AndroidHealthClinic

wat voor werk doe je

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

trico

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2007
Berichten
210
Waardering
2
heey , vroeg me eigen af wat voor werk of studie jullie doen , en is het goed te combineren met het sporten
 
zal zelf maar aftrappen , ik ben metselaar en is vanwege de lange dagen soms best moelijk te combineren , ik denk zelf met ander werk dat ik sneller resultaat had geboekt , maarja wat doe je eraan :P
 
leuk topic voor in het weekend ..
 
damn en ben juist in verlof...

heftruckchauffeur, ideaal om te trainen (van 06 tot 15u werken) en tijdens het werk veel tijd om te eten:cool:
 
rechaperen van vrachtwagenbanden
van 8 uur tot 16 uur dus nog tijd genoeg voor te trainen
tijd om te eten is iets minder baas heeft niet graag dat ik zoveel naar mijn kastje ga om te eten maar trek er mijn geen reet van aan mijn werk is gedaan op het einde van de dag mja hij wilt altijd maar meer en meer denkt zeker dat wij machine's zijn
 
rechaperen van vrachtwagenbanden
van 8 uur tot 16 uur dus nog tijd genoeg voor te trainen
tijd om te eten is iets minder baas heeft niet graag dat ik zoveel naar mijn kastje ga om te eten maar trek er mijn geen reet van aan mijn werk is gedaan op het einde van de dag mja hij wilt altijd maar meer en meer denkt zeker dat wij machine's zijn

ja dat zijn bazen he , zo zijn 90% van de bazen , is wel klote dat je niet veel mag eten , maar inderdaad niks van aantrekken van die baas
 
inspecteur van politie
 
machinaal plaatbewerker pfffff flink zwoegen op het werk
 
Ik zit op school (na de vakantie 4VWO), geen werk :P
 
Haha geinig. Ik ga aankomend jaar ook naar 4VWO.

Ik loop trouwens kranten op zondag, €20,- per ochtend:D

Respect man....

ps: Als ik nog 1x zo'n tyfuskrant in mijn bus heb smack ik je door heel de wijk heen... capice?;)
 
Respect man....

ps: Als ik nog 1x zo'n tyfuskrant in mijn bus heb smack ik je door heel de wijk heen... capice?;)

Je moet betalen voor een zondagskrant, en geld heb je niet. Dus een krant zal je ook nooit krijgen.

waarom trouwens zo'n geïrriteerde post???
 
hahahhahhaha waar gaat dit nou weer over, hahahaha.
 
eerst zegt ie respect en dan zo agressief. volgens mij bedoelt ie die reclame folders. maar je kan ook gewoon een nee nee sticker plakken.
 
Wow, dan is hij echt grappig.



Ja idd, en folders worden niet op zondag uitgereikt maar op dinsdag.

De 'grap' is vooral dat jij je op stang joeg voor een domme sarcastische post.
btw hoe lang doe je over een rondje?
 
De 'grap' is vooral dat jij je op stang joeg voor een domme sarcastische post.
btw hoe lang doe je over een rondje?

Hmm ja, je zou toch eens normaal doen tegen elkaar op een forum;) Maar dat blijkt erg moeilijk te zijn.

Ik loop de wijk in 1,5 uur.
 
uhmm

MBO Ondernemer detailhandel.

Werk nu als logistiekmedewerker,je zou denken magazijnmedewerker maar ik moet meer doen dan dat omdat er te weinig personeel is. Maar word wel lekker betaald en is neit zwaar

werk van 6 tot 10 maar de laatste week van 12 tot 10 dus kan nouwlijks trainen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven