S S SHUTTERSPEED 18 sep 2006 niet slecht, oké je zit wat hoog in je bf maar verders ziet er niet verkeerd uit, goeie traps
Driven1010 18 sep 2006 Die borst gaat er veel degelijker uitzien als je wat lager in het vet% gaat. Mijn raad: cutten voordat het uit de hand loopt
Die borst gaat er veel degelijker uitzien als je wat lager in het vet% gaat. Mijn raad: cutten voordat het uit de hand loopt
Yasar 18 sep 2006 ik weeg 91 kg lengte is 1.76 moet wel wat afvallen ja, maar ja ik heb conditie genoeg
D D downloadking23 18 sep 2006 Alles is al gezegt .. lekker doorbuffelen en laat dat BF niet te ver stijgen !
kevinlorenzin 18 sep 2006 om t cijfer van een zwaare debiel genaamt thomas te compenseren! ziet er aardig uit werk aan je bf .. en borst
om t cijfer van een zwaare debiel genaamt thomas te compenseren! ziet er aardig uit werk aan je bf .. en borst
Kwakman 18 sep 2006 Die Thomas zou ik welleens willen zien Wat een simpele ziel Volgens hem moet iedereen er uitzien als een Prof
Die Thomas zou ik welleens willen zien Wat een simpele ziel Volgens hem moet iedereen er uitzien als een Prof