Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
je begint zeker al een beetje vorm te krijgen (ik neem aan dat je nog niet zo oud bent? ), traps zien er zeker niet slecht uit.
je outfit is wel erg gay, waarom trek je zo'n klein hempje aan en heb je van die handschoentjes? Dat vraag ik me altijd af als ik dat soort gasten bij ons zie. Zomer of winter, ze lopen altijd met van die superstrakke te kleine shirtjes met van die handschoentjes aan, terwijl ze van die kindergewichten pakken.
Ach f**k it, iedereen moet het ook zelf weten wat ie aandoet naar the gym. In iede geval; je hebt volgens mij wel de bouw om een mooie fysiek te ontwikkelen.
Tsja het is een bodybuildforum dus dan wordt er eigenlijk ook wel een normale poze verwacht. Je bouw ziet er wel netjes uit, maar dat ziet het er al snel uit bij iemand die niet zo groot is.
Maar je bent goed bezig zo te zien! Je outfit moet je idd zelf weten.
WTF ulle commentaar allemaal en dan nu commentaar op de spieren aub WTF ge moet toch iet aandoen voor de training PS dees tshirt hebk nog gekrege van mn lief uit turkije en daar zijn de mate wa anders want is afkomstig van italie...is ne large ma blijkbaar zijn de mate in italie vele kleiner wa ne zever hier!!!