B B builderB 29 aug 2005 je kunt zien dat je al hebt getraind, maar het echte werk moet nog komen. elleboog omhoog in een dergelijke pose.
je kunt zien dat je al hebt getraind, maar het echte werk moet nog komen. elleboog omhoog in een dergelijke pose.
bustaden 29 aug 2005 klopt het zijn ook foto s van voor me kuur (6 maanden ervoor ) en daarna over kleine 8 weken ben ik ermmee klaar dan komen de nieuwe fotos !
klopt het zijn ook foto s van voor me kuur (6 maanden ervoor ) en daarna over kleine 8 weken ben ik ermmee klaar dan komen de nieuwe fotos !
Big-T 29 aug 2005 nog helemaal niet kuren maar goed ga ik niet meer verder over gaan gewoon hard trainen en goed eten!
DutchVince 29 aug 2005 Beetje vroeg om te kuren maar goed... We kunnen nu met before en after pics wel goed zien hoeveel effect het heeft. Ik hoop dat je de kuur optimaal weet te benutten !
Beetje vroeg om te kuren maar goed... We kunnen nu met before en after pics wel goed zien hoeveel effect het heeft. Ik hoop dat je de kuur optimaal weet te benutten !
W W warrior 29 aug 2005 hoe groot is je arm daar 38 cm schat ik hoor van je gr warrior en hoe groot is je arm nu