AndroidHealthClinic

Schorem van vroegah - flashbacks topic

Bezoekers in dit topic

Een loper maken van een standaard Litto sleutel.
En daarmee wat bezoekjes gaan brengen in de buurt.
Heerlijke tijd gehad als twaalfjarige.
 
En er bovenop een spijker in.
Kleuren naar eigen believen.
Als hij goed aan het draaien was opnemen en in je hand verder laten draaien.
HOUTEN-TOL-MET-TOUW-OP-BLISTER-KLASSIEK-MODEL-MET-METALEN-PUNT.jpg
 
david-s-sling-14395020.jpg

Of zo eentje maken.
En leuk dat het was toen we al die keien lieten verdwijnen ver over de muur van onze tuin.

En dan telkens een geluid van impact horen.
Heerlijk.

Ook heel leuk toen mijn broer en ik een pak rammel kregen van vader.
Met de boodschap dat we mochten klusjes doen om de pannen te betalen van onze buurman zijn dak.
 
Wolfenstein 3D?

Jaren later begrepen dat BJ Blazkovich familie was van Billy Blaze (Commander Keen) en ook van Doom Guy.

Deze was ook legendarisch:

Er zou nog een vervolg komen was een trailer waarin hij zit te curlen op een bench met een sigaar in de mond, kan ik niet terugvinden, maar wel:


EDIT:
Ja, Wolfenstein 3D bedoelde ik
 
Wie keek er als kind ook veel naar cartoon network? Met humor die achteraf gezien niet voor kinderen was?

hqdefault.jpgtenor (1).gif29769e037f4ef0b34ad164e342be2cda.jpg

Shin-Chan-billen.jpgimages (1).jpeg
giphy (1).gif



Animaniacs zou dit jaar iets nieuws hebben uitgebracht over Covid, ik kan het alleen niet vinden. Zou wel geniaal zijn als het vol zat met dit soort humor

 
Wij knipten een ballon halfdoor en die aan de pvcbuis plakken met ducttape. Bij de boer een paar rijpe maïskolven pakken en die stukjes schieten. Kwamen hard aan ... :o
Wij deden dat met een condoom en een leeg rolletje plakband. En dan schieten met hele erwten. Wel oppassen want de schiet zo een ruit in of een oog eruit. Als je geraakt wordt een flinke blauwe plek.
 
Deze schoenen waren een hit

FECA92EE-AC46-44BE-A87E-DA9BD2DAF4A5.jpeg
 
Deden jullie ook van die oude telefoonkaarten tussen de spaken van je fiets zodat het leek alsof je op een motorfiets reed?
 
Deden jullie ook van die oude telefoonkaarten tussen de spaken van je fiets zodat het leek alsof je op een motorfiets reed?
Hahaha nee, volgens mij iets anders.
Jij moet bijna in/na 1990 geboren zijn?
 
Deden jullie ook van die oude telefoonkaarten tussen de spaken van je fiets zodat het leek alsof je op een motorfiets reed?
Nee als we een motorfiets wilden dan gingen we die gewoon stelen.
 
Back
Naar boven