XXL Nutrition

Schorem van vroegah - flashbacks topic

Kon me ook stierlijk vervelen vroeger. Had je zo een klok op tv voordat de programmering begon. Duurde echt een eeuwigheid soms.

Kon me ook stierlijk vervelen vroeger. Had je zo een klok op tv voordat de programmering begon. Duurde echt een eeuwigheid soms.

Je had wel programma's waar je echt voor ging zitten en baalde als je weer een week moest wachten.
Nu kan je alles bekijken wat je wilt, maar wildklik en scroll je overal doorheen als je niet meteen je dopamine rush ontvangt.
Nergens geduld meer voor en eigenlijk niet echt iets wat ik echt volg en er even goed voor ga zitten.

Na dagje brugklas ging de tv meteen op Jerry

@Kieft had je deze ook in je collectie?

b28d68bfb8109a0b5b9ef81efaed6187--doll-repaint-ken-doll.jpg
Zo´n bult bedoel ik nou (van het bouncen).

Je had wel programma's waar je echt voor ging zitten en baalde als je weer een week moest wachten.
Nu kan je alles bekijken wat je wilt, maar wildklik en scroll je overal doorheen als je niet meteen je dopamine rush ontvangt.
Nergens geduld meer voor en eigenlijk niet echt iets wat ik echt volg en er even goed voor ga zitten.

Na dagje brugklas ging de tv meteen op Jerry

Ik keek die hele reutemeteut. Ricki Lake, Jenny Jones, Oprah, Geraldo, Jerry natuurlijk Maya Eksteen.

Boobytrap was ook een leuk programma van hem. Vond jij ook zeker @Chris Rosenberg
Mocht altijd wel kijken naar hem. Vooral de tijd voordat ie hormoontjes kreeg. Daarna vond ik m vervelend worden.

Ben nog eens in beeld geweest bij Over de Rooie in het plaatselijke winkelcentrum. Stond ik er bij te kijken toen iemand een uitdaging aanging.

max westerman gespot

Die kan ik mij ook nog herinneren! Hoe lang is dit geleden, 25 jaar?
Er was ook zon spel waarbij ik er echt pas járen later achter kwam dat het hele spel vol zat met hakenkruizen enzo
Wolfenstein 3D?

Jaren later begrepen dat BJ Blazkovich familie was van Billy Blaze (Commander Keen) en ook van Doom Guy.

Deze was ook legendarisch:

Er zou nog een vervolg komen was een trailer waarin hij zit te curlen op een bench met een sigaar in de mond, kan ik niet terugvinden, maar wel:

EDIT:

Laatst bewerkt:
1613173141574.png

1968

• Topic Starter Topic Starter

Kan er nog steeds om glimlachen

Haha Pieter Storms

Terug
Naar boven