MuscleMeat

1e Kuur: Test E / T3 / Winstrol / Proviron

Bezoekers in dit topic

Lenzol

Cool Novice
Lid geworden
19 okt 2012
Berichten
38
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post dus zal me gelijk even voorstellen:

Mijn naam is Jeroen, 28 jaar oud en train nu vier jaar. Ik heb het laatste jaar wat blessureleed gehad waardoor ik bijna 4 maanden niet heb kunnen trainen, wel flink kunnen eten. Nu sinds 7 maanden weer helemaal fit, alleen mijn vet% was relatief hoog:

Mijn stats vier weken geleden:
L: 171 cm
G: 73.5 kg
% 16 vet (teveel I know ;-)

Ik ben drie weken geleden aan de volgende 1e kuur begonnen:

1 tm 12 Test. E / 375 mg EW
1 tm 3 T3 - (5/40/55 principe) max 100 mcg
1 tm 3 Winstrol 50 mg ED
4 tm 12 Proviron 50mg ED
8 tm 12 Winstrol 50 mg ED
14 tm 18 Arofixen 40 mg ED

Ik heb ervoor gekozen om de eerste 3 weken mijn vet% zoveel mogelijk omlaag te brengen met de T3 icm 4 x per week 16 minuten cardio (high intensity) en 2x per week krachttraining. Uiteraard in combinatie met de juiste voeding (iets boven onderhoud) met de nadruk op een hoge eiwitinname om spierverlies zoveel mogelijk te beperken (200 gr eiwit per dag). Ik heb de T3 snel opgebouwd naar 100 mcg per dag en ben daarna heel langzaam gaan afbouwen. Bijwerkingen van de T3 die ik heb ondervonden zijn: veel zweten, kort lontje pff haha heeel kort, constant warm hebben maar verder viel het eigenlijk allemaal best wel mee. Heb redelijk goed geslapen en van slappe spieren heb ik op zich nog niet eens zo heel veel gemerkt maar wellicht dat dit komt doordat ik winstrol ernaast had. Verder merk ik nu dat mijn libido flink omhoog is, nice :D!!

Mijn stats nu na 3 weken, begin 4e week:
L: 171 cm
G: 73.5 kg
% 10,5 vet

Ik ben na 3 weken 4,4 kg vetmassa kwijt en mijn VVM is toegenomen met 3,5 kg (zal ook vocht bij zitten). De T3 is nu bijna helemaal afgebouwd en ook de winstrol stop ik. Ik ga nu mijn 4e week in dus verwacht snel merkbare kenmerken van de Test te zullen ondervinden. In de laatste 4 weken voeg ik weer Winstrol toe om harder en droger uit de kuur te komen. Ook start ik deze week met de Proviron.

Ik ga nu op basis van mijn nieuwe stats en verdere verloop van mijn kuur een nieuw voedingsschemasamenstellen. Mijn doel is nu om zoveel mogelijk schone spiermassa te winnen en mijn vet% op peil te houden.

Mijn trainingsschema ziet er als volgt uit voor de komende weken:
Ma: Borst / Kuiten
Di: Rug / Onderarmen
Wo: Quads / Hams / 20 min rustige cardio
Do: Schouders / Traps / Buik
Vr : Triceps / Biceps

Comments are welcome!
 
Laatst bewerkt:
Dit is een log toch?

Ik volg je! Ben benieuwd!
 
Sowieso nakuur pas 2 weken na laatste injectie.


Ok bedankt voor je comment, nakuur dus starten in week 14 ipv week 13, dit ga ik aanpassen.

Wat is je vraag precies?

Ik heb momenteel zelf nog geen specifieke vragen, dit is mijn kuurlog waarin ik mijn vorderingen en ervaringen zal delen door wekelijkse updates te geven zodat een ander daar misschien wat aan heeft.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 15:28 ----------

Dit is een log toch?

Ik volg je! Ben benieuwd!

tks! Ik zal wekelijks een update geven van de vorderingen en ervaringen..
 
Dank voor je comment, kun je dit toelichten?

Ja pakt provi om:

a) shbg te binden
b) evt als milde oestrogeenremmer
c)om bloat tegen te gaan

Winny heeft al deze eigenschappen ook, maar doet dit nog veel beter als proviron. 50mg provi zal in het niets vallen tegenover 50mg winny, en gaat je dus 0.0 meerwaarde brengen.
 
Ja pakt provi om:

a) shbg te binden
b) evt als milde oestrogeenremmer
c)om bloat tegen te gaan

Winny heeft al deze eigenschappen ook, maar doet dit nog veel beter als proviron. 50mg provi zal in het niets vallen tegenover 50mg winny, en gaat je dus 0.0 meerwaarde brengen.

Helder :D bedankt voor je toelichting doublecheese, haal de provi er in week 8 uit als ik weer begin met de winstrol. Heb naar aanleiding van je comment ondertussen meer ingelezen over dit specifieke onderwerp.
 
Update:

Ik heb gister mijn 4e inject gezet, 1.5 ml Test. Tot nu toe elke week in de dezelfde rechter glutes gedaan en ik heb er gelukkig geen centje last van, ook geen stijve spieren meer in de injectspot op de dag zelf en ook daarna niet. Dit heb ik wel gehad bij de eerste twee injects maar viel mij echt reuze mee.

Ik vind alleen het aspireren niet altijd even makkelijk maar ook dat lukt. Ik ben sinds gister gestopt met de winstrol 50 mg per dag en begonnen met de Proviron 50 mg ED.

Ik ben de afgelopen twee dagen wel veel vocht kwijtgeraakt, woog vanmorgen nuchter 71 kg met een buikomtrek van 78.5 cm. Vet% nog steeds rond de 10.5%.

Ik moet nog een paar dagen afbouwen met de T3 en dan ben ik klaar. Zit nu op een hele lage dosis van 25 mcg T3 ED en merk dat ik een stuk relaxter ben ik mijn dagelijkse bezigheden, niet zo opgefokt meer :eek:

Volgende update volgt spoedig....
 
Wat vind/vond je van de t3 ? Ben ik ook wel geinteresseerd naar..!?
 
Wat vind/vond je van de t3 ? Ben ik ook wel geinteresseerd naar..!?

Viel mij mee bro. Ik heb dus een vrij korte cycle T3 gedaan van ruim 3 weken. In 5 procent van de totale tijd opgebouwd van 25mcg naar 100mcg per dag, dat 40% van de tijd vastgehouden om vervolgens de resterende 55% van de tijd af te bouwen naar 12,5 mcg per dag en dan klaar.

Bijwerkingen:
Zweten, veel zweten vooral in de avond en nacht. Kreeg het op 2 momenten per dag ineens best warm, soor opvliegers maar was na een half uur ook weer weg. Het meest nadelige wat ik zelf heb ondervonden was voornamelijk het korte lontje en vrij snel geirriteerd raken over vrij onbenullige dingen. Maar ook niet constant, of elke dag heel de dag, dat waren een stuk of 4 momenten in een week.

Over de resultaten ben ik zelf weg erg te spreken, ben in ruim drie weken tijd 4,4 kg vet kwijtgeraakt en buikomtrek van 84 naar 79 cm, uiteraard wel icm met de nodige cardio en zorgen voor veel eiwitten om spierverlies zvm te beperken. Ik zat tussen de 175 tot 200 gr per dag aan eiwitten. Ik heb niet overdreven wakker gelegen van de T3, ook dat viel me mee. Ik er nu sinds een paar dagen geen winstrol meer bij en merk nu wel dat mijn spieren behoorlijk slap en futloos zijn. Maar toen ik de winstrol er nog bij nam, had ik daar niet zoveel last van.


Hoop dat je er wat aan hebt!:p
 
Oke top..!!

Bijwerkingen zijn er om voor lief te nemen..! :)
Wat ik erover lees lijkt het me minder zwaar dan clen.
T3 mag ook niet stand alone genomen worden, omdat het ook spieren kan vreten..!!

om de 3 dagen opgebouwd?

Voeding moet natuurlijk in orde zijn..

thnx voor je uitleg.. Blijf meelezen

succes
 
Ja pakt provi om:

a) shbg te binden
b) evt als milde oestrogeenremmer
c)om bloat tegen te gaan

Winny heeft al deze eigenschappen ook, maar doet dit nog veel beter als proviron. 50mg provi zal in het niets vallen tegenover 50mg winny, en gaat je dus 0.0 meerwaarde brengen.

Schat,,,Provi kun je 10weken pakken(of langer) met winny lukt je dat niet
(Nohomo)
 
Oke top..!!

Bijwerkingen zijn er om voor lief te nemen..! :)
Wat ik erover lees lijkt het me minder zwaar dan clen.
T3 mag ook niet stand alone genomen worden, omdat het ook spieren kan vreten..!!

om de 3 dagen opgebouwd?

Voeding moet natuurlijk in orde zijn..

thnx voor je uitleg.. Blijf meelezen

succes

Bedankt!:D

Ik heb de eerste vier dagen opgebouwd van 25mcg naar 100mcg, daar 8 dagen op gebleven en de rest van de tijd weer rustig afgebouwd..

Ik heb zelf geen ervaring met clen..

Goede voeding en aas ondersteuning bij T3 gebruik lijkt mij zeker wenselijk als je ziet hoe snel dit goedje zijn werk doet idd, zou het zonder Test niet durven gebruiken op dergelijke dosissen. Ik durf ook wel te stellen en vermoed dat ook ik met deze T3 cycle toch wat spiermassa heb moeten inleveren ondanks de ondersteunende aas en hoge eiwit inname. maar heb wel mijn doel bereikt en kan nu nog 8 weken knallen op test die ook nog moet inkicken..
 
Jammer dat je nu al begint te kuren, je bent veel te licht.

Ik ben 4 cm langer en begon pas op 92kg te kuren.
 
1e kuur en je neemt al zoveel shit? t3,test,winstrol,provi. Wat wil je met de t3 bereiken btw?
 
Jammer dat je nu al begint te kuren, je bent veel te licht.

Ik ben 4 cm langer en begon pas op 92kg te kuren.

Point taken, zo maakt iedereen zijn eigen keuzes.
 
Heb je wel nagedacht hoe je massa te behouden, of blijf je heel je leven kuren ?
 
Back
Naar boven