XXL Nutrition
snoopdog

07/08

• Media owner snoopdog
  • Datum plaatsing
29j 174cm 75kg 14%
om en bij 10 jaar , moet zeggen dat ik best ook tevreden ben als zou ik toch er iets scherper willen uitzien nog .

Ik vind t prachtig om te zien dat beachproof mensen zulke cijfers kirijgen maar een 7 vind ik netjes hiervoor persoonlijk

hahaha beachproof !
weet je ik ga 4x per week trainen +/- 1.30uur per training
jaar in jaar uit , begrijp u wel hoor de grootste sloef traint ongeveer 3à4 maanden per jaar + dan nog een kuur daarin .
Ik ga mijn lichaam niet wegsteken waar ik me zo voor uitsloof zou een beetje dom zijn.

tuurlijk kon ik veel meer bereiken, mocht ik prof zijn en niet meer 9uren per dag hoef te werken(bouw)en mijn eten perfect klaarmaken en rusten en enz.., helaas was dat niet zo . ik heb ook de genen niet om een massabeest te worden.ben gestart op 52kg op +/-19jarige leeftijd.

Niet slecht, maar 10 jaar? KOm op man. 1,74 cm zijn en 75 kilo wegen houdt simpelweg in dat je niet je benen traint.

No offence, je hebt zeker geen slecht fysiek maar je kan er veel meer uithalen.

zal foto van benen eens posten , ik squat met 130kg en deadlift met 140 kg , daarna mag je commentaar geven op mijn benen ,man man man ...

nee was verkeerd 1300 kg!!!!! , je mag me gerust de volledig baan komen voordoen in squat met 130 kg op 74 kg lichaamsgewichtgewicht.maar dan wel correct hé geen 30 cm zakken en naar boven hé .

voor 10 jaar te weinig resultaat, wel een net fysiek om op het strand mee te lopen maar kan nog een stuk droger..

Bij je foto van mei 2007 staat dat je daar 6 jaar trainde. Dan zouden dat er volgens mij nu toch 7 moeten zijn? :)

ik heb hier de indruk dat je 50 kg spiermassa moet bijkomen in 10 jaar op dit forum, zoals ik al zei ben gestart op +/-52kg nu weeg exact 74,9kg dat is bijna 23kg , vertel mij eens dan wat ik dan volgens u zou moeten wegen dan ? Bij mij in de gym zijn er ook jongens die tot 30 en meer kg bijkomen maar iedereen is anders van gebeente , ik zal nooit geen 90 kg wegen daarvoor zijn mijn botten,gewrichten en pezen niet gemaakt (spreek uit ondervinding uit de medische sector). maar soit ...

Ziet er goed uit m8, laat je niet gek maken, je heb tenminste géén steroids nodig ;]..Ik train zelf ook alweer 7 jaar en zie er ook niet uit als de hulk, maar wel natural...als jij de spuit erin zou zetten ben je over 2 jaar ook een animal, ongeacht je pezen en botstructuur, dat groeit gewoon mee :]..Ik heb totaal geen respect voor spuiters en slikkers, ga zo door m8 met gezond trainen!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
snoopdog
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.356
Aantal reacties
23
Beoordeling
0,00 0 reviews