MuscleMeat
14 weeks transformation
M

14 weeks transformation

Doel: massa behouden en vet omlaag
Hoe: 6 dagen split-schema E:270 K:300 V:80 (3800 KCAL)
Hulp: 1ml test E & 1ml Mast E (E5D) dus 375/150 p/w.

Resultaat: Vet 20% naar 13%
gewicht 107KG naar 110 KG.
Hey mede bb beesten!! Thanks voor de leuke comments!! Mijn volgende doel is nog 3% dalen in vet dus er is nog werk aan de winkel;) En Machete: Nee ik train al 4,5 jaar fanatiek, Maar ik woog toen ik jaar 18 was 125 kilo :-0 was gewoon echt een dikzakkertt zeg maar, Toen ben ik afgevallen in ongeveer een jaar of anderhalf naar 90 kilo, en vanuit daar ben ik weer op gaan bouwen. Maar toen zat ik nog niet 100% op mijn voeding.... NU wel, en bij de 107 kilo vond ik dat het tijd was om te knallen. Had natty meer ingezeten (weet ik), maar ik hield wel van een biertje en een feestje dus die gains bleven uit. Kuurtje was ook meteen een stok achter de deur en heb me ook 3,5 maand als een engeltje gedragen hahahaha. Voelde me net een trol in een grot ofzo, heel triest... overal nee op zeggen X-D hahahahaha. Maar nu is het GAS OP DIE ZUIGERSS en zaterdag op Emporium aan de startblokken verschijnen! Natuurlijk blijf ik 100% correct op mn voeding en keihard doorbuffelen omdat het gewoon zonde is als ik alles weer verlies, maar genoten worden gaat er zeker deze zomer!!! Groetjes Maxi
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
MaxiG
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.938
Aantal reacties
13
Beoordeling
5,00 ster(ren) 7 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
14_weeks_transformation.jpg
Bestandsgrootte
22,9 KB
Dimensies
404px x 271px

Deel deze media

Back
Naar boven