AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic


Nice telefoontje! Mooi design.

Ik mag maandag/dinsdag ook een nieuwe telefoon uitkiezen. Wordt toch de iPhone 5s. Dan heb ik in ieder geval de garantie dat hij 2 jaar goed en snel blijft.

Samsung is de eerste maanden supersnel maar dat neemt altijd geleidelijk weer af naarmate het toestel ouder wordt (dan praat je over enkele maanden). Ook het vastlopen is iets waar ik mij verschrikkelijk aan ergerde toen ik nog android had.
 
Nice telefoontje! Mooi design.

Ik mag maandag/dinsdag ook een nieuwe telefoon uitkiezen. Wordt toch de iPhone 5s. Dan heb ik in ieder geval de garantie dat hij 2 jaar goed en snel blijft.

Samsung is de eerste maanden supersnel maar dat neemt altijd geleidelijk weer af naarmate het toestel ouder wordt (dan praat je over enkele maanden). Ook het vastlopen is iets waar ik mij verschrikkelijk aan ergerde toen ik nog android had.

Ja hij ziet er heel strak uit, en hiervoor had ik een HTC One X.
Heb gelukkig zelf nooit problemen gehad met android van vast lopen en/of trager worden.
 
Nice telefoontje! Mooi design.

Ik mag maandag/dinsdag ook een nieuwe telefoon uitkiezen. Wordt toch de iPhone 5s. Dan heb ik in ieder geval de garantie dat hij 2 jaar goed en snel blijft.

Samsung is de eerste maanden supersnel maar dat neemt altijd geleidelijk weer af naarmate het toestel ouder wordt (dan praat je over enkele maanden). Ook het vastlopen is iets waar ik mij verschrikkelijk aan ergerde toen ik nog android had.

Iphone da best
Heb mijne nu anderhalf jaar, evensnel als eerst
 
Nice telefoontje! Mooi design.

Ik mag maandag/dinsdag ook een nieuwe telefoon uitkiezen. Wordt toch de iPhone 5s. Dan heb ik in ieder geval de garantie dat hij 2 jaar goed en snel blijft.

Samsung is de eerste maanden supersnel maar dat neemt altijd geleidelijk weer af naarmate het toestel ouder wordt (dan praat je over enkele maanden). Ook het vastlopen is iets waar ik mij verschrikkelijk aan ergerde toen ik nog android had.

Besturingssysteem zo nu en dan updaten. Heb er eigenlijk nooit last van.
 
Ja hij ziet er heel strak uit, en hiervoor had ik een HTC One X.
Heb gelukkig zelf nooit problemen gehad met android van vast lopen en/of trager worden.

LG Nexus 5 is ook een aanrader.

enigste nadeel is dat focus niet helemaal lekker gaat met bewegende onderdelen. maar voor de rest top en niet duur
 
Voor een luie zondagmiddag :D

24829_front.jpg
 
kreeg in het begin een beetje blaren, maar begin nu echt eelt op mijn vingertoppen te krijgen van mijn linkerhand. vooral wijsvinger, middelvinger en ringvinger

---------- Toegevoegd om 00:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

is het alleen niet laat om nu nog gitaar te leren spelen?

Nee zeker niet, Mark Knopfler (Dire Straits) is ook pas op zn 18e begonnen haha
 
kreeg in het begin een beetje blaren, maar begin nu echt eelt op mijn vingertoppen te krijgen van mijn linkerhand. vooral wijsvinger, middelvinger en ringvinger

---------- Toegevoegd om 00:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

is het alleen niet laat om nu nog gitaar te leren spelen?

De blaren negeren en het is nooit te laat om te starten, ik ben op 28 jarige leeftijd begonnen. Van welk merk is je gitaar eigenlijk?

En neem ook zeker een kijkje in het volgende topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/speel-gitaar-345538/
 
2zz8b44.jpg


nog de oude formule
 
Denon AVR-X3000

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tis geen foto vanuit huis, maar ik heb deze gekocht in ieder geval.

Ik wil dit jaar een nieuwe tv kopen met 3D en 4K, dus moest er eerst versterker komen die dat zou gaan ondersteunen!
 
Gisteren gekocht, 2 voor de prijs van 1



---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

MileyCyrus hospitalized with severe reaction to antibiotics. Doctors say the drugs aren't twerking out like they'd hoped.
 
Denon AVR-X3000

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tis geen foto vanuit huis, maar ik heb deze gekocht in ieder geval.

Ik wil dit jaar een nieuwe tv kopen met 3D en 4K, dus moest er eerst versterker komen die dat zou gaan ondersteunen!

Toevallig op het moment ook veel aan het inlezen over een home theater system, ik heb ook naar deze versterker gekeken maar weet niet of mijn set-up goed zou zijn.
Ik zat te denken om te beginnen met die versterker, 2x Cerwin Vega XLS 28 speakers en een redelijk simpele center speaker.
Later wil ik dit dan eventueel uitbreiden met een Cerwin Vega sub en fatsoenlijke achter speakers.

Denk je dat dit een goede set is?
Ik heb er namelijk niet heel erg veel verstand van.
 
Back
Naar boven