AndroidHealthClinic

Mening aankomende cycle..

Bezoekers in dit topic

patje87

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2005
Berichten
122
Waardering
0
Beste BBérs,

Wat vinden jullie van dit aankomend kuurtje,
1-10 400mg deca pw
1-12 500mg test pw
1- 6 40mg diana.
1- 4 slin pwo
8-12 slin pwo
nakuur nolva + proviron.

groetjes...
 
De combi test/deca/dbol is goed.
Slin heb ik geen verstand van.
Nakuur nolva/clomid, in de laatste weken van je kuur hcg.
 
Oke, dankje Suat.
Heb nog wel Clomid liggen thuis, hoor alleen van veel mensen dat het veel sides heeft.
Wat zijn jou ervaringen ermee?
Alvast bedankt.
 
Ik zou de Deca wat verlagen of de test wat verhogen i.v.m. libido...een abdere en betere optie is de proviron niet in de nakuur nemen maar tijdens de kuur...houd je vocht,eventuele gyno en libido onder controle en bovendien maakt het wat meer test vrij zodat je wat harder zal gaan.

Nakuur enkel nolva is voldoende en eventueel vanaf week 8 : 2x 500iu HCG zetten tot week 12
 
Ik zou de Deca wat verlagen of de test wat verhogen i.v.m. libido...een abdere en betere optie is de proviron niet in de nakuur nemen maar tijdens de kuur...houd je vocht,eventuele gyno en libido onder controle en bovendien maakt het wat meer test vrij zodat je wat harder zal gaan.

Nakuur enkel nolvadex is voldoende en eventueel vanaf week 8 : 2x 500iu HCG zetten tot week 12

waarom is toch goed zo
 
let wel op met de slin ...houd je voeding goed in de gaten...
 
Niet voor iedereen...een gouden regel is :

Max. Dosering Deca = 2/3 dosering test

Zo vermijd je in 90% van de gevallen libido problemen.

volgens mij helpt dat niet echt, tijdens de kuur misschien, maar ik merkte tot lange tijd na de kuur de aansleep van de deca in men systeem, dus das meer uitstel denk ik. tenzij je 14 test zet en de eerste 6 weken wat deca erbij:D dan is die shizzle al uitgewerkt.
 
volgens mij helpt dat niet echt, tijdens de kuur misschien, maar ik merkte tot lange tijd na de kuur de aansleep van de deca in men systeem, dus das meer uitstel denk ik. tenzij je 14 test zet en de eerste 6 weken wat deca erbij:D dan is die shizzle al uitgewerkt.

Correct werkt vooral tijdens de kuur...
 
daarmee bedoel dat ik dat als hij niet 100% correct op zen voeding let, hij kans heeft een hyp aanval, dit is dodelijk , dus hou je best rekening met ALLE aspecten van verantwoord insulinegruik.

@patje87, wat heb je al gekuurd zoal? wat zijn je doelen met deze kuur?
 
lijk mij link spul die insuline
 
Niet voor iedereen...een gouden regel is :

Max. Dosering Deca = 2/3 dosering test

Zo vermijd je in 90% van de gevallen libido problemen.


500 test/400 deca is niks mis mee
 
@Beast.
Het is een massakuurtje voor de winter.
Ik kan verandwoordelijk met slin omgaan, is niet eerste keer dat ik hiermee kuur.
Hou suikerspiegel tijdens periode van slin gebruik ook zeer goed in de gaten.
Het is voor mij weer een tijdje geleden dat ik gekuurt heb, daarom deze doseringen.
Begin laag, wanneer ik er niet tevreden over ben kan ik altijd nog uppen.
bedankt voor de support en intresse.

@vooruitdanmaar, wat stel jij voor dan voor de proviron in de kuur te verwerken.....
 
zou k ook zoiezo doen, provi is altijd lekker voor de hardheid enz , ook voor je libido
 
Je zult geen 87 zijn, kom je uit 1987? 20 Jaar en kuren mocht niet toch?
Het beste uiteraard!
 
kuur al van af me 18 ga nu ook weer beginnen naar 9 maanden clean
 
Back
Naar boven