XXL Nutrition
AronW

Afb0140

• Media owner AronW
  • Datum plaatsing
Off season 102kg
Toch nog goe droog he :) Nog 2 weekskes en we kunnen aan onze verbeterdoelen beginne werken!!

Ziet er huge uit!!! vorige keer had jeje cutschema gepost mijn vraag is zou je je bulkschema nu eens kunnen posten ? ben benieuwd wat je nu dan allemaal weg eet :P

@Melcher: Ben niet echt aan het bulken nu, meer aan het genieten van mijn offseason :).

Mijn schema nu,

1: 10 eieren waarvan 6 volledig, 6 sneden volkorenbrood en een appel
2 tem 4: 250gr panga met 200gr rijst (bereid gewogen)
5: 60gr whey met 40gr pindakaas
6: 40whey en een banaan
7:250 gr steak met 350 gr rijst (bereid gewogen)
8: 60gr whey en wat crackers met pindakaas

Zondag heb ik een junkdag waar ik me ook ong aan dit schema houd maar een maaltijd vervang door een big mac menu, 3 cheesburgers, een ijsje en een cola light (kwestie van het gezond te houden :) ). Tussendoor eet ik dan wat chocola, koeken, snoep...

Voila hopelijk heb je er wat aan.

Greetz

Aron

Hier heb ik zeker wat aan:D je voedingschema's zijn echt top bedankt man

Heb nog een vraag:

Bij je panga met rijst doe je daar nog saus bij of iets.. of eet je het gewoon kaal .... ?
En steak met rijst doe je daar nog wat bij ?

top hoor!
vooral je armen en schouders, maar dit wist je al:P
ik ben ook wel benieuwd of je er saus bij je panga en rijst doet, ik eet hem altijd kaal.

Ben ik vergeten te vermelden, bij de vismaaltijden zit telkens 10gr olijfolie, voor de rest gebruik ik geen saus.

@ BOB, 2 weken terug in de aanbieding bij de c1000, 2kg voor 6euri. maar bij elke supermarkt hebben ze panga file.
ik weet niet of je ooit bij de Makro komt, daar kun je ook nog wel eens voordelig uit zijn met grote verpakkingen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
AronW
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.204
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 0 reviews