig wrs niet. Maar zo doe ik het. Als je er stront bij wil that's up to you :D
Euhm geen idee. Ik heb hem van de Action, is niet bepaald prijzig, ongeveer 4 euro. Op de pot staat nauwelijks uitleg hoe je het moet gebruiken.
 
Euhm geen idee. Ik heb hem van de Action, is niet bepaald prijzig, ongeveer 4 euro. Op de pot staat nauwelijks uitleg hoe je het moet gebruiken.

Zal gewone mono zijn.
 
De beste is '(creapure) creatine monohydraat'. Kijk of dat op die pot staat.
 
De beste is '(creapure) creatine monohydraat'. Kijk of dat op die pot staat.
Leuk genoeg is dit ook de goedkoopste :D

ThomasVB
Groentjes zijn zeker welkom (ik was ook zo toen ik hier net kwam, en met mij velen), juist omdat er zoveel misinformatie is dat veel beginners zich op randzaken blindstaren terwijl de basics (rust, eet, train) je zo enorm ver kunnen brengen :) ik hoop dat je dat inziet en hier nog veel over de basics gaat leren. Daarna kunnen we leuke discussies houden over het nut of belang van een eiwitshake 2.8 seconden na je laatste oefening (spoiler: geen)
 
Back
Naar boven