AndroidHealthClinic
JeanJoep

11/10/06

• Media owner JeanJoep
  • Datum plaatsing
Arm wordt niet tegen lichaam gedrukt, wel aangespannen.
zier er goed uit gast probeer volgende keer de foto wat verder weg te nemen, hoe lang ben je bezig, wat weeg/woog je?
hoe oud, lang ben je?

kan je eens een foto posten van de voorkant, waarbij je je borst en buik laat zien? verder solide triceps!

K
flinke arm hoor. 7,4. Hoe lang ben je, hoeveel weeg je?

7.4 lol...

foto geeft een beetje een vertekend beeld, maar het lijkt erop dat je heel wat progressie hebt gemaakt!

Ben ik nou de enige die zich lichtelijk stoort aan zijn toch enigszins fruitige blik?

Verder ziet het er redelijk goed uit, al oogt het alsof je niet massief zou overkomen indien de foto van voor genomen zou zijn. Sterke triceps vooral, maar werk wel aan je biceps.

je traint nog steeds alleen borst en armen. Dit zie ik duidelijk doordat je achterkant schouder ver onderontwikkeld is. VErder heb ik alleen nog maar arm en borst foto,s van je gezien als je een cijfer van me wil post dan een totaal plaatje

@ ded.cop. Jeanjoep traint niet alleen maar armen en borst. Hij traint alles van boven tot onderen! ik train wel eens samen met m dus ik kan het weten..

@ jeanjoep plaats een picture van voren! ziet er nog beter uit.

Stats zijn 19 jaar, 82.5 kilo 1.86m vetpercentage weet ik niet maar ik gok op zo'n 17% aangezien ik wel van pizza en big macs hou

ded.cop je hebt het fout ik train alles gewoon ik denk alleen dat ik gewoon meer aanleg voor bepaalde spiergroepen heb. Je hebt echter wel gelijk over mijn achterkant schouders die pak ik niet speciaal ;)

hoi,
ik zoek gepsierde modellen voor glamour shoot
heb hier ook wienand gefotografeerd
vind je uitermate geschikt voor man.
interesse in fotoshoot?
info@malemodel.nl
stuur dan een paar pics plus je mobiel.
greetz

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door