XXL Nutrition
JamesOvca

2016: ''Working on my back''

• Media owner JamesOvca
  • Datum plaatsing
Nog tips iemand?
Mooie definitie maar als tip: dikke bulk erin gooien. Even naar de 15% en dan terug omlaag. Je zult zien dat je dan een stuk meer overhoudt.
Goed kappertje wel ;)

@Brison Heel zelden... Ik heb de dag erna erg last van m'n onderrug en meestal moet ik die dag voetballen, vandaar. Maar wil dit jaar weer volop beginnen met deadliften. Ik deadlift nu 140kg 4x terwijl ik 120kg 6x kan squatten..

Zou toch proberen om via filmpjes en wellicht iemand in de gym waarvan je weet dat t niet zo'n standaard fitnesspauper is je vorm dan proberen te verbeteren, het is wel een beetje te zien :p. Verder goed fysiek, lekker zo door blijven gaan ;)

@Brison Haha ja ik zal ze er vaker bij roepen om vaker te kijken! Waaraan kan je dat zien, want dan weet ik waar ik het precies voor doe. Thanks voor complimenten en tips!

Je kan even tijdens je uitvoering een filmpje laten maken en hier uploaden, dan zijn er genoeg mensen met verstand die jou kunnen vertellen wat je moet verbeteren ;).

Je onderrug ziet er erg plat en niet getrained uit, je spieren lijken op te houden in t midden van je rug :p

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
JamesOvca
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.175
Aantal reacties
7
Beoordeling
0,00 0 reviews